Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-29@03:33:15 GMT

طرز تهيه پيچاق قيمه

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۵۴۷۸۸

طرز تهيه پيچاق قيمه

خبرگزاري آريا -

طرز پخت پيچاق قيمه
مواد لازم براي پيچاق قيمه :
گوشت قيمه اي500 گرم خلال بادام150 گرم پياز داغ 1 پيمانه تخم مرغ3 عدد رب گوجه فرنگي1 قاشق مرباخوريزعفران دم کرده4 قاشق غذاخورينمک، فلفل و زردچوبهبه ميزان لازمآبغورهنصف پيمانهروغن يا کرهبه ميزان لازم
طرز تهيه پيچاق قيمه :
پيازها را خلالي کنيد و با کمي کره تفت بدهيد تا طلايي شوند، سپس گوشت ها را اضافه کنيد و به تفت دادن ادامه بدهيد تا آب گوشت کشيده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقداري ادويه و رب اضافه کنيد و دوباره تفت بدهيد و مقداري آب اضافه کنيد و اجازه بدهيد گوشت ها بپزند، خلال بادام را حدود دو ساعت در آب خيس کرده و آبکشي کنيد و در کمي کره تفت بدهيد و به همراه زعفران به گوشت هاي پخته شده اضافه کنيد وقتي ميزان آب خورش به اندازه دلخواه رسيد طعم آن را بچشيد و ادويه و نمک، آبغوره و ادويه آن را باب ميلتان اضافه کنيد و اجاه بدهيد جا بيفتد.
پس از آن تخم مرغ ها را تک تک روي خورش مي شکنيم و کمي زعفران روي زرده ها بپاشيد و سپس در ظرف را ببنديد تا تخم مرغ ها بسته شوند و در پايان در ظرف بکشيد و با پياز داغ تزيين کنيد و نوش جان کنيد.
نکاتي براي تهيه پيچاق قيمه :
مي توانيد تخم مرغ ها را نيمرو کرده و موقع سرو روي خورش قرار بدهيد.
بيشتر رنگ اين غذا از زعفران است، بهتر است رب گوجه فرنگي را حذف کنيد و به جاي آن زعفران استفاده کنيد.
گردآوري: بخش آشپزي بيتوته


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۵۴۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت گوشت مرغ امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت گوشت مرغ، امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ شامل ران مرغ، مرغ زنده، مرغ بدون استخوان، فیله مرغ، پا مرغ، مرغ کشتار روز، ران مرغ با پوست و مرغ سبز اعلام شد.

منبع: انتخاب

tags # گوشت مرغ سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • ۲۵ درصد زعفران تولیدی در داخل مصرف می‌شود
  • (ویدیو) پخت محبوب‌ترین رامن گوشت و نودل در خیابان‌های ژاپن
  • خسارت سیل به مزارع زعفران آبیز 
  • (ویدیو) فرآیند پرورش و فرآوری گوشت الاغ، اسب و زالو
  • برداشت سه تن زعفران از مزارع لرستان
  • راهنمای تشخیص کالای اصل از تقلبی | کدام کالاها بیشتر در معرض تقلب هستند؟
  • کشت زعفران در استان مرکزی ۱۵ درصد افزایش یافت
  • قیمت گوشت مرغ امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تاکید رئیس شبکه دامپزشکی طرقبه شاندیز بر ممنوعیت کشتار غیر مجاز دام در منازل و معابر
  • طرز تهیه لوبیا پلوی اصیل شیرازی را اینجا بخوانید