Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-02@02:27:10 GMT

افزایش 54 درصدی کشفیات سرقت های نوروزی در البرز

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۶۱۵۸۶

افزایش 54 درصدی کشفیات سرقت های نوروزی در البرز

فرمانده انتظامی البرز گفت: با افزایش گشت های پلیس در مناطق و نظارت بر محله ها شاهد افزایش 54 درصدی کشفیات سرقت در 9 روز ابتدای سال 98 نسبت به مدت مشابه سال گذشته در استان هستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  تیتریک، سردار عباسعلی محمدیان روز شنبه گفت: با توجه به افزایش سفرها در تعطیلات نوروز و عدم حضور بسیاری از شهروندان در منازل احتمال وقوع سرقت افزایش می یافت که با افزایش گشت های پلیس در مناطق و نظارت بر محله ها شاهد افزایش 54 درصدی کشفیات سرقت در 9 روز ابتدای سال 98 نسبت به مدت مشابه در استان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی البرز افزود: به منظور آگاهی بیشتر مردم برای پیشگیری از سرقت خانه ها، کیف قاپی، سرقت از خودروها وغیره در اسفندماه از طریق رسانه ها، سیمای استان و همچنین هشدارهای تبلیغاتی نصب شده در محدوده کلانتری ها اقدام شده بود که خوشبختانه با نظارت شبانه روزی پلیس و همچنین توجه بیشتر مردم شرایط برای سوء استفاده احتمالی سارقان کاهش یافت.   وی پاکسازی مناطق حاشیه ای از حضور معتادان، احضار و دستگیری سارقان سابقه دار در روزهای پایانی سال و همچنین نظارت بر خودروهای عبوری و پارک شده در کنار خیابان در ایام تعطیلات را از جمله اقداماتی عنوان کرد که منجر به افزایش کشفیات سرقت در استان شده است.   فرمانده انتظامی البرز تصریح کرد: نظارت و اقدامات امنیتی شبانه روزی پلیس تا پایان تعطیلات ادامه دارد اما انتظار می رود شهروندان نیز با احتیاط و رعایت اصول ایمنی در برقراری امنیت و جلوگیری از انواع جرایم توسط سارقان همکاری کنند تا تعطیلات را بدون کوچکترین ناراحتی و دغدغه ای سپری کنند.         انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۶۱۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف سارق به ۲۷ فقره سرقت سیم و کابل در شاهرود

ایسنا/سمنان فرمانده انتظامی استان سمنان از بازداشت سارق حرفه‌ای سیم و کابل مخابراتی و کشف ۲۷ فقره سرقت در شهرستان شاهرود خبر داد.

سردار جلیل موقوفه‌ئی امروز (۱۲ اردیبهشت ماه) اظهار کرد: درپی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل مخابراتی در شهرستان شاهرود، دستور تشکیل جلسه قرارگاه سرقت و بررسی ابعاد موضوع توسط تیم‌های تخصصی پلیس صادر شد. 

وی با اشاره به گشت‌زنی‌های هدفمند و شبانه‌روزی ماموران، ادامه داد: سارق سابقه‌دار با تلاش ماموران شناسایی و در مخفیگاهش دستگیر شد. متهم به ۲۷ فقره سرقت سیم و کابل مخابراتی اعتراف کرد و در بازرسی از مخفیگاهش ۲۰ متر سیم و کابل مخابرات سرقتی کشف و او با تشکیل پرونده و دستور قضایی روانه زندان شد. 

فرمانده انتظامی استان سمنان افزود: تامین نظم و امنیت بدون مشارکت مردم، امری غیرممکن است. پلیس از مردم قانونمدار می‌خواهد در صورت دیدن موارد مشکوک مراتب را به پلیس ۱۱۰ اعلام کنند. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اعتراف سارق به ۲۷ فقره سرقت سیم و کابل در شاهرود
  • دستگیری سارقان ۳۰۰ میلیاردی در اشتهارد
  • بازداشت دو سارق با ۳۰ میلیارد تومان سرقت در اشتهارد
  • دستگیری سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی و خانه باغ‌ها در مهاباد
  • چند خبر از کشفیات پلیس
  • پلیس در خرمشهر ۱۳ فقره سرقت کشف کرد
  • باتری‌دزد ارومیه به آخر خط رسید
  • دستگیری باند سارقان مشاعات ساختمان در بندرانزلی
  • ۹۰ درصد از جرایم فضای مجازی در لرستان کشف شد