Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل مدیریت بحران استان همدان گفت: از ساکنین منازلی که در حریم رودخانه‌ها ساکن هستند خواسته‌ایم در صورت بالا آمدن آب نکات ایمنی را رعایت کرده و از کیسه‌هایی که در اختیار آنها قرار داده شده است برای جلوگیری از ورود آب به منازل استفاده کنند. ۱۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۷ استانها همدان نظرات - اخبار استانها -

علیمردان طالبی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان، با اشاره به انتشار خبری مربوط به تخلیه خانه‌های در حریم رودخانه‌های استان همدان به ویژه منطقه دره مردابیگ همدان اظهار داشت: دستوری مبنی بر تخلیه منازل به ساکنین این مناطق داده نشده است بلکه به دلیل بارش متناوب باران به تمامی افرادی که در حریم رودخانه‌ها ساکن هستند، هشدار داده شده است، نکات ایمنی را رعایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیل 1380 میلیارد ریال به تاسیسات آب و فاضلاب خوزستان خسارت وارد کردبا ابتکار جنبش نجباء؛ تکاپوی عراقی‌ها برای کمک به سیل‌زدگان ایران ادامه داردآب آشامدینی 7 روستای سیل‌زده مراوه‌تپه گلستان وصل شد

مدیرکل مدیریت بحران استان همدان افزود: از ساکنین منازلی که در حریم رودخانه‌ها ساکن هستند خواسته‌ایم در صورت بالا آمدن آب نکات ایمنی را رعایت کرده و از کیسه‌هایی که در اختیار آنها قرار داده شده است برای جلوگیری از ورود آب به منازل استفاده کنند.

وی تصریح کرد: اطلاعات لازم در اختیار فرمانداران هر شهرستان قرار گرفته است و اصحاب رسانه ‌می‌توانند جزییات اقدامات و برنامه‌ها را ار آنها جویا شوند.

 انتهای پیام/ن

R41405/P/S6,75/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۶۷۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاطم رودخانه علی سالار در بشرویه + فیلم

رودخانه علی سالار در جاده روستای جوزردان و روستای رقه از توابع شهرستان بشرویه استان خراسان جنوبی واقع شده است. در این روز‌های بهاری که اقصی نقاط کشور با بارش باران همراه شده است، این رودخانه نیز بر اثر بارش شدید باران جان تازه گرفت و پرآب شد.

شهروندخبرنگار ما فیلمی ارسال کرده است که مشاهده می‌کنید.

منبع: مهدی آگینه - خراسان جنوبی

 

بیشتر بخوانید:

خروش رودخانه فصلی در حاشیه جاده آران و بیدگل بر اثر بارش باران + فیلم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • فیلم| جاری شدن رودخانه فصلی رفسنجان در پی بارش باران
  • تلاطم رودخانه علی سالار در بشرویه + فیلم
  • شدت باران در استان یزد و آبگرفتگی معابر شهر یزد+عکس
  • بارش بی‌سابقه باران در تفت / جاری شدن سیل در رودخانه‌ها+فیلم
  • بارش باران سیل آسا در یزد
  • خروش رودخانه فصلی در روستای سانیج+فیلم
  • بارش باران بهاری در چهارمحال و بختیاری
  • ببینید | شاهکار شهرداری خور و بیابانک اصفهان؛ تبدیل خیابان به رودخانه با بارش باران
  • بارش باران بهاری و لطافت آب و هوای استان
  • سیل به شهر تاریخی کاشان هم رسید | آبگرفتگی معابر و منازل مسکونی + ویدئو