Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی افروس در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز گفت: درحال حاضر به خوابگاه دانشجویی و مسجد برای حالت اضطرار اعلام آماده باش کرده ایم که اگر سیل زده ای در سطح استان است محل اسکانشان را تامین خواهیم کرد. با معاونین در تماس هستیم و خوشبختانه تا الان مشکل خاصی وجود نداشته است.

وی افزود: استاندار برای کل استان اعلام آماده باش کرده است و همچنین تمام واحد های دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان آماده باش هستند تا در صورت بروز مشکل وارد عمل شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتی در روز های اخیر تعداد زیادی از خانواده ها را در دانشگاه پذیرش کردیم و اسکان دادیم.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول اظهار کرد: تا این لحظه 30 خانواده را پذیرش کرده ایم و با توجه به همکاری گسترده ای که وجود دارد امروز پذیرش جدیدی نداشتیم و با این حال تمام ساختمان های واحد دزفول آماده پذیرایی از هموطنان هستند.

افروس در پایان خاطرنشان کرد: اسکان مسافران نوروزی و افراد سیل زده در ساختمان های دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول به صورت رایگان بوده و تمام تلاشمان را می کنیم تا بهترین امکانات را در اختیار مردم قرار دهیم.

انتهای پیام/

28 / 156 دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول خوزستان آب سیل کمک رایگان اسکان

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول خوزستان آب سیل کمک رایگان اسکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۷۱۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد کاشان معرفی شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست اعضای هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان برگزار و معاون توسعه و مدیریت منابع این دانشگاه معرفی شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان در این نشست با تبریک روز معلم گفت: اهمیت حوزه مدیریت منابع انسانی بر هیچ کس پوشیده نیست و نقش بسیار مهمی در پویایی سازمان‌ها ایفا می‌کنند

میثم عرب‌زاده افزود: به لطف الهی و تلاش مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی کاشان اکنون ۶ هزار دانشجو مشغول به تحصیل هستند و در آستانه چهلمین سالگشت تاسیس، این واحد این به خوبی اثرگذار است که منشأ خیرات فراوانی برای شهرستان است.

در این نشست با تقدیر از خدمات محمود محلوجی بیدگلی که به افتخار بازنشستگی نائل آمد، حسین قسوری به‌عنوان معاون جدید توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان معرفی شد.

حسین قسوری عضو هیئت علمی گروه مهندسی برق دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد کاشان معرفی شد
  • اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی به کار خود پایان داد
  • مهارت آموزی به یک هزار دانشجو در واحد‌های صنعتی دزفول
  • زنان عالِم جایگاه ویژه‌ای در خودسازی و جامعه‌پردازی دارند
  • افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد شهرکرد
  • رویداد صدرا با حضور ۳۱ شرکت صنعتی در دانشگاه آزاد دزفول گشایش یافت
  • اولین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس - 2
  • اولین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس - 1
  • کانون خانواده‌ با خودمحوری‌ها آسیب می‌بیند
  • بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد