Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - بروجرد - ايرنا - نماينده مردم شهرستان بروجرد در مجلس شوراي اسلامي گفت: مسئولان ارشد استان و کشور اعتبار لازم براي جبران خسارت هاي ناشي از سيل روستائيان و کشاورزان دشت سيلاخور را اختصاص دهند.

به گزارش ايرنا، عباس گودرزي روز شنبه در حاشيه بازديد از روستاهاي آسيب ديده از سيلاب هاي هفته گذشته در گفت و گو با خبرنگاران افزود: منطقه سيلاخور بروجرد استعداد سيل و آبگرفتگي را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اظهار داشت: در جريان بارندگي ها اخير به تعدادي از روستاهاي جنوب شهرستان خسارت وارد شده که براي جبران زيان مردم اين مناطق مسئولان کشوري و استاني بايد همکاري کنند.
نماينده مردم شهرستان بروجرد بيان کرد: در روستاي رحيم آباد 2 پل آسيب ديده بايد ترميم و اصلاح شود، مسير خروجي از روستاي پاپولک که 30 روستا را
به مرکز بخش متصل مي کند به طول 2 هزارو 300 زير سازي شده که بايد آسفالت شود.
گودرزي اضافه کرد: جهت تخليه آب جمع شده در روستاي رحيم آباد 2 اکيپ از راهداري و راه و شهرسازي مشغول به کار هستند تا آب جمع شده را به بيرون از
روستا هدايت کنند.
وي با تاکيد براينکه در کنار روستائيان و کشاورزان هستيم، گفت: با حمايت هاي فرماندار، راهداري و راه و شهر سازي به زودي راه ها و پل هاي آسيب ديده روستاها بازسازي و ترميم خواهد شد.
به گزارش خبرنگار ايرنا، عباس گودرزي نماينده مردم شهرستان درمجلس، معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد، مديران راه و شهرسازي و راهداري و حمل ونقل جاده لرستان از روستاهاي خسارت ديده از سيلاب در جنوب شهرستان بازديد کردند.
7190/7273
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۶۰۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی تمام تجهیزات اخذ رأی در پنج شهرستان‌ مازندران

رئیس ستاد انتخابات مازندران گفت: تمام تجهیزات اخذ رأی و دستگاه احراز هویت پنج شهرستان مازندران آماده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، قاسم عزیززاده‌گرجی در حاشیه نشست شورای انتخابات در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه دور دوم انتخابات در این مرحله همانند هفت حوزه انتخابیه کشور شاهد اخذ الکترونیکی هستیم.

وی افزود: آموزش‌های لازم برای کاربران و عوامل اجرایی انجام و شرایط لازم برای عموم مردم فراهم شده است.

رئیس ستاد انتخابات مازندران با بیان اینکه استقرار صندوق‌های اخذ رأی در مکان‌های پرتردد و مصلی‌های جمعه در اختیار مردم قرار گرفت، گفت: دو مرحله مانور آزمایشی فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها صورت گرفت.

عزیززاده گرجی ادامه داد: موضوعات و پشتیبانی و زیرساخت‌های لازم باید به منظور انتخابات پرشور باید فراهم شود با توجه به اینکه مقدمات و تجهیزات اخذ رأی و دستگاه احراز هویت نیز آماده است.

کد خبر 751617

دیگر خبرها

  • دولت ۱۵۰۰ میلیارد تومان برای جبران خسارت سیل سیستان و بلوچستان اختصاص داد
  • زیرکوه زیر بار دو هزار میلیارد خسارت سیل/جبران با اجرای ۲۷ مصوبه
  • آمادگی تمام تجهیزات اخذ رأی در ۵ شهرستان‌ مازندران
  • آمادگی تمام تجهیزات اخذ رأی در پنج شهرستان‌ مازندران
  • اختصاص بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار ویژه مکانیزاسیون کشاورزی به گیلان
  • خسارت عجیب به روستای امامزاده ابراهیم + فیلم
  • خسارت ۴۹۰ میلیارد تومانی سیل به بخش دُرُح سربیشه
  • اختصاص ۹ همت اعتبار برای صندوق بیماران خاص و صعب‌العلاج
  • خسارت طوفان و تند باد به زیر ساخت و شبکه برق هرمزگان
  • خسارت سیل و تگرگ به مزارع کازرون