Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@12:30:39 GMT

سپاه با نصب 18 پل ارتباط گرگان به گمیشان را برقرار کرد

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۶۵۲۵۷

سپاه با نصب 18 پل ارتباط گرگان به گمیشان را برقرار کرد

گرگان - ایرنا - فرمانده کل سپاه پاسداران گفت که راه دسترسی گرگان به گمیشان با نصب و راه اندازی 18 پل در این مسیر با تلاش واحدهای مهندسی نیروی زمینی سپاه و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) برقرار شد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، سرلشگر محمدعل جعفری اظهار داشت: با این اقدام راه ارتباطی زمینی گرگان، آق قلا و بندر ترکمن به گمیشان که بر اثر سیل مسدود شده بود بار دیگر برقرار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نیروهای پایور، وظیفه، بسیجی و سپاه از سراسر کشور، تیپ های مردم پایه، یگان 60 زرهی عمار یاسر، تیپ 45 مهندسی جواد الائمه و سایر بخش ها در مناطق سیل زده گلستان حضور داشته و مشغول امدادرسانی هستند.
سپاه پاسداران همچنین در مناطق سیل زده گلستان اقدام به برپایی بیمارستان های تخصصی و فوق تخصصی صحرایی کرده و بطور متوسط روزانه به بیش از هفت هزار نفر خدمات ارائه می دهد.
سپاه با استفاده از ظرفیت واحدهای مهندسی، پشتیبانی و لجستیک با بکارگیری ماشین آلات و تجهیزات راهسازی و مهندسی مانند جرثقیل، کشنده، لودر، بلدوزر، پل کش و کامیونت اقدام به بازگشایی جاده ها، تخلیه خانه ها و نجات سیل‌زدگان گلستان کرده است.
هفت سپاه استانی به عنوان معین مناطق سیل‌ زده گلستان انتخاب شده و مسوولیت امور مهندسی زیرساختی نظیر پل، جاده و ترمیم آنها نیز به نیروی زمینی سپاه واگذار شده است.
3014/3091

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي سپاه حوادث سيل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۶۵۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از جدیدترین پهپاد انتحاری سپاه

 

به گزارش تابناک، مهمات پرسه‌زن به دسته‌ای از تسلیحات اطلاق می‌شود که پس از پرتاب، توسط سامانه‌های اپتیکی و حرارتی، به‌سمت هدف روانه می‌شود و با گشت‌زنی در آسمان، هدف موردنظر را پیدا و سپس آن را منهدم می‌کند.

 
این دسته از تسلیحات کاربرد قابل‌توجهی در رزم زمینی و به‌خصوص عملیات‌های ضدکمین دارند و با توجه به ابعاد کوچک و قابل حمل بودن توسط نفر به سلاحی مناسب برای نیروهای زمینی بدل شده‌اند.

کاربرد این نوع تسلیحات به‌خصوص در جریان جنگ اوکراین و توانایی آنها برای هدف قرار دادن انواع ادوات زرهی،‌ تجمع نیروها و حتی تسلیحات پشتیبانی آتش مانند توپخانه‌ها و سامانه‌های پدافندی بیش از پیش نمایان شد و لنست یکی از بهترین پهپادهای انتحاری بکارگیری شده توسط ارتش روسیه در این جنگ بوده است.

دیگر خبرها

  • اعزام بالگرد از فرودگاه گرگان برای پیدا کردن کودک مفقود شده در روستای یلی بدراق کلاله + فیلم
  • اعزام بالگرد از فرودگاه گرگان برای پیدا کردن کودک مفقود شده در روستای یلی بدراق کلاله
  • اعطای تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی به بیماران خاص و صعب العلاج
  • چند خبر از کشفیات پلیس
  • چرا هنوز با موجودات فضایی ارتباط برقرار نکرده‌ایم؟
  • بهره مندی ۳ هزار و ۷۰۰ بیمار صعب العلاج و خاص از تسهیلات درمان در گلستان
  • دستگیری کارچاق کن سابقه دار در گرگان
  • تصاویر| خلیج گرگان؛ گلستان
  • تصاویری از جدیدترین پهپاد انتحاری سپاه
  • اختصاص بودجه ویژه برای مناطق کمتر برخوردار شهر گرگان