Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@09:44:52 GMT

آمادگی پلیس البرز برای مدیریت دور دوم سفرهای نوروزی

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۵۶۰۸۱

آمادگی پلیس البرز برای مدیریت دور دوم سفرهای نوروزی

سردار عباسعلی محمدیان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه تمهیدات لازم برای تسهیل در تردد مسافران از محورهای مواصلاتی استان اندیشیده شده است، گفت: امیدواریم دور دوم سفرهای نوروزی با رعایت قوانین و مقررات از سوی رانندگان به‌خوبی انجام شود.

کاهش تصادفات با اعمال محدودیت‌ها در جاده چالوس

وی در ادامه به بارش باران و برف در استان اشاره کرد و افزود: با توجه به بارش نزولات آسمانی در جاده چالوس و احتمال ریزش سنگ و سقوط بهمن محدودیت‌هایی را به مدت سه روز در جاده اعمال کردیم که این مهم منجر به کاهش ۲۰ درصدی تصادفات شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان البرز اضافه کرد: رانندگانی که در این ایام قصد عبور از محورهای مواصلاتی استان البرز به‌ویژه محور کوهستانی و برف‌گیر کرج - چالوس رادارند باید حین رانندگی سعه‌صدر کافی داشته باشند و برای پیشگیری از وقوع تصادفات جاده‌ای حتماً از شتاب‌زدگی پرهیزکرده تا خدایی نکرده دچار آسیب نشوند.

تردد در جاده چالوس با تجهیزات زمستانی

سردار محمدیان گفت: بارها پیش‌آمده به خاطر برف و کولاک و ریزش بهمن جاده چالوس مسدود شده است که رانندگان باید برای تردد در این جاده زنجیر چرخ، لباس گرم و تجهیزات زمستانی همراه داشته باشند.

وی یادآور شد: با شروع دور دوم سفرهای نوروزی، از ساعت ۱۴ روز گذشته (جمعه) تردد از شمال به سمت کرج یک‌طرفه شد تا مسافران نوروزی در برگشت بتوانند راحت‌تر تردد کنند.

کد خبر 4578184

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانده انتظامی البرز مسافران نوروزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۵۶۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کندوان یک‌طرفه شد

فرمانده پلیس راه کندوان مازندران گفت که به علت حجم‌ سنگین تردد و ترافیک خودروها، این محور از دقایق پیش از بالای منطقه طویر مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه شد.

سرگرد محمد احمدی در گفت و گو با ایرنا افزود: این تصمیم تا زمان تخلیه بار ترافیکی این محور کوهستانی و پرتردد از سوی پلیس راه فراجا و مازندران اتخاذ و اجرا می‌شود.

به گفته وی در ۲۴ ساعت گذشته حوادثی در این محور گزارش نشده است.

وی به رانندگان توصیه کرد که قوانین راهنمایی و رانندگی از جمله رعایت فاصله طولی و توجه کافی به جلو را در این محور کوهستانی و پرتردد کشور رعایت کنند تا خاطره خوبی از سفرشان رقم بزنند.

محور کرج - چالوس جزو شبکه های ارتباطی اصلی پایتخت به خطه شمال کشور شامل استان گیلان و خطه غربی مازندران است که به علت برخورداری از مناظر طبیعی، جاذبه های تاریخی و کوتاه بودن مسافت در تمام فصول به ویژه نوروز با استقبال مسافران و گردشگران داخلی و خارجی همراه است.

محور کرج - چالوس حدود ۱۶۰ کیلومتر طول دارد که ۸۰ کیلومتر مربوط به کندوان حوزه شهرستان چالوس و بقیه هم جزو حوزه جغرافیایی استان البرز است.

برابر آمار ثبت شده روزانه به طور میانگین در نیمه دوم سال حدود ۲۰ هزار دستگاه خودرو در این مسیر تردد می کنند که در فصول بهار و تابستان به ۵۰ هزار تردد می رسد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کندوان یک‌طرفه شد
  • تردد این خودروها در جاده چالوس ممنوع شد
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در سفرهای نوروزی
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در سفر‌های نوروزی
  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی البرز
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • محدودیت‌ های ترافیکی آخر هفته جاده‌های کشور
  • محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته جاده‌های کشور