Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد دنیامالی عضو هیئت رئیسه فدراسیون جهانی قایقرانی پس از حضور در آخرین اجلاس این هیئت رئیسه به عنوان رئیس هیئت ژوری مسابقات اقیانوسی قهرمانی جهان در فرانسه انتخاب شد. ۱۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۲ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط‌ عمومی فدراسیون قایقرانی، جلسه هیئت رئیسه فدراسیون جهانی قایقرانی 24 و 25 اسفندماه در شهر پکن کشور چین برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمد دنیامالی نماینده قاره‌ای و عضو هیئت رئیسه فدراسیون جهانی به همراه حسن تیمورتاش مشاور کمیته پاراکانو فدراسیون جهانی در این اجلاس شرکت کرد. در این اجلاس دنیامالی به عنوان عضو هیئت ژوری مسابقات آب‌های آرام قهرمانی جوانان و زیر ٢٣ سال جهان در کشور رومانی و رئیس هیئت ژوری مسابقات اقیانوسی قهرمانی جهان در کشور فرانسه انتخاب شد.

همچنین میزبانان مسابقات فدراسیون جهانی کانوئینگ ICF در سال 2023 با رای اعضا مشخص شدند. از نکات مهم انتخاب محل برگزاری مسابقات، میزبانی چین در قاره آسیا در حداقل 4 مسابقه در رشته های مختلف در 4 سال پیش‌رو است.

در این جلسه همچنین مقرر شد اجلاس بعدی هیئت رئیسه آذرماه سال 98 در آنتالیا ترکیه برگزار شود.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون جهانی در خصوص این اجلاس گفت: در این جلسه علاوه بر رای گیری در خصوص موارد متداول، مسائل مهمی مطرح شد که باید بیشتر به آن توجه شود. از جمله با توجه به اینکه قایقرانی در بین رشته های المپیک دارای رتبه چهارم است، برای حفظ این جایگاه و اضافه شدن مواد جدید باید تلاش هایی در جهت ایجاد هیجان بیشتر در بعضی از رشته ها و تغییراتی در تعداد نفرات قایق های مسابقه ای مثلا تقلیل نفرات در دراگون بوت به 6 نفر انجام شود.

احمد دنیامالی ادامه داد: مواردی از سوی ما در این جلسه مطرح شد که مورد استقبال اعضا قرار گرفت و دستورات لازم در خصوص پیگیری آن داده شد. درباره افزایش رشته ها و محدودیت نفرات در المپیک با توجه به نوآوری های جدیدی و استفاده های مختلف از یک پیست مثلا اسلالوم در جهت صرفه جویی سرمایه ای پیشنهاداتی ارائه کردیم و همچنین خواستار توجه بیشتر به کمیته های غیرالمپیکی شدیم.

وی عنوان کرد: با توجه به اختلاف 10 درصدی مالی درآمدها با هزینه های جاری و ایجاد ساختار سرمایه ای مشخص نقطه نظراتی ارائه شد و همچنین پیشنهاد اولویت در ساخت قایق های جدید خصوصا قایق VOA مخصوص معلولین توسط شرکت های سازنده برای کمک در حضور بیشتر ورزشکاران این رشته در المپیک مورد توجه اعضا قرار گرفت.

دنیامالی گفت: در این اجلاس در خصوص اهمیت نقش رسانه ها و تماشاگران، تساوی جنسیتی و حضور نماینده ورزشکاران در همه جلسات کمیته ها و موارد دیگر بحث هایی انجام شد.

وی در خصوص تشکیل کمیته اخلاق اظهار داشت: با توجه به مباحث مهمی که در ابعاد بین المللی وجود دارد و لزوم توجه به آن ها از جمله تبعیض نژادی، آزار جنسی و حفاظت از افراد زیر سن قانونی، تشکیل کمیته اخلاق پیشنهاد شد که مورد موافقت اعضا قرار گرفت.

دنیامالی گفت: در این جلسه قرار شد جلسه مشترکی بین فدراسیون جهانی کانوئینگ و روئینگ در استفاده از پیست ها بر اساس استاندرادهای دو مجموعه به صورت مشترک برگزار شود و همچنین اختصاص مبلغ 50 هزار دلار برای برگزاری اردوی تمرینی برای 10 ورزشکار و مربی از کشورهایی که منابع قایقرانی محدود دارند درقالب طرح سولیداریتی برای المپیک توکیو از دیگر مواردی بود که در این اجلاس مصوب شد.

بازگشت فعالیت‌های کمیته‌های فنی قایقرانی به روال گذشته

 

انتهای پیام/

R1351/P/S3,33/CT12 واژه های کاربردی مرتبط قایقرانی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قایقرانی قایقرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۵۵۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس فدراسیون والیبال ایران در سفرش به عمان

به گزارش "ورزش سه"، میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه با دعوت همتای عمانی خود راهی این کشور شد. تقوی در این سفر در جلسات متعددی با رئیس فدراسیون والیبال عمان در خصوص تبادل مربی، برگزاری کمپ مشترک در بخش‌های و رده‌های سنی مختف رشته‌های والیبال ساحلی و سالنی به بحث و گفتگو پرداخت و با امضای یک تفاهم‌نامه مشترک، همکاری و تعامل ایران را با عمان آغاز کرد.

همچنین تقوی در این دیدار مذاکراتی در خصوص افزایش تعامل و همکاری با فدراسیون حوزه خلیج فارس و کشورهای عربی داشت و مذاکراتی با دیگر روسای فدراسیون‌ها انجام داد.

رئیس فدراسیون والیبال کشورمان در دیدار با سفیر ایران در عمان در خصوص لزوم حمایت فدراسیون‌های ورزشی در سفرهای بین‌المللی توسط وزارت امورخارجه و سفارت خانه‌های جمهوری اسلامی ایران در کشورهای مختلف صحبت‌هایی انجام داد و با حضور در کمیته ملی المپیک عمان با دبیر کل این کمیته به گفتگو نشست.

بازدید و بررسی بیشتر امکانات والیبال عمان و همچنین بررسی زمینه‌های مشترک دو فدراسیون برای ارتقای سطح والیبال دو کشور از دیگر برنامه‌های امروز تقوی در عمان است. رئیس فدراسیون والیبال ایران امشب(جمعه 14 اردیبهشت) به تهران باز خواهد گشت.

دیگر خبرها

  • رئیس فدراسیون والیبال ایران در سفرش به عمان
  • آغاز اردوی تیم ملی فوتبال هفت نفره بعد از یکسال
  • واترپلو قهرمانی جوانان جهان؛ همگروهی ایران با چین و کانادا
  • احتمال انصراف ریاض از میزبانی مسابقات کشتی
  • از توجه ویژه به توسعه روابط فرهنگی با همسایگان تا طرح مساله غزه در اجلاس باکو
  • از توجه ویژه به توسعه روابط فرهنگی با همسایگان تا طرح مسئله غزه در اجلاس باکو
  • توجه ویژه به توسعه روابط فرهنگی با همسایگان تا طرح مسئله غزه در اجلاس باکو
  • شرایط برای حضور دانشجویان در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • شرایط برای حضور دانشجویان توانمند ورزشکار در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • انحلال دو فدراسیون ورزشی/ بازگشت بادبانی به فدراسیون قایقرانی