Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، نشست برنامه ریزی برای ارائه خدمات به گردشگران در موج دوم سفر، امروز یکشنبه ۱۱ فروردین ۹۸ با حضور دبیر ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر در محل معاونت گردشگری برگزار شد.

در این نشست که مدیران و نمایندگان دستگاه‌های مختلف عضو ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر نیز حضور داشتند، محورهای خدمات دهی مناسب به گردشگران در موج دوم سفر مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فریدون محمدی دبیر ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر در این نشست گفت: تمام ادارات کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در ۳۱ استان کشور نیز آمادگی کامل برای خدمت رسانی به مسافران را دارند.

محمدی گفت: مسافران نوروزی و گردشگران قبل از سفر اطلاعات لازم را کسب کنند و در صورت اطمینان از شرایط نامساعد جوی و عدم ایمنی راه‌ها، از سفر خودداری کنند و سفر خود را به نقطه دیگری از کشور برنامه ریزی کنند.

محمدی گفت: «از ۲۸ اسفند ۹۷ تا پایان روز ۹ فروردین ۹۸، شاهد رشد ۱۰.۷ درصدی میزان اقامت گردشگران در استان‌های مختلف نسبت به مدت مشابه سال قبل هستیم.»

او گفت: «در این مدت، استان‌های مازندران، بوشهر، خراسان رضوی و اصفهان رتبه اول تا چهارم بازدید گردشگران از جاذبه‌های گردشگری و آثار فرهنگی تاریخی و نیز اقامت را دارند.»

محمدی خاطر نشان کرد: «امسال استان‌های کم‌تر شناخته شده، نیز رشد بسیار خوبی داشتند به گونه‌ای که خراسان جنوبی، کرمانشاه، ایلام و آذربایجان غربی در بین استان‌های کمتر شناخته شده، میزبان بیشترین گردشگران نوروزی بودند.»

در این نشست به صورت ویدئو کنفرانسی، با ۱۰ استان ارتباط برقرار شد و گزارش‌های لازم از برخی از استان‌ها در ارتباط با آمادگی آنها برای خدمات رسانی شایسته به مسافران نوروزی دریافت شد.

در این ارتباط ویدئویی مسئولان گردشگری استان‌های، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، خوزستان، خراسان رضوی، هرمزگان، مازندران، گلستان، سمنان و قزوین به ارائه گزارش به ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر پرداختند.

نمایندگان اورژانس، سازمان راهداری، هواشناسی، سازمان هواپیمایی کشوری و مدیرکل دفتر هماهنگی و توافق‌های ملی معاونت گردشگری نیز در این نشست به ارائه گزارش به ستاد مرکزی خدمات سفر پرداختند.

کد خبر 4579016 فاطیما کریمی

منبع: مهر

کلیدواژه: مراکز اقامتی مازندران گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۷۰۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲ طرح نیمه تمام بهداشتی در خراسان رضوی به ثمر نشست

به گزارش قدس خراسان، حسن عبدالله‌زاده با بیان اینکه در راستای افزایش دسترسی عادلانه به خدمات بهداشتی، اتمام طرح‌های بهداشتی از سال گذشته در دستور کار قرار گرفته است، اظهار کرد: این طرح‌های بهره‌برداری شده شامل هفت خانه بهداشت، یک پایگاه سلامت، سه مرکز خدمات جامع سلامت و یک ستاد شبکه در شهرستان خواف است.

مدیر توسعه و ارتقا شبکه معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: ۷۳ طرح بهداشتی دیگر نیز در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد در حال ساخت است که در صورت تامین اعتبار، ۴۳ پروژه دیگر در سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی گفت: پروژه‌های بهداشتی با همکاری این دانشگاه و فرمانداری ساخته خواهد شد تا عموم مردم دسترسی خوبی به خدمات حوزه بهداشت و درمان داشته باشند.

دیگر خبرها

  • خراسان رضوی بیشترین تعداد دفاتر انجمن سینمای جوانان کشور را دارد
  • ارائه بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی
  • شهر کَدکَن قابلیت تبدیل به قطب گردشگری ادبی شهرستان تربت‌حیدریه را دارد
  • معرفی دو زنجیره ارزش گردشگری خراسان رضوی در نمایشگاه صادراتی تهران
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • ۱۲ طرح نیمه تمام بهداشتی در خراسان رضوی به ثمر نشست
  • برگزاری شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان خراسان‌رضوی
  • میزبانی غرفه خراسان رضوی از ‌هیات‌های تجاری کشورهای خارجی در روز اول نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ 
  • بجنورد میزبان جشنواره ملی نوا‌های رضوی
  • آغاز به کار ستاد برگزاری نخستین المپیاد هنر در مشهد