Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-26@03:30:06 GMT

سه دانگ خانه به قیمت خون مادر

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۶۲۹۶۷

سه دانگ خانه به قیمت خون مادر

اختلاف مادر و دختر بر سر مالکیت سه دانگ خانه باقتل پایان یافت. مرجان همایونی خبرنگار

به گزارش خبرنگار جنایی ایران، ساعت ١٢ شب سه شنبه ٦ فروردین دختر جوانی هراسان با آتش نشانی تماس گرفت و گفت که برای خرید از خانه خارج شده بودم  و مادرم در خانه تنها بود. وقتی  به خانه برگشتم  هر چه زنگ زدم مادرم در را باز نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چون قفل در آپارتمان خراب است نمیتوانم با کلیدم در را باز کنم. همسایه هایمان هم مسافرت هستند و کسی نیست در را برایم باز کند . مطمئنم مادرم  از خانه بیرون نرفته چون قبلش به من خبر  میداد.

کشف جسد
بدنبال اعلام این خبر، ماموران آتش نشانی به خانه مورد نظر رفتند و پس از هماهنگی های لازم در ورودی ساختمان چهار طبقه واقع در یکی از خیابان های محله خانی آباد نو را باز کردند.

با ورود ماموران آتش نشانی آنها با جسد فرزانه _ ٤٥ ساله _  در پاگرد بین طبقه دوم و سوم مواجه شدند. بدنبال پیدا شدن جسد زن میانسال، بلافاصله ماموران کلانتری ١٥٢خانی آباد نو، موضوع را به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام کردند.

دقایقی بعد هم  بازپرس شعبه چهارم دادسرای امور جنایی تهران به همراه تیم تحقیق راهی محل حادثه شدند.در بررسی های اولیه به نظر می رسید که فرزانه به دلایلی تعادلش را از دست داده و با سقوط از پله ها به کام مرگ رفته است. اما آثار کبودی روی بدن زن میانسال و شکستگی جمجمه اش تیم تحقیق را به ماجرای مرگ وی مشکوک کرد.  طبق نظر متخصصان پزشکی قانونی این شکستگی و کبودی ها بواسطه سقوط از پله ها نبوده و به خاطر درگیری بوده است.

از سویی در تحقیقات میدانی از ساکنان خانه های مجاور آنها مدعی شدند که حدود  ساعت ٩ همان شب صدای درگیری و مشاجره دختر جوان به نام شهلا با مادرش به گوش رسیده است.

انگیزه ای برای قتل
این درحالی بود که تیم جنایی در ادامه تحقیقات دریافتند، فرزانه از مدتی قبل با همسرش اختلاف داشته و از یکدیگر جدا زندگی میکردند اما طلاق نگرفته بودند. همچنین مشخص شد شهلا که دانشجوی رشته حقوق بود و بنا به دلایلی از ادامه تحصیل انصراف داده بود  با مادرش زندگی میکرد اما از مدتی قبل با مادرش بر سر سه دانگ از خانه اشان  اختلاف داشته اند.

بنا بر اظهارات آشنایان این زن  به پلیس شهلا به مادرش گفته بود که  باید سه دانگ از خانه را به نام او کند . در ادامه بررسی ها متخصصان پزشکی قانونی زمان مرگ فرزانه را ساعت ٩ شب و درست زمانی که صدای مشاجره و درگیری مادر و دختر به گوش می رسید اعلام کردند. از سویی آثار درگیری روی  بدن شهلا نیز به چشم می خورد. در بازرسی از خانه نیز  آثار خون روی وسایل به چشم میخورد.

بدین ترتیب این فرضیه مطرح شد که دختر جوان  پس از هل دادن مادرش و اصابت سر  وی با کمد  خانه را ترک کرده است . فرزانه نیز خودش را به راه پله ها کشانده تا از  همسایه ها کمک بخواهد اما به خاطر شدت خونریزی جان خود را از دست داده است.
بازپرس شعبه چهارم دادسرای امور جنایی تهران دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی و بازداشت دختر جوان به عنوان مظنون به قتل را صادر کرد./  روزنامه الکترونیکی ایران

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۶۲۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ربودن کودک چهار ساله با خودرو مادرش

روز گذشته زن جوانی در حالی که به شدت گریه و بی‌قراری می‌کرد با پلیس تماس گرفت و از سرقت خودرویش در یکی از خیابان‌های شهر بم در استان کرمان در حالی که کودک ۴ ساله‌اش هم داخل خودرو بوده خبر داد.

شاکی گفت: خودرویم کنار خیابان خاموش شد و نمی‌توانستم آن را روشن کنم. بچه‌ام هم داخل خودرو بود. همان موقع ۲ مرد به بهانه کمک برای روشن کردن خودرو به من نزدیک شدند و یکی از آنها پشت فرمان نشست و دیگری شروع به هل دادن خودرو کرد که ناگهان خودرو روشن شد و هر دو سوار بر آن فرار کردند و بچه‌ام را هم با خودرو دزدیدند.

سرهنگ عزت‌الله عبدلی‌نسب فرمانده انتظامی بم در تشریح این خبر گفت: در پی تماس این خانم، تیم‌های گشت انتظامی تمامی محور‌های اصلی و فرعی را تحت کنترل درآورده و در نهایت واحد گشت کلانتری ۱۲ بم در کمتر از یک ساعت خودرو سرقتی را به صورت رها شده در یکی از محله‌های شهر کشف کرد و کودک خردسال را که داخل خودرو بود به والدینش بازگرداند.

وی افزود: بلافاصله پس از این عملیات نیز سارقان فراری با اقدامات اطلاعاتی و پی‌جویی‌های مأموران پلیس آگاهی و کلانتری ۱۲ در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

سرهنگ عبدلی‌نسب گفت: این دو سارق زمانی که این خانم را با خودرو معیوب کنار خیابان مشاهده کرده بودند، در پی روشن کردن خودرو وی اقدام به سرقت خودرو به همراه کودک خردسال درون آن کردند.

وی به شهروندان توصیه کرد: هیچ وقت خودرو خود را در حالت روشن ترک نکنید و در صورت معیوب شدن خودرو به افراد غریبه اعتماد نکنید.

منبع: ایران

tags # اخبار حوادث سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • عاملان تعرض به ۲ دختر دانش آموز به اعدام محکوم شدند
  • ربودن کودک چهار ساله با خودرو مادرش
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو مادرش
  • قیمت خانه در تهران چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک
  • حکم اعدام برای آزارگران ۲ دختر دانش‌آموز | ما را به بیابان‌های ورامین بردند و...
  • اعدام و حبس برای عاملان تعرض به ۲ دختر دانش آموز
  • حکم عاملان تعرض به ۲ دختر دانش آموز اعلام شد
  • قتل هولناک پدر به دست دختر جوان | همکاری ۲ پسر در اجرای نقشه قتل | متهم: پدرم با زندگی من در خانه مجردی مخالف بود!
  • مادر و دختر قاچاقچی ارز در شیراز، نقره داغ شدند
  • حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد / در جلسات دادگاه چه گذشت؟