Web Analytics Made Easy - Statcounter

آخوندی کارشناس هواشناسی استان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، گفت: امروز و فردا دراستان یک سامانه بارشی فعال را خواهیم داشت که پیامد آن بارش قابل ملاحظه باران، رگبار، رعد و برق و وزش باد‌های لحظه‌ای است.

آخوندی اضافه کرد: با توجه به شدت بارندگی و رگبار‌ها، احتمال آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن رودخانه‌ها وجود دارد به همین منظور از شهروندان خواسته می‌شود تا در حاشیه رودخانه‌ها اطراق نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: همچنین در سطح جاده‌ها لغزندگی و کاهش دید افقی را خواهیم داشت.

کارشناس هواشناسی استان از شهروندان خواست از مسافرات‌های غیر ضروری به ویژه در سطح منطقه و غرب کشور پرهیز کنند.

آخوندی افزود: در روز طبیعت نیز بارش‌ها به صورت رگباری خواهد بود و از روز چهار شنبه وضعیت جوی استان پایدار می‌شود.

کارشناس هواشناسی استان گفت:: سردترین هوا در بامداد امروز با صفر درجه مربوط به کوهین و سیردان بوده است.

آخوندی افزود: روز گذشته هم رازمیان با ۱۹ درجه گرمترین متطقه در استان بوده است.

وی، همچنین میزان دمای هوای قزوین را در روز گذشته بین ۸ و ۱۷ درجه بیان کرد.

انتهای پیام/ک

وضعیت آب و هوای استان قزوین

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی آب و هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۶۷۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از مراجعه به مناطق سیل‌خیز خوروبیابانک خودداری کنید

فرماندار شهرستان خوروبیابانک گفت: با توجه به فعالیت سامانه بارشی از شامگاه امروز و ادامه‌دار بودن آن، لازم است مردم از مراجعه به مناطق سیل خیز و مسیر سیلاب‌ها اکیداً خودداری کنند.

احمد رضا طحانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در نائین اظهار کرد: وقوع بارندگی شدید موجب آب‌گرفتگی و وقوع سیلاب در بسیاری از مناطق شهری، روستایی و کوهستانی شهرستان خوروبیابانک شده است که پس از اعلام هشدارهای هواشناسی طی چند روز گذشته تمامی اعضای ستاد مدیریت بحران در آماده باش کامل هستند.

وی ادامه داد: با توجه به فعالیت سامانه بارشی از شامگاه امروز و ادامه‌دار بودن آن، لازم است مردم از مراجعه به مناطق سیل خیز و مسیر سیلاب‌ها اکیداً خودداری کنند.

فرماندار شهرستان خوروبیابانک افزود: با صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی و بارش رگباری باران طی هفته جاری همراه با آبگرفتگی معابر، جاری شدن روان آب و فعالیت رودخانه‌های فصلی، مردم به توصیه‌ها و هشدارهای هواشناسی توجه کنند.

کد خبر 747365

دیگر خبرها

  • اردیبهشت گیلان بهاری و آفتابی
  • آسمان آفتابی و جوی پایدار در استان قزوین
  • آسمان مازندران تا اواسط هفته آینده صاف و آفتابی
  • آسمان آفتابی میهمان روز‌های بهاری استان قزوین 
  • عصر بارانی شیراز و بیش از هزار تماس با آتش‌نشانی
  • خراسان رضوی بارانی می شود
  • آسمان صاف همراه با وزش باد در استان قزوین
  • آسمان صاف با وزش باد
  • از مراجعه به مناطق سیل‌خیز خوروبیابانک خودداری کنید
  • آسمان قزوین فردا ابری است