Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@03:52:37 GMT

شرایط نامساعد جوی، شماری از پروازهای داخلی را لغو کرد

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۶۸۲۱۱

شرایط نامساعد جوی، شماری از پروازهای داخلی را لغو کرد

تهران- ایرنا- بارش‎های شدید و شرایط نامساعد جوی برخی از پروازهای داخلی همچون پرواز ایلام- مشهد و بالعکس و تهران- سنندج را لغو کرده است، بر این اساس شرکت فرودگاه های کشور در اطلاعیه ای از مسافران خواست پیش از عزیمت به فرودگاه ها وضعیت پروازی خود را پیگیری کنند.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، بهار 1398 با بارش های سنگین و شرایط نامساعد جوی آغاز شد و بسیاری از مسافران نوروزی را غافلگیر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بارش ها با ورود سامانه جدید بارشی از امروز (یکشنبه) دوباره از سرگرفته می شود.
شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران در اطلاعیه ای اعلام کرد: براساس اعلام سازمان هواشناسی از اواسط یکشنبه (11 فرودین) تا اواخر دوشنبه (12 فروردین) سامانه بارشی طی 36 ساعت در غرب و جنوب غرب کشور شامل استان‎های کرمانشاه، ایلام، لرستان، خوزستان، چهارمحال وبختیاری و کهگیلویه و بویراحمد موجب بارش باران با شدت قابل ملاحظه و در برخی ساعات همراه با رگبار و رعد و برق خواهد شد.
به این ترتیب مسافران حتما پیش از مراجعه به فرودگاه، از طریق شماره 199 در سراسر کشور و شماره‎های 02144665519 و 02144665524ویژه فرودگاه مهرآباد و شماره‎های 096330 و 02151001 ویژه فرودگاه امام خمینی (ره) از وضعیت پرواز خود آگاه شوند.

** سیل به زیرساخت فرودگاه های کشور آسیب نزد
قائم مقام مدیرعامل در امور فرودگاهی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی کشور روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی ایرنا با بیان اینکه 54 فرودگاه زیر نظر ما در کشور فعال هستند، اظهار داشت: همه فرودگاه های بین المللی و استانی در ایام نوروز فعال بودند.
«حسین اسفندیاری» افزود: خوشبختانه سیلاب خسارتی به زیرساخت های فرودگاه های کشور وارد نکرده و تنها فرودگاه های گرگان و خرم آباد آسیب دیدند که مشکلات آنها نیز برطرف شد.
وی اظهار داشت: فرودگاه های مهرآباد، امام خمینی (ره)، شیراز، مشهد، اصفهان، اهواز، کیش، بندرعباس و تبریز از فعالترین فرودگاه های کشور در ایام نوروز هستند.
اقتصام**9132**2022

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد لغو پرواز فرودگاه هاي كشور شرايط جوي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۶۸۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شنبه و یکشنبه در این مناطق کشور باران می بارد | سامانه بارشی جدید از روز سه‌شنبه وارد می شود

به گزارش همشهری آنلاین،‌ براساس اعلام سازمان هواشناسی، از روزهای سه شنبه (۱۱ اردیبهشت) یا چهارشنبه (۱۲ اردیبهشت) با ورود موج بارشی جدیدی به کشور همراه خواهیم بود که با وقوع بارش‌های خوب در بسیاری از نقاط نیمه غربی کشور همراه خواهد شد.

همچنین در بسیاری از نقاط در استان‌های نیمه غربی کشور، مرکز و نیمه شمالی کشور بارش‌های خوبی از این موج خواهند داشت و شاهد بارش گسترده باران خواهند بود.

این موج به دلیل ماهیت سودانی که دارد، با بارش‌های سیستماتیک همراه بوده و برخلاف موج قبلی، در اکثر نقاط کشور شاهد بارش‌های یکدست و طولانی مدت تر خواهیم بود.

تداوم باد و باران در کشور

امروز جمعه (۷ اردیبهشت) در کرمان، نیمه شمالی سیستان و بلوچستان، برخی نقاط در استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، یزد و ارتفاعات البرز مرکزی رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد انتظار می‌رود.

براین اساس فردا شنبه (۸ اردیبهشت) در چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، ارتفاعات هرمزگان و غرب فارس، افزایش ابر و رگبار باران و احتمال رعد و برق پیش بینی می‌شود.

همچنین برای روز یک‌شنبه (۹ اردیبهشت) در بخش‌هایی از جنوب غرب و جنوب شاهد بارش خواهیم بود و دوشنبه (۱۰ اردیبهشت) در ارتفاعات خوزستان و ایلام بارش پراکنده پیش بینی می‌شود و طی این دو روز در سایر مناطق کشور جوی آرام حاکم است.

طی پنج روز آینده وزش باد در نوار شرقی کشور تداوم خواهد داشت و در برخی از ساعات روز وزش باد شدید و گرد و خاک رخ می‌دهد.

کد خبر 847196 منبع: مهر برچسب‌ها خبر مهم سازمان هواشناسي باران

دیگر خبرها

  • شنبه و یکشنبه در این مناطق کشور باران می بارد | سامانه بارشی جدید از روز سه‌شنبه وارد می شود
  • تغییر مسیر پرواز مسیر تهران زاهدان مشهد بعلت شرایط نامساعد جوی
  • برنامه پروازهای فرودگاه بین المللی ارومیه در ششم اردیبهشت
  • آمادگی هما برای انجام پرواز حج عمره از فرودگاه بندرعباس
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • یک فروند بوئینگ ۷۳۷ برای پروازهای داخلی به ناوگان هما اضافه شد
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ ۵ اردیبهشت
  • برقراری پرواز عسلویه - شهرکرد و بالعکس
  • افزایش تعداد پروازهای فرودگاه شهرکرد
  • پروازهای فرودگاه بجنورد توسط اتاق بازرگانی چارتر شد