Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@03:42:39 GMT

سیمئونه: اتلتیکو بدون گریزمان قابل تصور نیست

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۵۹۶۳۴

سیمئونه: اتلتیکو بدون گریزمان قابل تصور نیست

دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید، می‌گوید نمی‌تواند سناریویی را تصور کند که در آن، آنتونیو گریزمان فصل آینده در اتلتیکو حضور ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از انتشار شایعات گسترده درباره قریب‌الوقوع بودن ترک باشگاه اتلتیکو مادرید توسط ستاره فرانسوی این تیم آنتونیو گریزمان، دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو می‌گوید عدم حضور گریزمان در تیم خود را نمی‌پذیرد و نبود گریزمان در اتلتیکو برایش غیر قابل تصور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیمئونه همچنین می‌گوید به خاطر شایعات مطرح شده درباره ستاره فرانسوی تیمش نگران نیست.  

 

در نیمه دوم فصل جاری شایعات زیادی درباره جدایی گریزمان از اتلتیکو مادرید مطرح شده و بارسلونا به عنوان مقصد احتمالی او عنوان شده است. گریزمان که ملی‌پوش فرانسوی است پیش از این در مستندی به عنوان La Decision این شایعات را رد کرده و گفته بود قصد دارد در اتلتیکو ماندگار شود.

 

 

اما از چندی پیش بار دیگر شایعات از سر گرفته شد و منابع مختلف مدعی شدند که گریزمان با اینکه تا سال 2023 با اتلتیکو قرارداد دارد در تابستان پیش رو این تیم را ترک خواهد کرد و احتمالا به بارسلونا خواهد پیوست.

 

سیمئونه در آستانه بازی تیمش مقابل آلاوز درباره گریزمان به خبرنگاران گفت:" راستش را بخواهید من نگران مساله گریزمان نیستم. او کاپیتان اتلتیکو مادرید است. ما فعلا یک بازی مهم داریم که باید به آن فکر کنیم".

 

 

سیمئونه در ادامه صحبت‌هایش گفت:" سوال‌ شما این است که می‌توانم فصل آینده را بدون گریزمان تصور کنم؟ جواب شما منفی است. نمی‌توانم فصل آینده را بدون او تصور کنم چون گریزمان با باشگاه قرارداد دارد. او یکی از کاپیتان‌های اتلتیکو است و از وقتی به این باشگاه آمده برای اتلتیکو از جان و دل مایه گذاشته. من مطمئنم او فردا در مقابل آلاوز هم یک نمایش عالی دیگر خواهد داشت".

 

 

اتلتیکو مادرید دیگو سیمئونه (سرمربی) آنتون گریزمان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اتلتیکو مادرید دیگو سیمئونه سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۵۹۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقام سیمئونه از والورده / باز هم نژادپرستی در لالیگا!

در هفته سی‌وسوم لالیگا اتلتیکومادرید در واندامتروپولیتانو میزبان بیلبائو بود و در نهایت با پیروزی مقابل این تیم جایگاه چهارمی خود را تثبیت کرد.

به گزارش ایسنا، اتلتیکومادرید با پیروزی ۳ بر یک مقابل بیلبائو هم رتبه چهارم خودش در جدول را مستحکم‌تر کرد و هم انتقام شکست مقابل این تیم در کوپا دل ری را گرفت.

شاگردان سیمئونه بازی را خوب شروع کردند و توسط دی‌پائول به گل رسیدند اما درخشش نیکو ویلیامز اجازه نداد روخی بلانکو پیروز به رختکن بروند.

در نیمه دوم اما سیمئونه بهتر از والورده کار کرد و در نهایت میزبان به پیروزی قاطع ۳ بر یک دست پیدا کرد. بیلبائو هم با ۵۸ امتیاز و ۶ امتیاز اختلاف نسبت به اتلتی در جایگاه پنجم قرار گرفت.

این بازی اما تحت تأثیر شعارهای نژادپرستانه هواداران اتلتیکومادرید علیه نیکو ویلیامز بود و او با گلزنی و اشاره به رنگ پوستش جواب نژادپرستان را داد. نکته جالب اینکه سران اتلتیکومادرید معتقد بودند رفتارهای وینیسیوس باعث خشم هواداران و شعارهای نژادپرستانه آن‌ها می‌شود و امشب ثابت شد این گزاره فقط یک توجیه است و نژادپرستی با لالیگا عجین شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمایت وینیسیوس جونیور و اورلین شوامنی از نیکو ویلیامز / عکس
  • اشتباه‌ترین تصور برای کسانی که به خودکشی فکر می‌کنند | این فیلم را حتما ببینید
  • برتری 1-0 اتلتیکو مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل دیدنی سائول نیگز (لیگ قهرمانان اروپا - 2016/4/28) / فیلم
  • خوشحالی بعد از گل تاریخی نیکو ویلیامز مقابل هواداران اتلتیکو مادرید / فیلم
  • اتلتیکو مادرید ۳ - ۱ اتلتیک بیلبائو/ خیال شاگردان سیمئونه از بابت کسب سهمیه راحت شد+ فیلم
  • انتقام سیمئونه از والورده / باز هم نژادپرستی در لالیگا!
  • ستاره بیلبائو گل زد و بازی را قطع کرد (عکس)
  • خلاصه بازی اتلتیکو مادرید ۳-۱ اتلتیک بیلبائو (لالیگا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • توهین‌های نژادپرستانه به نیکو ویلیامز در بازی مقابل اتلتیکو مادرید
  • اتلتیکو مادرید ۳-۱ اتلتیک بیلبائو؛ تثبیت رتبه چهارم با غلبه بر رقیب مستقیم