Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-30@18:05:54 GMT

جو بایدن هم رسوایی جنسی به بار آورد +تصاویر

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۷۲۲۸۹

جو بایدن هم رسوایی جنسی به بار آورد +تصاویر

به گزارش جهان نيوز، «جو بایدن» معاون باراک اوباما، رئیس جمهور سابق آمریکا در روز‌های اخیر به دلیل متهم شدن به آزار جنسی یک زن مورد انتقاد‌های گسترده‌ای قرار گرفته است.

لوسی فلورس، نامزد فرمانداری نوادا در سال ۲۰۱۴، روز جمعه در یادداشتی در نشریه «کات» جو بایدن را به آزار جنسی متهم کرد. وی نوشت: او (بایدن) در یک رویداد انتخاباتی به من نزدیک شد و مرا مورد آزار جنسی قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ذهن من نمی‌توانست درک کند که چه اتفاقی افتاده است. من خجالت زده، شوکه و گیج بودم.

این در حالی است که سخنگوی جو بایدن به سرعت به این خبر واکنش نشان داد و اعلام کرد: نه در آن زمان و نه در سال‌های پس از آن، نه بایدن و نه کارکنان او حس نکردند که فلورس حس ناراحتی داشته باشد و حتی چنین چیزی را هم به یاد نمی‌آورند. اما جو بایدن معتقد است که خانم لوسی فلورس این حق را دارد که خاطرات و افکار خود را به اشتراک بگذارد و این یک تغییر برای داشتن جامعه‌ای بهتر است که او این فرصت را یافته درباره آن صحبت کند. او (بایدن) به خانم فلورس احترام می‌گذارد و برای او بهترین‌ها را آرزو می‌کند.


به دنبال انتشار این رسوایی جو بایدن، برخی دیگر از منتقدان هم اعلام کردند او در مناسبت‌های دیگر نیز بیش از حد به زنان نزدیک می‌شده است. در طول ریاست جمهوری باراک اوباما، بار‌ها تصاویری از جو بایدن در حالت‌های ناشایست در کنار زنان در مراسم و رویداد‌های مختلف منتشر شده است. جو بایدن تاکنون به هیچگونه آزار و اذیت جنسی متهم نشده بود؛ اما همیشه تصاویری از او در رسانه‌های اجتماعی در حالی که در کنار زنان نشسته است منتشر می‌شد. به عنوان مثال در مراسم سوگند یاد کردن «اشتون کارتر»، وزیر دفاع باراک اوباما، تصویری از جو بایدن در حالی که به همسر کارتر نزدیک شده بود، منتشر شد.

این اخبار منفی علیه بایدن در حالی منتشر شده که وی برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا نامزد شده است. نظرسنجی‌های اخیر هم حاکی از آن است که جو بایدن هم به دلیل شهرتش و هم از این نظر که می‌تواند دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا را شکست دهد، حامیان زیادی را در حزب دموکرات دارد.

منبع:باشگاه خبرنگاران

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۷۲۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسوایی: سرقت از والنسیا در بارسلون! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا باید دیشب والنسیا را شکست می داد تا به رتبه دوم لالیگا برگردد و هفته بعد با روحیه به زمین خیرونا برود. بارسا اگر هفته بعد برنده شود، فاصله با خیرونا را به 5 امتیاز افزایش خواهد داد و شانس کسب سهمیه سوپرجام را مضاعف می کند.

بارسا دیروز ابتدا با گل فرمین پیش افتاد ولی روی دو اشتباه فردی دو گل دریافت کرد اما اخراج گلر والنسیا در اواخر نیمه اول ورق را برگرداند. بارسا 4 دقیقه بعد از شروع نیمه دوم روی یک ارسال کرنر و ضربه سر روبرت لواندوفسکی بازی را برابر کرد اما این گل در شرایط مشکوک به ثمر رسید.

به نظر، فرمین در منطقه آفساید بود و دید گلر والنسیا را نیز تا حدی مسدود کرده بود. مزاحمت فرمین برای واکنش نشان دادن گلر والنسیا از سوی VAR تایید نشد و داور نیز برای بازبینی صحنه نرفت تا گل بارسا ثبت شود. لواندوفسکی در دقیقه 80 گل سوم و در دقیقه 93 نیز گل چهارم را زد.

تیتر یک سوپردپورته به همین صحنه اختصاص دارد و این رسانه معتقد است پذیرش گل بارسا رسوایی بوده و از والنسیا در مونتجوئیک سرقت شده است:

نظرات کارشناسی:

آاس: ایتورالده گونزالس معتقد است فرمین در منطقه آفساید بود و برای گلر نیز مزاحمت ایجاد کرد. VAR باید از داور درخواست بازبینی صحنه را می کرد.

ال‌چیرینگیتو: خوانفه سانز نیز معتقد است فرمین در آفساید بود و گل باید مردود اعلام می شد اما صحنه به قدری واضح نبود که نیاز به دخالت VAR باشد

مارکا: پرز بورول معتقد است فرمین در آفساید نبود و پای مدافع والنسیا عقب‌تر از او بوده پس گل ایرادی نداشته است.

دیگر خبرها

  • نمایش زجر به قیمت لایک!
  • بوی خون و تعفن در میدان بهمن | وجود کابلهای فشار قوی مردم اطراف راه آهن را آزار می دهد
  • برای اولین بار منتشر شد: محمد صلاح به یورگن کلوپ چه گفت؟
  • رسوایی: سرقت از والنسیا در بارسلون! (عکس)
  • امروز با صائب تبریزی: شرم یوسف مانع رسوایی یعقوب ماست
  • خط و نشان تند و تیز ستاره سپاهان علیه پرسپولیس با یک تصویر ترسناک!
  • کاریکاتور/ رسوایی آزادی بیان در آمریکا
  • طعنه هواداران اینتر به یوونتوس با عدد 14 / عکس
  • تجاوز جنسی ۴ مرد افغان به نوجوان ایرانی در تهران | التماس کردم فایده نداشت! +فیلم
  • درخواست اعدام برای عاملان تعرض به پسر نوجوان