Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول آموزش و اطلاع رسانی پلیس راه استان کرمانشاه از ریزش کوه در محور حمیل خبر داد و گفت: این حادثه خسارت جانی نداشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛نصرت الله شعبانی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، از کاهش ترددها در سطح جاده‌ها از صبح امروز تاکنون خبر داد و اظهار داشت: طبق بررسی‌های به عمل آمده می‌توان گفت آمار ترددها در سطح جاده‌ها طی این مدت به کمتر از نصف رسیده است و امیدواریم مردم به همین روال ادامه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حال حاضر تمام راه‌های مواصلاتی استان باز هستند و ترددها در آن جریان دارد البته ترددها بیشتر مربوط به ماشین‌های سنگین و سفرهای ضروری است.

مسئول آموزش و اطلاع رسانی پلیس راه استان کرمانشاه بیان داشت: به دنبال بارش‌هایی که از صبح امروز شروع شده در محور حمیل گزارش یک مورد ریزش کوه را داشتیم که این ریزش با یک دستگاه پراید برخورد کرده بود اما خوشبختانه فقط خسارت مالی به دنبال داشت لذا توصیه می‌کنیم افرادی که قصد سفر از این محور را دارند مراقب باشند و سفر شبانه خود را از این محور به تأخیر بیندازند.

شعبانی یادآور شد: البته روزهای گذشته از طرف ما درخواست‌هایی جهت مسدود کردن این محور شد اما با مخالفت استان ایلام مواجه شدیم و این استان درخواست داشتند کماکان در این محور تردد جریان داشته باشد چرا که اگر محور پلدختر بسته شود برخی از بار ترافیکی کرمانشاه به ایلام و جنوب کشور از این محور صورت می‌گیرد.

 

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۷۱۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت گری جزء اولویت‌های مسئولان باشد

                                                                 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ سپهر خلجی در نشست شورای اداری استان ایلام با اشاره به اینکه روایت اقدامات انجام گرفته در دولت برای مردم لازم و ضروری است اظهار داشت: تبیین، رفع شبه و روایت گری جزو اولویت‌های مسؤولان باید باشد، و مسئولان مقایسه‌ای از آمار عملکرد دولت را به مردم ارائه دهند.

وی بیان کرد: آرایش رسانه‌ای دشمن آفندی شده است، یعنی علاوه بر برجسته کردن نقاط ضعف، حتی به نقاط قوت کشور هم حمله رسانه‌ای می‌کنند.

رییس شورای اطلاع رسانی دولت افزود: درگیر جنگ رسانه‌ای و روایت‌ها هستیم، الان حوزه جنگ رسانه‌ای دشمن بیشتر در بخش اقتصادی است .

خلجی با اشاره به اینکه وظیفه ما امیدآفرینی و اعتماد سازی است، عنوان کرد: ما رشد بالای ۶ درصد در کشور را تجربه کردیم و این میزان به هشت درصد خواهد رسید.

وی در ادامه مطرح کرد: پیشرفت کشور در بخش‌های مختلف مثل فضایی، ارتباط با کشور‌های خارجی، قابل توجه است.

رییس شورای اطلاع رسانی دولت با اشاره به اینکه هر مدیر مسئول اصلی اطلاع رسانی دستگاه‌های اجرایی خود است عنوان کرد: باید طرح‌های سرمایه‌گذاری در استان ایلام پیوست اطلاع رسانی تعریف شود.

خلجی با بیان اینکه باید حوزه اطلاع رسانی اولویت شناخته شود یادآورشد: دستگاه‌های اجرایی از افراد توانند برای روابط عمومی استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • آیا بارش‌های اخیر به جاده‌های استان ایلام خسارت وارد کرد؟
  • ممنوعیت تردد در بزرگراه خرازی غرب تهران
  • تداوم بارندگی در لرستان/ ریزش کوه در محور «پای آستان»
  • تمام محور‌های مواصلاتی استان یزد باز است
  • پوشش همایش پیرغلامان حسینی با تمام ظرفیت رسانه‌ای کرمان
  • ریزش کوه برخی مسیرهای مواصلاتی استان بوشهر را مسدود کرد
  • هشدار نارنجی هواشناسی در استان زنجان صادر شد
  • روایت گری جزء اولویت‌های مسئولان باشد
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت به ایلام سفر کرد
  • افزایش ۴ درصدی ترددها در جاده های کرمان