Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: هم اکنون ۱۱۵ هزار اتوماسیون در مشهد فعال هستند که امکان نظارت بر شبکه را به صورت آنلاین فراهم می‌کنند لذا مشهدی‌ها نباید نگران خاموشی و قطع برق باشند. ۱۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۲ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

محسن ذبیحی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت: در سیلاب‌هایی که اخیرا رخ داد تمام تلاش شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی بر این بود که تمام نقاط استان دارای برق بوده و خاموشی نداشته باشند و خوشبختانه این هدف  محقق هم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با وجود آسیب‌هایی که برخی از نقاط شبکه برق رسانی در برخی از  مناطق مانند زشک، کنگ، نغندر، ملک آباد و چند حوزه دیگر به وجود آمده بود اما در روند برق رسانی به این مناطق مشکلی به وجود نیامده و خدمات بدون خلل در حال انجام هستند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی  با بیان اینکه نگرانی برای تأمین برق مردم در مشهد نیز وجود ندارد، خاطرنشان کرد: خوشبختانه در شهر مشهد 115 هزار اتوماسیون فعالیت دارند که امکان تخت نظر گرفتن این شهر به صورت آنلاین را برای ما فراهم می‌کند و به همین علت نگرانی از جهت خاموشی در مشهد نیز وجود ندارد.

سیلاب به تاسیسات آب و برق خراسان شمالی 12 میلیارد تومان خسارت زدتوفان 1.4 میلیارد تومان به شبکه برق استان خراسان جنوبی خسارت زد‌‌ارتباط سیمین‌شهر و گمیشان با نصب پل سیار از سوی ارتش برقرار شد‌

ذبیحی تأکید کرد: البته باید این را گفت که با وجود نداشتن خاموشی آسیب‌هایی در اثر سیل به برخی از پایه‌های تأسیسات برقی وارد شده که برآورد این خسارت تا کنون 7.5 میلیارد تومان بوده است.

وی تصریح کرد: با وجود این مشکلات و خسارات به وجود آمده باز هم باید این را گفت که مردم خاموشی نداشته و به همین علت نیاز نیست نگران قطع شدن جریان برق باشند چراکه شرکت توزیع با توجه به تمام اعلامیه‌ها از قبل برای برخورد با مواقع بحرانی آماده بوده و تمام پیش‌بینی‌های لازم برای مختل نشدن روند خدمات رسانی انجام شده است.

انتهای پیام/ش

R41347/P/S6,1188/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۵۹۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای گرم در خراسان رضوی ماندگار است

زهرا آهنگرزاده گفت: در این مدت دمای هوای مشهد به بالای ۳۰ درجه سلسیوس و در مناطق کویری خراسان رضوی تا ۳۳ درجه افزایش خواهد یافت.

وی اضافه کرد: دمای فعلی مشهد ۲۸ درجه سلسیوس است که طبق تحلیل نقشه‌ها و مدل های هواشناسی امروز بین ۱۸ تا ۳۱ درجه در نوسان خواهد بود.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی دامه داد: از عصر چهارشنبه هفته جاری با نفود سامانه بارشی جدید از گرمای هوا در استان کاسته می‌شود که اطلاعات تکمیلی در موعد مقرر اعلام خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: ابرناکی، افزایش رطوبت هوا و سرعت گرفتن لحظه‌ای وزش باد از دیگر پدیده های جوی است که تا روز چهارشنبه هفته جاری در استان غالب خواهد بود.

آهنگرزاده عنوان کرد: در شبانه روز گذشته، ریوش با کمینه دمای هشت درجه سلسیوس و تایباد با بیشینه دمای ۳۳ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان های استان خراسان رضوی بوده اند.

به گفته وی، در این مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ۱۵ تا ۲۸ درجه سلسیوس را به ثبت رسانده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • ثبت ۵۰۰ فقره تصادف در شبانه‌روز گذشته در مشهد
  • ۸۲ مصدوم در تصادفات مشهد
  • تصادفات مشهد ۸۲ مصدوم بر جا گذاشت
  • هوای گرم در خراسان رضوی ماندگار است
  • خسارت ۳۹۰ میلیاردی سیل به باغات خراسان شمالی
  • سرمایه‌گذاری ۹۷۹ میلیارد تومانی‌ در صنعت برق خراسان جنوبی
  • میزان خاموشی برق خراسان رضوی به ۸۶ دقیقه کاهش یافت
  • مردم نگران تامین داروی "وارفارین" نباشند
  • مردم نگران تامین داروی وارفارین نباشند
  • برد حیاتی مشهدی‌ها در لیگ بسکتبال جوانان کشور