Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-01@17:44:40 GMT

حدود ۲۷هزار مسافر نوروزی در قزوین اسکان یافتند

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۶۶۹۰۱

حدود ۲۷هزار مسافر نوروزی در قزوین اسکان یافتند

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین از اسکان نوروزی بیش از ۲۷هزارنفر تا پایان روز چهارم فروردین سال جاری در مراکز اسکان فرهنگیان خبرداد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ خیرالله رحمانی در گفت‌وگو با  صبح قزوین با اشاره به اسکان نوروزی فرهنگیان اظهار کرد: در چند سال اخیر براساس نظرسنجی‌های انجام شده رضایت نسبی از اسکان نوروزی فرهنگیان حاصل شده است که این امر حاکی از تلاش همکاران در ارائه خدمات به مراجعان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برای اسکان نوروزی فرهنگیان در سال جاری 17پایگاه آماده شده بود که از این تعداد 5 پایگاه در شهر قزوین و 12 پایگاه دیگر در سایر نواحی و مناطق مستقر هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین عنوان کرد: در مجموع 81 مدرسه و 792 کلاس درس برای اسکان نوروزی فرهنگیان آماده و تجهیز شده است که از تعداد کل کلاس‌ها 104 کلاس ویژه، 442 کلاس نوع الف و 246 کلاس نوع ب است.

وی بیان کرد: مدارس گروه ویژه اتاق‌هایی مجهز به تخت، فرش، یخچال، تلویزیون، وسایل گرمایشی و سرمایشی، پتو و بالش بوده و حمام و آشپزخانه نیز به صورت مشترک است.

این مسئول ادامه داد: مدارس گروه الف ‌مدارسی هستند که دارای اتاق‌هایی مجهز به فرش، پتو،‌ بالش، وسایل خنک کننده و گرمازا، ‌یخچال و تلویزیون اختصاصی و حمام و آشپزخانه مشترک است.

اسکان بیش از 7هزار خانواده در مراکز فرهنگیان قزوین

رحمانی عنوان کرد: مدارس گروه ب مدارسی هستند که دارای اتاق‌های مجهز به فرش،‌ پتو، ‌بالش، وسایل سرمایشی و گرمایشی بوده و یخچال، ‌تلویزیون،‌ حمام و آشپزخانه به صورت مشترک است.

وی ابراز کرد: تعرفه اسکان برای فرهنگیان شاغل و بازنشسته و اقوام درجه اول آنها برای کلاس‌های ویژه برای هر شب 33600 تومان، کلاس‌های گروه الف 29400 تومان و گروه ب نیز 21600 تومان است.

مدیرکل آموزش و پرورش قزوین بیان کرد: تعرفه اسکان سایر کارکنان دولت برای کلاس‌های ویژه 75500تومان، گروه الف 57500 تومان و گروه ب 48500 تومان است؛ ضمن اینکه این تعرفه برای افراد دارای مشاغل آزاد برای کلاس‌های گروه الف 90500تومان و گروه ب 70هزار تومان است.

وی یادآور شد: تا پایان روز دهم فروردین سال جاری 7هزار و 406خانوار در مراکز فرهنگیان استان قزوین اسکان یافتند که در مجموع 26هزار و 662نفر بودند.

این مسئول در پایان گفت: تا پایان روز دهم فروردین 54هزار و 348نفر روز اسکان صورت گرفت، نوروز سال گذشته در مجموع 8803 خانوار فرهنگی و غیرفرهنگی شامل 31689 نفر و 63456 نفر روز در مراکز اسکان آموزش و پرورش استان اسکان یافتند که در قیاس با سال 95 شاهد رشد 10 تا 15 درصدی بودیم.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۶۶۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاقچی سوخت در بند قانون تعزیرات

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، محمد نوروزی گفت: پرونده قاچاق ۲۲ هزار و ۲۰۰ لیتر نفتگاز به ارزش هفت میلیون ۱۷۰ هزار ریال در شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان میبد رسیدگی شد.
رئیس شعبه اول تعزیرات حکومتی میبد، افزود: شعبه با تحقیقات لازم، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط سوخت کشف شده، متهم را به پرداخت ۱۴ میلیارد و ۱۷۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد. 
به گفته نوروزی، شعبه در خصوص وسیله نقلیه حامل این سوخت قاچاق با توجه به اینکه ارزش وسیله نقلیه بیشتر از ارزش سوخت می‌باشد، متهم را به پرداخت هفت میلیون و ۱۷۰ هزار ریال جریمه معادل ارزش سوخت کشف شده محکوم کرد.
رئیس شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق و ارز تعزیرات حکومتی میبد افزود: پس از گذشت زمان و انجام مراحل قانونی، پرونده در واحد اجرای احکام مختومه و به بایگانی ارسال شد. 
نوروزی گفت: ماموران نیروی انتظامی شهرستان میبد این محموله را کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • یاد مرحوم هادی نوروزی در بازی پرسپولیس - سپاهان زنده شد +فیلم
  • ایجاد اشتغال برای ۲۵۶۰ نفر توسط بسیج سازندگی گیلان
  • راهیابی ۲۵ گروه سرود فجر به مرحله نهایی
  • قاچاقچی سوخت در بند قانون تعزیرات
  • توزیع بیش از ۴۰۰ دستگاه لوازم خانگی در بجنورد
  • برگزاری جشنواره خوشنویسی «کاتبان وحی» ویژه دانش‌آموزان مقطع ابتدایی
  • دانشمندان روسی به روشی ارزان برای استخراج طلا دست یافتند + جزئیات
  • نیمی از تارکین و بازماندگان از تحصیل ابتدایی آذربایجان‌غربی جذب شدند
  • ۱۰ عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی به مرتبه استادی ارتقا یافتند
  • ۱۰ عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی به مرتبه استادی ارتقا یافتند