Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-30@20:37:22 GMT

قاتل نادر معظمی در بروجرد اعدام نشد

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۶۶۲۳۴

رکنا: در پی سازش در پرونده قتل عمد، افتخار دیگری به کارنامه‌ی شورا‌های حل اختلاف لرستان افزوده شد.

به گزارش رکنا، با تلاش شعبه صلحی شورای حل اختلاف بخش اشترینان شهرستان بروجرد پس از گذشت ۵ سال پرونده قتل عمد مرحوم نادر معظمی گودرزی با اخذ رضایت از اولیاء دم، به صلح و سازش طرفین ختم شد. اولیاء دم در قبال دریافت مبلغی به عنوان دیه نسبت به متهم اعلام گذشت نمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از گذشت ۵ سال با تلاش و مساعی اعضاء شورای حل اختلاف بخش اشترینان شهرستان بروجرد استان لرستان، صلح و سازش بین خانواده‌های قاتل و مقتول برقرار شد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: اخبار حوادث اعدام قتل عمد نادر لرستان بروجرد سیل عکس رودخانه شهرستان فیلم مشهد تلگرام مردم کشف شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۶۶۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استعفای برخی اعضای حزب «نسل نو»

آفتاب‌‌نیوز :

خبرگزاری فارس نوشت: تعدادی از اعضای شورای مرکزی حزب «نسل نو» با نگارش نامه‌ای از حضور در این حزب استعفا دادند.

تاکنون آلما فرامرزی، نوید خاصه باف و امیدعلی پورحسن سه تن از اعضای شورای مرکزی حزب نسل نو هستند که از عضویت در این حزب کناره‌گیری کردند.

«عدم برگزاری جلسه شورای مرکزی در یک سال گذشته» و «موضع‌گیری‌های ناصواب دبیرکل حزب» عمده دلایلی است که در نامه استعفای این اعضا دیده می‌شود.

دبیرکلی حزب نسل نو را مهدی اقراریان برعهده دارد. اقراریان از سوی اطرافیانش به اختلاف افکنی بین شورای شهر و شهردار تهران متهم شده است. 

منتقدان اقراریان می‌گویند وی با پوشش انقلابی وارد لیست شورا شد، اما مواضع وی در راستای اختلاف افکنی است به نحوی که غالبا مورد توجه رسانه‌های ضدانقلاب قرار می‌گیرد. 

برخی دیگر با استناد به سامانه پیامکی حزب نسل نو، مدعی هستند که وی پس از انتخابات مجلس، این سامانه را جهت اختلاف بین رئیس مجلس و شهردار تهران فعال کرده است.

البته یک عضو شورای شهر به خبرنگار فارس گفت علت تغییر موضع آقای اقراریان ربطی به موضوعات سیاسی ندارد و تحلیل‌های در این زمینه اشتباه است.

وی افزود اختلافات پیش آمده عمدتا مربوط به مسائل شهری و سلایق مدیریتی است. مثلا آقای اقراریان با توجه به سکونتشان در منطقه ۸ شهرداری توقع داشتند که شهردار این منطقه با نظر وی انتخاب شود که عدم موافقت شهرداری با این موضوع آغازگر این اختلافات بوده است. در سایر موارد نیز اختلافات از همین تفاوت سلیقه هاست و بی جهت نباید آن‌ها را با عینک سیاسی تحلیل کرد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • استعفای برخی اعضای حزب «نسل نو»
  • اختلاف حساب منجر به قتل یک جوان خویی شد
  • بیش از ۲۱ هزار پرونده در جنوب کرمان با صلح و سازش مختومه شد
  • سازش ۲۱۲۳۲ فقره پرونده در جنوب کرمان
  • صلح و سازش در پرونده نزاع دو برادر اهوازی پس از سه سال
  • سازش در ۶۰ هزار پرونده شعب حل اختلاف جنوب کرمان
  • مردم کردستان برای حل اختلاف به صلح‌یاران مراجعه می‌کنند
  • صلح و سازش در پرونده قتل با رضایت اولیاء دم در کوهرنگ
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت در دلفان
  • دستگیری قاتل کمتر از ۵ ساعت در دلفان