Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارجوب هفته بیست و نهم رقابت های سری آ ، تیم میلان مهمان سمپدوریا بود که با یک گل شکست خورد.

تک گل میزبان در ثانیه 33 مسابقه و روی اشتباه عجیب دوناروما دروازه بان میلان به ثمر رسید که توپ را به دفرل مهاجم سمپدوریا پاس داد و این مهاجم گلزنی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روسونری با تحمل دومین شکست پیاپی 51 امتیازی و در رتبه چهارم ماند. سمپدوریا نیز با 45 امتیاز به رتبه هشتم صعود کرد.

بیشتر بخوانید:

رم ۲ - امپولی ۱ / رانیری کارش را روی نیمکت گرگ‌ها با برد آغاز کرد

خوشگذرانی‌های سریالی ستاره فوتبال به بهانه مصدومیت!

ناپولی ۱ - یوونتوس ۲/ نبرد بر سر اسکودتو به پایان رسید

انتهای پیام/

پیروزی سمپدوریا مقابل میلان در سری آ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی دنیای ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۶۳۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آفساید اشتباه علیه بایرن بعداز اتمام وقت اضافه

در عصر استفاده از انواع تکنولوژی در قضاوت فوتبال، بازهم بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ با جنجال داوری همراه شد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ ابتدا خیلی‌ها گفتند که قدرت ضربه ناچو به دلیخت ، در حدی نبوده که او آنطور به زمین بیفتد و گل رئال مادرید را مردود کند اما مارسینیاک گل تساوی میزبان را با دخالت وی ای آر برگرداند.

سپس بحث مقدار وقت اضافه بود که یک فاجعه رخ داد. داور ۹ دقیقه وقت اضافه اعلام کرد و رئال در همان اولین دقیقه‌اش گل برتری را زد. مارسینیاک دو دقیقه بابت شادی گل و بازبینی اضافه‌تر اعلام کرد اما چرا تا دقیقه ۱۶ بعداز اتمام بازی، سوت نزد؟

همین وقت بی‌جا باعث اتفاقی شد که بایرنی‌ها را طلبکار کرد و آنها می‌گویند گل‌شان اشتباه و با عجله آفساید گرفته شد!

لحظات پایانی جدال رئال مادرید و بایرن مونیخ در دور برگشت نیمه‌نهایی بسیار پرتنش و عجیب دنبال شد. در صحنه ارسال توپ برای توماس مولر، ماتیاس دلیخت در موقعیت مشکوک به آفساید قرار داشت اما سیمون مارسینیاک، داور باتجربه لهستانی پس از ارسال توپ، در تصمیمی عجیب در سوت خود دمید و تصمیم گرفت به کمک‌داور اعتماد کند. پس از زدن سوت، طبیعی است که بازیکنان رئال فشاری روی مهاجم نیاورند و شوت ماتیاس دلیخت به‌شکل بی‌فایده‌ای وارد دروازه بایرن مونیخ شد.

اما در تصاویر اینطور نمایان بود که ضربه زننده اول، در آفساید نبوده و کمک داور عجله کرده و داور هم با زدن سوت، بازی را از جریان انداخته است. 

چند سالی است که در پروتکل‌های قضاوت به داوران و کمک‌داوران تاکید می‌شود در صحنه‌های مشکوک به آفساید، سوت و پرچم نزنند تا بازی از جریان نیفتد و پس از توقف بازی، VAR بتواند درباره صحنه مشکوک تصمیم بگیرد. سیمون مارسینیاک در چنین لحظه حساسی، این پروتکل را زیر پا گذاشت و با دمیدن سوت، باعث شد VAR نتواند صحنه مشکوک آفساید دلیخت را بازبینی کند. چه‌بسا اگر داور سوت نمی‌زد، اصلا شوت دلیخت گل نمی‌شد و به‌خاطر همین اما و اگرهاست که VAR پس از سوت داور امکان بازبینی ندارد.

پاول فرناندس، کارشناس داوری مارکا در خصوص این صحنه جنجالی، نظر قاطعی در خصوص اشتباه مارسینیاک داد:

گل بایرن به اشتباه مردود شد. دلیخت در آفساید بود اما مشارکتی در بازی نداشت. توپ به مزروعی رسید که پشت سر دلیخت بود. مارسینیاک هم زودتر از موعد سوت زد و VAR نتوانست دخالت کند. 

شاید اگر داور فینال پارسال، در زمان درستش سوت پایان مسابقه را می‌زد، این همه جنجال بیهوده درست نمی شد و بایرن از داوری طلبکار نمی‌بود.

ماتیاس دلیخت پس از بازی در میکسدزون درباره این صحنه گفت: فکر می‌کنم همه‌مان قوانین را می‌دانیم. این شرم‌آور بود. کمک‌داور پس از بازی از من عذرخواهی کرد که پرچمش را زود بالا برده. 

دیگر خبرها

  • ببینید | صحنه بحث برانگیز و اشتباه عجیب داور در مقابل بایرن مونیخ
  • آفساید اشتباه علیه بایرن بعداز اتمام وقت اضافه
  • ببینید | صحنه بحث برانگیز و اشتباه عجیب داور در مقابل رئال مادرید
  • برای دومین سال پیاپی: فیورنتینا فینالیست لیگ کنفرانس
  • اینتر قرارداد اینزاگی را 5 دقیقه‌ای تمدید می‌کند!
  • گلزن ۲۰ ساله مهاجم اول میلان در فصل بعد می‌شود؟
  • آمادگی میلان برای فعال کردن بند تمدید ۳ ساله قرارداد لوکا یوویچ
  • البرز با ۲۱۴ میلیون تردد دومین استان پرتردد کشور شد
  • استقبال سرجیو کونسیسائو از هدایت میلان؛ تماس روسونری با ساری و روبرتو مارتینز
  • آلگری: بعد شکست مقابل اودینزه فرو پاشیدیم/ در خطر شکست بودیم