Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24-رئیس پلیس راهور خوزستان از مسدود شدن و ممنوعیت تردد وسایل نقلیه در جاده‌های ساحلی غربی و شرقی اهواز تا اطلاع ثانوی خبر داد. رئیس پلیس راهور خوزستان توصیه کرد: مردم مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند. همچنین شهروندان و مسافران نوروزی خودروهای خود را در حاشیه رودخانه‌ها پارک نکنند.

رئیس پلیس راهور خوزستان از مسدود شدن و ممنوعیت تردد وسایل نقلیه در جاده‌های ساحلی غربی و شرقی اهواز تا اطلاع ثانوی خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ منصور جمشیدی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به افزایش دبی آب سدهای خوزستان، بارندگی و افزایش دبی رودخانه‌ها، جهت مقابله با سیل احتمالی تمهیداتی اندیشیده شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه جاده‌های ساحلی آسیب‌پذیری بالایی دارند، تا اطلاع ثانوی و مستعد شدن شرایط جوی، تردد در جاده‌های ساحلی غربی و شرقی مخصوصاً در ورودی پل‌ها ممنوع اعلام شده است.

جمشیدی بیان کرد: در صورت وقوع سیل، با تردد خودروها در جاده ساحلی خطر بالقوه‌ای مردم را تهدید می‌کند که جهت پیشگیری از خطرات احتمالی این مسیرها مسدود شده‌اند.

رئیس پلیس راهور خوزستان توصیه کرد: مردم مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند. همچنین شهروندان و مسافران نوروزی خودروهای خود را در حاشیه رودخانه‌ها پارک نکنند.

جمشیدی با بیان اینکه در شرایط کنونی توقف در بستر و حاشیه رودخانه‌ها خطرناک است، تصریح کرد: شب گذشته نیروهای راهور در اهواز مجبور شدند تا پاسی از شب خودروهایی که در حاشیه رودخانه قرار داشتند را راهنمایی کنند تا حرکت کنند.

وی با اشاره به پیش‌بینی بارش‌های رگباری در خوزستان عنوان کرد: مردم تا حد امکان از سفر غیرضروروی بپرهیزند و سفرهای خود را به تعویق بیندازند.

جمشیدی ادامه داد: همچنین رانندگان در زمان بارندگی اطمینان حاصل کنند که برف پاک‌کن سالم است و چراغ خودرو را در زمان بارندگی شدید روشن کنند. در صورت وقوع سیل خودروی خود را ترک کنند و به مناطق مرتفع بروند زیرا به هیچ وجه داخل خودرو جای امنی نیست.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۵۸۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخر هفته بارانی مازندران

معاون توسعه و پشتیبانی هواشناسی مازندران از ورود سامانه بارشی و آخر هفته بارانی در این استان خبر داد.

احمد اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از مازندران با اشاره به وضعیت جوی این استان و اعلام هشدار جوی سطح زرد و اظهار کرد: مازندران از صبح پنجشنبه شاهد فعالیت سامانه بارشی را شاهد خواهد بود.

وی افزود: این سامانه بارشی که شدت آن از بعدازظهر روز جمعه چهاردهم اردیبهشت افزایش پیدا می‌کند تا صبح شنبه پانزدهم اردیبهشت ادامه دارد.

معاون توسعه و پشتیبانی هواشناسی مازندران با بیان اینکه ارتفاعات به‌ویژه ارتفاعات نیمه‌غربی بارش‌ها بیشتر است، گفت: در این مدت شاهد رگبار باران، رعد و برق، وزش باد نسبتاً شدید، کاهش تدریجی دما خواهیم بود.

اسدی از لغزندگی جاده‌ها، کاهش دید و اختلال در تردد محورهای کوهستانی خبر داد و افزود: همچنین با جاری شدن روان‌آب، افزایش حجم آب رودخانه‌ها، صاعقه و ریزش سنگ در نواحی کوهستانی مواجه هستیم.

وی ادامه داد: به همشهریان و گردشگران توصیه می‌شود به نکاتی چون اسکان پیدا نکردن در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها، استقرار پیدا نکردن در مناطق مرتفع، پرهیز از فعالیت‌های کوهنوردی، خودداری از چرای دام در حاشیه رودخانه‌ها و نواحی مرتفع و سایر اقدامات پیشگیرانه توجه کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: در این ایام دریای خزر مواج است.

کد خبر 750001

دیگر خبرها

  • آخر هفته بارانی مازندران
  • هشدار هواشناسی در مازندران
  • تشدید و تداوم سامانه بارشی در هرمزگان
  • نوشتن و برچسب زدن روی خودرو ممنوع است | بیشترین شکایت مردم به پلیس راهور از ۳ مورد
  • بغل نویسی بر روی شیشه و بدنه خودرو ممنوع است
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمالی کشور
  • استفاده از «چراغ زنون» و «استیکر تزئینی» روی خودرو مطلقاً ممنوع است
  • کنترل ۲۱۵۰ دستگاه ناوگان عمومی در محور‌های مازندران
  • هر گونه بغل نویسی بر روی شیشه و بدنه خودرو ممنوع است
  • استفاده از چراغ زنون و استیکر تزئینی مطلقاً ممنوع است