Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-06@14:14:17 GMT

ترامپ: هفته آینده مرز مکزیک را می‌بندم

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۵۵۶۶۸

به گزارش تسنیم، ترامپ در پیامی توئیتری بار دیگر با انتقاد شدید از حزب دموکرات به دلیل تساهل در ارتباط با قوانین مهاجرت و همچنین از مکزیک به خاطر آنچه که درآمد هنگفت این کشور به لطف آمریکا خواند، تهدید به بستن مرزهای جنوبی کشور کرد.

ترامپ هشدار داد که اگر مکزیک جلوی ورود تمام مهاجران غیرقانونی به آمریکا را نگیرد، هفته آینده دستور بسته شدن کل یا بخش زیادی از مرز مشترک با مکزیک را صادر می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمهور آمریکا به طور مرتب از همسایگان جنوبی کشورش مثل مکزیک، هندوراس، گواتمالا و السالوادور به خاطر عدم اقدام کافی برای متوقف کردن ورود پناهجویان به آمریکا انتقاد می کند.

ترامپ قصد دارد در بودجه پیشنهادی 2020 میلادی خود به کنگره خواستار اختصاص بودجه 8.6 میلیارد دلاری برای ساخت دیوار مرزی مکزیک شود.

کنگره باید بودجه سال مالی 2020 میلادی را تا اول اکتبر تصویب کند و در غیر این صورت اختلافات بین کاخ سفید و کنگره منجر به تعطیلی مجدد دولت آمریکا خواهد شد.

اختلافات بین کنگره و کاخ سفید موجب تعطیلی موقت دولت آمریکا در ماه دسامبر شده بود، به نحوی که مدت زمان این تعطیلی در تاریخ معاصر این کشور بی سابقه بود. ترامپ پس از 35 روز با بازگشایی دولت موافقت کرد، بدون آنکه به هدف خود یعنی اختصاص بودجه 5.7 میلیارد دلاری دست یابد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۵۵۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه دولت برای چگونگی تداوم طرح کالابرگ تا هفته آینده

مشاور معاون امور رفاهی و اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از اعلام برنامه دولت برای چگونگی تداوم طرح کالابرگ الکترونیک تا هفته آینده خبر داد.

به گزارش ایسنا، سیدرضا یحیوی، در این باره اظهار کرد: برای نحوه اجرای طرح کالابرگ الکترونیک در مرحله جدید تصمیم‌گیری در سطح دولت صورت خواهد گرفت. در این راستا وزارت رفاه مدل‌هایی طراحی و پیشنهاد می‌دهد که تا هفته آینده در خصوص نحوه اجرای مرحله جدید اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی افزود: بنا براین است که تا زمان پایان مرحله اجرای فجرانه، در خصوص اجرای مرحله جدید طرح تصمیم‌گیری و اطلاع‌رسانی صورت گیرد؛ چراکه با راه‌اندازی شبکه ملی اعتبار طرح حمایتی تداوم دارد و قطع نمی‌شود.

مشاور معاون امور رفاهی و اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: سیاست دولت حمایت مضاعف از جامعه است که این موضوع در دستور کار است و در حال انجام برنامه‌ریزی‌های جدیدی هستیم که یا طرح فجرانه اجرا خواهد شد و یا مدل جدیدی طراحی می‌کنیم که مردم بتوانند از مزایای آن استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • ترامپ بایدن را به اداره دولت گشتاپو متهم کرد
  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ
  • سهم ۱۹ درصدی آموزش عالی از کل بودجه عربستان/ دولت به دانشگاه‌ها آزادی عمل می‌دهد
  • ترامپ دولت بایدن را به «گشتاپو» تشبیه کرد
  • کاخ سفید برای تأمین کسری بودجه دست به دامن افزایش مالیات می شود؟
  • ترامپ، دولت بایدن را با گشتاپو مقایسه کرد
  • برنامه دولت برای چگونگی تداوم کالابرگ تا هفته آینده اعلام می شود
  • برنامه دولت برای چگونگی تداوم طرح کالابرگ تا هفته آینده
  • خبر خوب رئیس سازمان برنامه و بودجه به کادر درمان کشور
  • طرح ترامپ برای حل مساله اوکراین