Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر هیات دولت، در جلسه صبح امروز، هیات وزیران ضمن تشکر از مشارکت‌های گسترده ملی در کمک به هموطنان، بر استمرار کمک‌ها و مراقبت‌ها تأکید کردند.
در جلسه هیات وزیران که به ریاست حجت الاسلام و المسلمین دکتر روحانی رییس جمهوری برگزار شد، گزارش دستگاه‌های اجرایی مسئول و بازدید‌های میدانی و مشاهدات اعضای دولت از حضور در مناطق سیل زده یا در معرض بارندگی‌های شدید و گفت و گوی آنان با مردم و مسئولان محلی ارائه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ادامه جلسه، آخرین ارزیابی‌های وزارت کشور و سازمان برنامه و بودجه کشور از خسارات وارد شده به اماکن مسکونی شهری و روستایی و لوازم زندگی، باغات و مزارع کشاورزی و واحدهای صنفی و صنعتی، تأسیسات زیربنایی و خدماتی در استان های سیل زده به استحضار هیات وزیران رسید و با اعطای کمک بلاعوض و تسهیلات بانکی به آسیب دیدگان موافقت شد. اعطای این کمک ها با تکمیل ارزیابی های میدانی ادامه خواهد یافت.
در ادامه، تعدادی از پیشنهادهای دستگاه‌های اجرایی پس از بررسی، به تصویب هیات وزیران رسید.

انتهای پیام/

171 / 156 دولت هیئت وزیران سیل

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دولت هیئت وزیران سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۶۸۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازديدهای ميدانی و بررسی عملكرد شركت‌ها و دفاتر تاكسيرانی/ توجه ویژه به مشکلات و مسائل تاکسیرانان

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، شادی مالکی در حاشیه بازدید از دفاتر تاکسیرانی مناطق گفت: هدف از بازدید دفاتر مناطق این است که از نزدیک با خدمت‌رسانی در مراکز و همچنین مشکلات تاکسیرانان آشنا شویم و در راستای بهبود شرایط این قشر زحمتکش گام برداریم.

وی هدف از راه‌اندازی دفاتر را تمرکززدایی در سازمان تاکسیرانی دانست و افزود: بر همین اساس دفاتری در مناطق ۲۲ گانه افتتاح شده و خدماتی نظیر انواع خدمات اداری، رفاهی، خدمات خرید و فروش خودرو و ... در آن ارائه می‌شود. مالکی ادامه داد: یکی از بزرگترین مطالبات تاکسیرانان در خصوص دفاتر، افزایش سرعت عملکرد دفاتر در اجرای درخواست‌هایشان به ویژه امور دفتری بود و همچنین تقاضا داشتند دریافت هزینه‌ها توسط شرکت‌ها نظام‌مند شود.

سرپرست سازمان تاکسیرانی بر تداوم این بازدید‌ها تاکید کرد و گفت: ما به‌صورت هفتگی از دفاتر و شرکت‌ها بازدید خواهیم داشت تا با ارتباط مستقیم و بی‌واسطه با تاکسیرانان، برای حل مشکلات و چالش‌هایشان گام برداریم. در این بازدید‌ها تعدادی از تاکسیرانان به بیان مشکلات‌شان در خصوص نوسازی تاکسی‌ها، بیمه تامین اجتماعی و تکمیلی، سیما تاکسی و یا ثبت‌نام برای پروانه اشتغال پرداختند. همچنین برخی از تاکسیرانان با توجه به مشکلات مالی درخواست تسهیلاتی در خصوص بهسازی خودروهایشان داشتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ادامه رکوردزنی‌های دولت رئیسی؛ بالاترین تورم ۸۰ سال اخیر ایران ثبت شد
  • لایحه بودجه و برنامه در دستورکار مجلس/اسامی غایبان جلسه
  • افزایش حداقل دستمزد به‌جای حق مسکن/ پیشنهادی بررسی می‌شود که کارگران پس از ۵ سال کار دائمی شوند
  • اقلام مورد نیاز معلولان خانواده یاسوجی تامین شد
  • دیدار وزیران خارجه عربستان و آمریکا در ریاض
  • جدول مربوط به اعتبارات دستگاه‌های اجرایی تصویب شد
  • رئیسی: به صورت ویژه در دستور کار وزرا و مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد
  • رئیسی: گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزیران باشد / خیزش دانشجویان و نخبگان غربی با اعمال خشونت خاموش نمی‌شود
  • استمرارروند کاهشی تورم، رشدنقدینگی و قیمت ارز نیازمند کنترل و است
  • بازديدهای ميدانی و بررسی عملكرد شركت‌ها و دفاتر تاكسيرانی/ توجه ویژه به مشکلات و مسائل تاکسیرانان