Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-01@22:31:30 GMT

بارش شدید باران موجب آبگرفتگی معابر خرم آباد شد

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۶۸۹۹۰

بارش شدید باران موجب آبگرفتگی معابر خرم آباد شد

به گزارش ایرنا، هم اکنون نیز بارش باران در این این شهر ادامه دارد و خیابان اصلی، کوچه و معابر واقع در شهرستان خرم آباد با آبگرفتگی مواجه هستند.
همچنین بارش شدید باران و آبگرفتگی معابر موجب کندی تردد خودروها در این شهر شده است.
بنابر اعلام سازمان هواشناسی لرستان، فعالیت سامانه بارشی از عصر روز گذشته در استان آغاز شده و بارش ها تا ساعاتی از روز سه شنبه ادامه می یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با ورود این سامانه بارشی به آسمان لرستان، میانگین بارشی بین 60 تا 80 میلی متر پیش بینی می شود.
همچنین پلیس راه لرستان اعلام کرده است باتوجه به ورود سامانه بارشی جدید به استان و لغزنده بودن جاده ها، مردم از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند.
طبق اطلاع رسانی ستاد مدیریت بحران لرستان تمام نیروهای امدادی و دستگاه های اجرایی در حالت آماده باش بوده و نسبت به طغیان رودخانه ها هشدار داده اند.
3210/6060
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 بارش باران پلیس راه دستگاه های اجرایی سازمان هواشناسی مدیریت بحران 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۶۸۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور هشدار سطح نارنجی و قرمز هواشناسی برای امروز و فردا

 کارشناس هواشناسی استان در خصوص ورود سامانه بارشی به این استان هشدار نارنجی صادر کرد.   این سامانه بارشی از عصر دیروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت آغاز و تا روز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در همه مناطق استان ادامه خواهد داشت.   همچنین مدیرکل هواشناسی کهگیلویه وبویراحمد هم برای بعد اظهر امروز چهارشنبه هشدار سطح نارنجی و برای فردا پنج‌شنبه هشدار قرمز صادر کرد.   ک️رمی افزود: زمان آغاز سامانه بارشی با هشدار قرمز از صبح پنج شنبه و پایان عصر پنج‌شنبه است و همه مناطق استان را در بر می گیرد.
وی ادامه داد: رگبار باران، رعد و برق، وزش باد شدید در برخی نقاط گرد و خاک و رخداد تگرگ پیش‌بینی شده است.
مدیر کل هواشناسی استان گفت: بارش شدید باران، بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌ها، سیلابی شدن دره‌ها و رودخانه‌های فصلی، آبگرفتگی معابر به صورت گسترده، سرریز شدن سد‌ها، انسداد راه‌ها و احتمال تخریب پل‌ها و اختلال جدی در سفر‌های بین شهری و داخل شهر از پیامد‌های این سامانه بارشی است. باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • صدور هشدار سطح نارنجی و قرمز هواشناسی برای امروز و فردا
  • بارش شدید باران در عربستان+فیلم/ هشدار قرمز صادر شد
  • آغاز بارش های شدید و سیلابی در بیشتر مناطق کشور
  • ‌آغاز فعالیت سامانه بارشی از امشب در فارس‌/ مراقب آبگرفتگی معابر باشید
  • ورود سامانه بارشی از سمت غرب کشور
  • آبگرفتگی معابر شهر ایلام بر اثر شدت بارش باران
  • جاری شدن سیل در شهر مدینه + فیلم
  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری برای آسمان لرستان
  • فعالیت امواج بارشی و وزش باد شدید از اواخر وقت امروز در آذربایجان‌غربی
  • لرستان بارانی می‌شود