Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، دکتر مجتبی زارعی روز جمعه در دیدار با جانشین سپاه نینوا استان گلستان به بررسی و بازبینی تخصصی نقشه برآورد وضعیت آبگرفتگی شهر آق‌قلا، کارشناسی مناطق آب‌گرفته شهری و روستاهای اطراف و راه‌های برون‌رفت از وضعیت بحرانی فعلی پرداخت.

 رئیس سازمان بسیج اساتید کشور، مسئول بسیج اساتید استان گلستان و جمعی از اساتید دانشگاه‌های گلستان و مازندران در بازدید از استان گلستان در محل‌‌ اسکان شماره ۱ سیل‌زدگان شهرستان آق‌قلا در روستای زنگیان حضوریافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار، مشکلات بهداشتی، احتیاجات غذایی و نیازهای اولیه سیل‌زدگان، مورد بررسی قرار گرفت.

 دکتر مجتبی‌زارعی در این دیدار گفت: بسیج اساتید استان گلستان نسبت به رفع مشکلات بهداشتی و احتیاجات غذایی و رفع تجهیزات اولیه خانواده‌های محترم سیل‌زده؛ خود را‌ دارای تکلیف جهادی می‌داند.

برآورد کمک‌های مردمی و نیازهای فعلی و ضروری مردم این شهر و نیز تبیین نقش اساتید در بهبود آلام خانواده‌های سیل‌زده شمال کشور، از مهم‌ترین اهداف این سفر بوده است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۷۰۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکا

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، تجمع اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه تهران برای حمایت از خیزش وجدان‌های بیدار جامعه دانشگاهی آمریکا و اروپا در نفی بیدادگری و کشتار مردم مظلوم فلسطین توسط آمریکا و رژیم جعلی اسرائیل، امروز شنبه بعد از نماز ظهر جلوی سردر دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

نمازگزاران مسجد دانشگاه تهران پس از اقامه نماز ظهر و عصر، به جمع تجمع‌کنندگان می‌پیوندند.

بسیج دانشجویی دانشگاه تهران، بسیج اساتید، بسیج کارکنان، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران، معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه و سایر تشکل‌های دانشگاه تهران از دانشگاهیان برای حضور در این تجمع دعوت کردند.


انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تجمع دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در حمایت از دانشجویان آزادیخواه
  • اجرای ۱۲۰ برنامه هفته عقیدتی سیاسی در خراسان جنوبی
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکا
  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت
  • سردار فدوی: مستکبرین عالم فکر نمی‌کردند روزی در منطقه غرب آسیا اساس آن‌ها زیر سوال برود
  • جانشین فرمانده کل سپاه: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • سردار فدوی: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • سرلشکر سلامی با خانواده شهید حاجی‌رحیمی دیدار و گفت‌وگو کرد +عکس
  • سرلشکر سلامی با خانواده شهید حاجی‌رحیمی دیدار و گفت‌وگو کرد