Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) قم با اشاره به آمادگی اعزام 20گروه جهادی به مناطق سیل زده، گفت: 110 گروه جهادی با حضور بیش از 2 هزار جهادگر در فعالیت های بسیج سازندگی استان در ایام نوروز 98 فعالیت می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ علی دستوری در گفتگو با خبرنگار قم فردا با اشاره به اعزام گروه های جهادی به مناطق سیل زده، اظهار داشت: با توجه به بارش های اخیر و جاری شدن سیل در برخی از مناطق کشور، گروه های جهادی قم با فراگیری آموزش های امدادی لازم، آمادگی دارند تا در این مناطق حاضر شوند و به خدمت رسانی بپردازند و در این زمینه پیش بینی های لازم انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: همچنین گروه های جهادی استان از همان ساعات اولیه وقوع سیل در مناطق شمالی کشور، آمادگی خود را برای جمع آوری و ارسال کمک های مردمی به مناطق گرفتار حادثه اعلام کردند.

فعالیت 110گروه جهادی در ایام نوروز امسال
مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) قم  به فعالیت 110 گروه جهادی با حضور بیش از 2 هزار جهادگر در فعالیت های بسیج سازندگی استان در ایام نوروز 98 اشاره کرد و گفت: با توجه به بارندگی های اخیر در سطح قم و سایر مناطق کشور، اجرای فعالیت های عمرانی توسط گروه های جهادی کاهش یافته و رویکرد اصلی این گروه ها در این شرایط انجام فعالیت های آموزشی، فرهنگی، خدماتی و امدادی است.

وی بیان کرد: گروه های جهادی قم در سطح مناطق کمتر برخوردار استان فعالیت مستمر دارند و معاینه رایگان مردم در این مناطق از جمله کارهایی است که توسط گروه های جهادی در بخش سلامت و درمان انجام می شود.

دستوری ادامه داد: آبرسانی به مناطق روستایی استان که به آب سالم و بهداشتی درسترسی ندارند از جمله اولویت های مهم بسیج سازندگی قم است که در سال جاری آن را با جدیت بیشتر دنبال می کند.

فعالیت بیش از 3500جهادگر بسیجی در اردوهای سازندگی
وی با اشاره به اینکه بیش از سه هزار و 500 جهادگر بسیجی در قالب 155 گروه جهادی به صورت داوطلبانه در فعالیت های بسیج سازندگی استان قم، حضور دارند، ابراز داشت:  اجرای 514 طرح عمرانی شامل 200 طرح ساخت مسکن برای مددجویان و نیازمندان و 150 طرح در حوزه آبرسانی روستایی و اصلاح شبکه آب روستایی و کشاورزی برای سال 98 در سازمان بسیج سازندگی قم تعریف شده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۵۹۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی خوزستان در کشور

حسن شاه‌حسینی معاون عملیات جهادی سازمان بسیج دانشجویی خوزستان گفت: شرکت ۵۰ گروه جهادی سازمان بسیج دانشجویی خوزستان در طرح عهد خدمت نوروز موجب شد تا استان خوزستان از نظر تعداد گروه‌های شرکت کننده مقام نخست را در سطح کشور کسب کند.

او می‌گوید: طرح عهد خدمت با هدف آبادانی و رسیدگی به مناطق کم برخوردار کشور با حضور ۱۷ هزار دانشجوی جهادگر برگزار شد.

معاون عملیات جهادی سازمان بسیج دانشجویی خوزستان ادامه داد: در استان خوزستان ۵۰ گروه جهادی بسیج دانشجویی در مناطق محروم نقش آفرینی کردند که در کشور مقام اول را کسب کردند.
وی افزود: در این گروه‌های جهادی، هزار و ۱۹۲ دانشجوی بسیجی از استان خوزستان حضور داشتند که از نظر تعداد دانشجو پس از استان تهران رتبه دوم را نیز در سطح کشور کسب کردند.

حسن شاه حسینی با بیان اینکه خدمت رسانی گروه‌های جهادی خوزستان در حوزه‌های عمرانی، آموزشی، بهداشتی درمانی، فرهنگی و تربیتی و مشاوره و روانشناسی، سبک زندگی اسلامی، اقتصاد مقاومتی صورت گرفته است اضافه کرد: توزیع بسته‌های معیشتی، پخت غذای گرم، توزیع نان، لوازم التحریر، کیف و کفش و پوشاک از دیگر خدمات این گروه‌ها در مناطق محروم و کم برخوردار استان بود.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • ۲۲۰۰ گروه جهادی در کرمانشاه فعال هستند
  • درخشش گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی خوزستان در کشور
  • ارائه ۹میلیاردی خدمات بسیج سازندگی در اردستان
  • باقری: گروه‌های جهادی بسیج مایه فخر کشور هستند
  • گروه‌های جهادی بسیج مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • اجرای ۲۵ برنامه طی هفته بسیج در شهرستان تربت جام
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • گروه‌های جهادی ۱۸۰ برنامه در شاهرود اجرا می‌کنند
  • آبرسانی به روستاهای آذربایجان شرقی با همت بسیج سازندگی
  • فعالیت ۵ هزار گروه جهادی در آذربایجان‌شرقی