Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان نسبت به قطعی آب در برخی روستا‌های این استان هشدار داد و از ساکنان خواسته نسبت به ذخیره سازی آب اقدام کنند.

به نقل از شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد:به اطلاع اهالی روستا‌های مسیر رودخانه‌های دز، کرخه و کارون می‌رساند، با توجه به اعلام شرایط فوق العاده در استان به دلیل وقوع سیلاب و احتمال وارد آمدن خسارت به تاسیسات آبرسانی روستایی و اختلال در تامین آب مورد نیاز، توصیه می‌شود برای سایر مصارف ضروری نسبت به ذخیره سازی و صرفه جویی و مدیریت مصرف آب اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این گزارش حاکیست: شرکت آبفا روستایی در مدت وقوع سیلاب توسط تانکر‌های سیار و با توزیع آب بسته بندی، نیاز روستاییان را تامین خواهد کرد.

در سیلاب اسفند سال ۹۷ و فرودین جاری بیش از ۱۴ میلیارد ریال خسارت به بخش‌های مختلف از جمله خطوط انتقال، شبکه توزیع، ابنیه، تصفیه خانه ها، تجهیزات برقی، تجهیزات الکترومکانیکال، الکتروپمپ‌ها و اسکله‌های آبگیر خوزستان وارد شد. برخی روستا‌های اهواز، دزفول، شوش، ایذه، شوشتر، هویزه، دشت آزادگان، رامشیر، اندیکا، لالی و مسجد سلیمان بیشترین خسارت را متحمل شده اند.

سازمان آب و برق خوزستان در روز‌های اخیر با صدور اطلاعیه‌هایی نسبت به وقوع سیل در حوضه رودخانه‌های دز، کرخه و کارون هشدار داده و اعلام کرده سه شهر و ۵۱ روستا در حوضه کرخه، ۱۸ روستا در حوضه دز و ۱۸ روستا در حوضه کارون در معرض سیلاب هستند و دستگاه‌های اجرایی باید آمادگی تخلیه آن‌ها را داشته باشند.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 خوزستان شرکت آب و فاضلاب قطعی آب روستاهای خوزستان سیل سیلاب سیل در خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۶۸۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار هواشناسی برای خودداری از اتراق در حاشیه رودخانه‌ها

قطره از بارش‌ پراکنده باران در چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: بیشترین بارش‌ها برای شهرستان‌های کوهرنگ، اردل، فارسان، لردگان، خانمیرزا و فلارد پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید

هشدار هواشناسی چهارمحال و بختیاری در خصوص فعالیت سامانه بارشی

کارشناس هواشناسی چهارمحال و بختیاری از عشایر و کوهنوردان خواست: از اتراق در حاشیه رودخانه و مسیل‌ها و صعود به ارتفاعات خودداری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • استان خوزستان ۴۰۳۹ روستا دارد
  • هواشناسی ایران۱۴۰۳/۰۲/۱۰؛هشدار نارنجی هواشناسی برای ۱۴ استان
  • آماده‌باش در ۱۴ استان درپی احتمال رگبار و وزش باد شدید
  • هشدار هواشناسی برای خودداری از اتراق در حاشیه رودخانه‌ها
  • بسته شدن مسیر رودخانه قره سو بر اثر سیلاب در روستای دوست بیگلو + فیلم
  • انسداد ۴۲ راه روستایی و راه فرعی قدیمی اسپکه-بمپور درجنوب سیستان وبلوچستان
  • ۴۲ راه روستایی و یک راه فرعی در بلوچستان همچنان بسته است
  • خسارت ۸۸۳ میلیاردی سیلاب در شهرستان کلاله
  • بازگشایی جاده‌های سیلابی ۶ روستا در خراسان رضوی
  • خسارت بارش تگرگ به ۲ روستای ششتمد خراسان رضوی