Web Analytics Made Easy - Statcounter

طرفداری - مائورو ایکاردی از 13 فوریه، یعنی زمانی که بازوبند کاپیتانی اینتر از او گرفته شد تاکنون بازی نکرده است. پس از مذاکرات زیاد بین طرفین، او این هفته به تمرینات اینتر اضافه شد اما در فهرست نفرات تیم برای دیدار با لاتزیو قرار نگرفت. 

به گزارش کوریره دلاسرا و خبرگزاری ANSA روز جمعه اسپالتی در مقابل تمام بازیکنان اینتر از ایکاردی انتظار عذرخواهی داشته و از او خواسته تا اگر چیزی دارد، بگوید اما ایکاردی اعلام کرده که حرفی برای گفتن ندارد و باعث عصبانیت اسپالتی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مربی ایتالیایی روز گذشته در کنفرانس خبری گفت:

با توجه به اتفاقی که اخیرا رخ داده، من فکر می کنم او هنوز آماده نیست تا به هم تیمی هایش در این بازی کمک کند. به همین دلیل در فهرست نفرات حضور ندارد. من باید همه چیز را از روز اول تا دیروز بررسی کنم. او این هفته با ما تمرین کرد. یک مساله جدید دیروز رخ داد که باید آن را بررسی کنم. 

خوان سباستین ورون که به همراه تیم اسطوره های اینتر در لندن حضور دارد، در گفتگو با گاتزتا دلو اسپورت در مورد این شرایط گفت:

من در این شرایط فقط یک بیننده هستم. بنابراین چیزی را می گویم که از بیرون می بینم. می دانم همه ما لحظات سختی داریم اما من همیشه معتقدم یک بازیکن باید تیم و باشگاه و احترام به آن را در اولویت اول قرار دهد. ناامیدکننده است زیرا به نظر می رسد ایکاردی و اینتر به شرایطی رسیده اند که راه بازگشتی وجود ندارد. مائورو در اینتر خیلی خوب کار کرد و هنوز می تواند کارهای بیشتری انجام دهد. اینتر شایسته چنین موقعیتی نیست. امیدوارم آنها به زودی با هم دیدار کنند و شرایط را حل کنند.

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۷۱۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۴۵۴ نفر رسید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد ارتش رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته ۷ کشتار و جنایت دیگر را در حق فلسطینیان در این باریکه مرتکب شده است.

این وزارتخانه افزود که در این حملات ۶۶ فلسطینی به شهادت رسیده و ۱۳۸ نفر دیگر زخمی شدند. هنوز بیش از ۸۰۰۰ نفر هم مفقود و زیر آوار هستند.

شمار شهدای جنگ علیه غزه از هفتم اکتبر گذشته تاکنون به ۳۴ هزار و ۴۵۴ نفر و شمار مجروحان نیز به ۷۷ هزار و ۵۷۵ نفر رسیده است. ۷۲ درصد از شهدا و مجروحان نیز زن و کودک هستند.

کد خبر 6090929 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۴۵۴ نفر رسید
  • 5 گل برتر اینتر مقابل تورینو؛ از روبرتو کارلوس تا ایکاردی / فیلم
  • ۲۰ دوربین پلاک خوان برای نخستین بار در زابل نصب می‌شود
  • آیا دریافت وام ازدواج دوم واقعیت دارد؟ / آیا دو بار می‌توان وام ازدواج گرفت؟ 
  • پرز به این دلیل در سن‌سباستین غایب بود (عکس)
  • شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۳۸۸ نفر رسید
  • تاکسی‌های قم مجهز به کارت‌خوان می‌شوند
  • نصب ۲۰ دوربین پلاک‌خوان برای اولین‌بار در شهرستان زابل
  • پرسپولیس در پنالتی هم کامبک خورد!
  • افشا شد: قول‌های بارسا به ژاوی چه بود!‏