Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، بخشعلی کامرانی صالح، فرمانده انتظامی استان همدان اظهار داشت: در همین زمینه ۷۰ باند مواد مخدر منهدم و بیش از ۱۹ هزار مصرف‌کننده و توزیع‌کننده خرد مواد دستگیر شده است.

وی با اشاره به افزایش ۱۳ درصدی کشفیات کالای قاچاق در سال گذشته نسبت به مدت مشابه سال ماقبل آن افزود: ارزش کالا‌های کشف شده ۱۹۰ میلیارد تومان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کامرانی با بیان اینکه سال گذشته در حوزه مبارزه با قاچاق کالا ۴ هزار نفر دستگیر شدند افزود: امسال نیز مقابله با کالای قاچاق در صدر برنامه‌های مجموعه انتظامی قرار دارد.

فرمانده انتظامی استان همدان مبارزه با مواد مخدر را یکی از کاروی‍ژه‌های اصلی ناجا دانست و با اشاره به کشف بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ کیلو انواع مواد مخدر گفت: در همین راستا ۷۰ باند مواد مخدر منهدم شده

وی با اشاره به اینکه برخورد قاطع با پدیده مواد مخدر نیازمند همراهی مردم و آگاهسازی فرزندان توسط خانواده‌هاست افزود: ورود مواد مخدر به کشور توسط استکبار با یک حربه سیاسی و به منظور نابودی جوانان و آینده‌سازان این مملکت انجام می‌شود.

کامرانی‌صالح از آموزش نحوه ساخت مواد مخدر صنعتی در فضای مجازی سخن به میان آورد و تأکید کرد: اگر فرزندان خود را آگاه نکنیم آشپزخانه‌های منازل ما تبدیل به مرکز تولید مواد مخدر و روانگردان می‌شود گفت:

انتهای پیام/ د

بیش از ۶ هزار کیلو انواع مواد مخدر در همدان کشف شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی موادمخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۵۴۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف حدود 25 کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در مرز دوغارون

به گزارش قدس خراسان، به نقل از ستاد نظارت گمرکات خراسان رضوی، کارشناسان گمرک دوغارون موفق شدند با استفاده از دستگاه "ایکس‌ری" کامیونی، حین کنترل کامیون‌های ورودی به کشور مواد مزبور که از نوع هرویین فشرده و شیشه بود را کشف کنند.

این مواد مخدر که به طرز ماهرانه‌ای داخل کابین راننده جاسازی شده بود با هوشیاری و دقت عمل کارشناسان مزبور کشف شد.

دیگر خبرها

  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • کشف محموله ۸۶ کیلویی مواد مخدر در محور کاشان - قم
  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • کشف حدود ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در تایباد
  • کشف حدود 25 کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در مرز دوغارون
  • امحای ۱۵۳۹ کیلو گرم مواد عذایی غیر بهداشتی در هشترود
  • غافلگیری حاملان ۴۳۵ کیلو موادمخدر در ریگان
  • جمع‌آوری و دستگیری ۵۲۸ معتاد و سوداگر مرگ طی ۲ روز در گیلان
  • غافلگیری قاچاقچیان در محل دپوی ۴۳۵ کیلو مواد مخدر در ریگان