Web Analytics Made Easy - Statcounter

به جای بواتنگ، ایگالو می‌توانست هم اکنون در بارسلونا باشد.

طرفداری - اودیون ایگالو، مهاجم شانگهای شنگهوا فاش کرد در زمستان پیشنهاد بارسلونا را رد کرده است.

بارسلونا در نقل و انتقالات ژانویه تصمیم گرفت برای پر کردن جای خالی مونیر الحدادی که به سویا پیوسته بود، مهاجمی باتجربه که سابقه بازی در لالیگا را داشته باشد، به خدمت بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع از ابتدا هم قرار نبود مهاجم جوان و گران قیمتی جذب شود چون بارسا او را تنها برای چند بازی می‌خواست. پس از بررسی چندین گزینه، نهایتا این کوین پرینس بواتنگ 31 ساله بود که با قراردادی قرضی و شش ماهه از ساسولو راهی بارسلونا شد. بواتنگ هم زیاد بازی نکرده و در پایان فصل به ایتالیا برمی‌گردد.

به گزارش bbc، بواتنگ اما تنها گزینه بارسا نبوده است. مدیران این باشگاه ظاهرا لیست بلندبالایی از نام‌های موردنظر را داشتند که اودیون ایگالو، مهاجم نیجریایی و ملی‌پوش شانگهای شنهوا که سابقه 5 سال بازی در گرانادا را در کارنامه دارد، یکی از این اسامی بوده است. این بازیکن اخیرا در مصاحبه با خبرنگاران ضمن تایید پیشنهاد رسمی بارسلونا، از دلیل رد آن می‌گوید:

ایجنتم از فرصت انتقال قرضی به بارسلونا خبر داد. آنها مهاجمی می‌خواستند که تجربه بازی در لالیگا را داشته باشد و فوتبال اسپانیا را بشناسد. به عبارت دیگر یعنی مهاجمی ذخیره برای 6 ماه. شنیدن اینکه بارسا به من علاقه داشت، اتفاق زیبا و خوشایندی بود و هر بازیکنی با حسی فراتر از خوشحالی این پیشنهاد را می‌پذیرفت. ولی با تمام احترام، من به تازگی با 21 گل دومین گلزن برتر سوپرلیگ چین شدم و لایق پیشنهاد بهتری هستم و نمی‌خواستم مهاجمی دارای تاریخ انقضای کوتاه باشم. بنابراین پیشنهاد بارسا را رد کردیم. تصمیم آسانی بود و من ماندن در چین را انتخاب کردم و با قراردادی بلندمدت راهی شانگهای شنهوا شدم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۶۰۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماندن یا رفتن ژاوی هیچ ربطی به من ندارد!

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی چند هفته قبل اعلام کرده بود که دیگر تصمیم برای ادامه همکاری با بارسلونا ندارد و هر اتفاقی هم که رخ دهد در انتهای فصل جاری نیمکت این تیم را ترک خواهد کرد و به دوران حضورش در بارسا به عنوان مربی پایان خواهد داد.

از همون زمان اعلام شد که خوان لاپورتا و دیگر مدیران باشگاه بارسلونا در تلاش هستند تا مربی جوان را از تصمیمی که گرفته منصرف کند و در نهایت موفق به انجام این کار شدند و او را راضی کردند که فصل آینده هم در سمت سرمربی این تیم حضور داشته باشد.

سرمربی و رئیس بارسلونا روز گذشته در نشست خبری این تصمیم را به صورت رسمی به خبرنگاران و هواداران این تیم اعلام کردند و تباس ساعاتی بعد در پاسخ به سوالی در این باره به رسانه‌ها گفت:«ماندن ژاوی در بارسلونا تصمیمی است که این باشگاه گرفته است.

من روی چنین مسائلی تمرکز نمی‌کنم و به همین دلیل مهم نیست که آیا این اتفاق من را شگفت زده کرده است یا نه. در جایگاهی نیستم که درباره مربیان و کارهایی که انجام می‌دهند صحبت کنم. اگر لاپورتا معتقد است که این تصمیمی درست برای بارسلوناست و ژاوی خوشحال است، پس این بهترین تصمیم برای بارسا خواهد بود اما من نمی‌توانم در این باره نظر بدهم.»

دیگر خبرها

  • نه به عربستان: ستاره بارسا تصمیمش را گرفت
  • دردسر جدید بارسلونا: ویتور روکه قربانی مسائل مالی می‌شود؟
  • صعود بارسای زنان به فینال چمپیونزلیگ
  • بارسلونا اولین خرید تابستانی را مشخص کرد
  • اولین خرید تابستانی بارسلونا مشخص شد
  • ناراحتی ستاره بارسلونا: از این تیم می‌روم!
  • فروش یا انتقال قرضی؛ منچسترسیتی علاقه‌ای به حفظ ژائو کانسلو ندارد
  • آینده مبهم ستاره بارسا: دی‌زربی هم او را نمی‌خواهد
  • ژیرونا خواهان جذب اریک گارسیا به صورت دائمی
  • ماندن یا رفتن ژاوی هیچ ربطی به من ندارد!