Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی رونق بومگردی و توسعه گردشگری روستای گفت: گردشگری تنها انجام کارهای لوکس، ساخت هتل، دیزنی لند و... نیست بلکه استفاده از ظرفیت های بکر و موجود به ساده ترین شکل ممکن و استفاده از اقامتگاه های بومگردی است،چرا که گردشگران امروز به دنبال ایجاد ارتباط با جامعه محلی هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، ولی تیموری در بازدید از ایستگاه راهنما و اطلاع رسانی مسافران نوروزی شهر باغبادران اظهار کرد: شهر باغبادران یکی از شهرهای زیبای استان اصفهان است که براساس گزارشات ارایه شده در سال گذشته میزبان بیش از یک میلیون و ۴۳۶ هزار گردشگر بوده که ۱۴۰ برابر جمعیت این شهر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به وجود جاذبه های گردشگری در باغبادران و استقبال گردشگران برای حضور در این شهر باید به سمت تامین زیرساخت های لازم جهت ارایه خدمات شایسته به گردشگران حرکت کرد و راه اندازی اقامتگاه‌های بوم گردی نقش موثری را در این حوزه می توانند ایفا کنند.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی رونق بومگردی و توسعه گردشگری روستایی را یکی از مهمترین راهکارهای توزیع سفر به شهرستان ها دانست و تصریح کرد: گردشگری تنها انجام کارهای لوکس، ساخت هتل، دیزنی لند و... نیست بلکه استفاده از ظرفیت های بکر و موجود به ساده ترین شکل ممکن و استفاده از اقامتگاه های بومگردی است چرا که گردشگران امروز به دنبال ایجاد ارتباط با جامعه محلی هستند تا اصالت فرهنگی و تاریخی آن منطقه را به معنای واقعی درک کنند.

وی ادامه داد: با راه اندازی اقامتگاه های بوم گردی در یک روستا می توان از ظرفیت های موجود و محصولات آن روستا نیز استفاده کافی و لازم را برد تا سود حضور گردشگر در روستا به مردم آن منطقه برسد، اما متاسفانه آنگونه که باید از ظرفیت صنعت گردشگری استفاده نمی شود و این حوزه مورد غفلت واقع شده است.

تیموری اضافه کرد: قطعا با راه اندازی اقامتگاه های بوم گردی در چنین منطقه زیبایی می توان درآمدهای پایدار را برای ساکنان شهرها و روستاها رقم زد از این جهت تلاش شود از اقامتگاه های بومگردی به خوبی استفاده شود.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: باغبادران بوم گردی گردشگری لنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۶۷۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش سهمیه سوخت تراکتورداران مهمترین دغدغه کشاورزان اسدآبادی

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدکرم مرادی ظهر امروز افزایش قیمت کود شیمیایی را در سالجاری یکی دیگر از مشکلات بخش کشاورزی دانست و گفت: متأسفانه با افزایش ۳۰ درصدی قیمت کود علاوه بر نگرانی کشاورزان، توان خرید عوامل توزیع کود نیز کاهش می‌یابد.

وی گفت: ۷۵ درصد اراضی کشاورزی اسدآباد خرد و زیر یک هکتار است که این مهم باعث شده است کشاورزان سهمیه کمتری از کود شیمیایی داشته باشند.

رئیس جهادکشاورزی اسدآباد اظهار داشت: توزیع کود بهاره از دیماه سال گذشته در عوامل توزیع شروع و همچنان ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: سهمیه کود شهرستان ۹۵۰۰ تن است که طبق متراژ زمین بین کشاورزان توزیع می‌شود.

کد خبر 6089180

دیگر خبرها

  • دهیاران می‌توانند مدیریت مناطق گردشگری بام ایران را دریافت کنند
  • نخستین مسجد اسلام گسترش می‌یابد
  • توسعه استان اصفهان با توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و گردشگری
  • مهجوریت تفتان در سایه بی مهری مسوولان
  • با قدم زدن در خانه تاریخی زینت الملک قوامی به تاریخ سفر کنید + فیلم
  • هم‌قسم شدن مدیران مناطق آزاد برای جذب گردشگران غرب آسیا
  • دردسرهای نخستین شهر جهان که ورود به آن پولی شد!
  • ظرفیت های گردشگری روستای «طولاب» ایلام در انتظار سرمایه گذاری
  • کاهش سهمیه سوخت تراکتورداران مهمترین دغدغه کشاورزان اسدآبادی
  • گردشگران جشنواره «گیلاس کن»رشد ۵۰ درصدی داشته است