Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، سردار سرتیپ احمد خادم سیدالشهدا فرمانده قرارگاه کربلا با اعلام این خبر اظهار کرد: در حال حاضر سه تیپ از این قرارگاه شامل تیپ حضرت مهدی دزفول، تیپ اهواز و ۶۴ الحدید به مناطق اعزام و مشغول خدمات‌رسانی به مردم سیل زده استان خوزستان هستند.

او گفت: در حال حاضر در پنج منطقه خوزستان با همکاری ادارات، سازمان‌ها، نیروهای مسلح و نیروهای بسیجی مشغول فعالیت هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده قرارگاه کربلا افزود: در شوش چند روستا را با کامیون تخلیه و یک تانکر آبرسان هم برای مردم شوش ارسال کرده‌ایم.

سردار خادم سیدالشهدا با اشاره به اقدامات انجام شده در منطقه بامدژ٬ اضافه کرد: در منطقه بامدژ نیز کامیون‌ها برای تخلیه روستاها و انتقال مردم اعزام و امکانات مهندسی نیز برای فعالیت‌های لازم ارسال شده است.

او با اشاره به ارسال بیل مکانیکی، بولدوزر و کمپرسی به روستای شعیبیه، توضیح داد: در سوسنگرد نیز با امکانات مهندسی و تخریب برخی از دژها از جمله شهید باکری از طریق انفجار برای انتقال آب به سمت هورالعظیم اقدام کرده‌ایم تا برای مردم شهر رفیع و سوسنگرد مشکلی پیش نیاید.

فرمانده قرارگاه کربلا در پایان افزود: جلسه با شرکت توسعه نیشکر برای آبگیری کانال‌های این شرکت برگزار شده تا در تمامی واحدهای این شرکت کانال‌ها آبگیری و بخشی از آورد رودخانه‌ها کاهش پیدا کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انفجار خوزستان هورالعظیم سوسنگرد برنا خوزستان منطقه بامدژ دژ شهید باکری قرارگاه کربلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۷۳۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش شمار قربانیان فرونشست بزرگراه در جنوب چین

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شینهوا، براساس بیانیه دولت منطقه ماژووا در استان گوانگ‌دونگ واقع در جنوب چین، شمار قربانیان فروریختن بخشی از یک بزرگراه در این منطقه، به ۲۴ نفر افزایش یافته است.

براساس اعلام مقامات، پس از فرونشست بخشی از این بزرگراه به طول ۵۸.۷ متر، ۱۸ خودرو به چاله سقوط کردند. بخش‌هایی از استان گوانگ‌دونگ در دو هفته اخیر، تحت تاثیر بارندگی‌، سیل و تگرگ بی‌سابقه بوده‌اند.

به گفته شاهدان عینی، آنها پس از عبور از بخشی از اتوبان پیش از فروریختن، صدایی بلند شنیده و سپس چند متر پشت سرشان چاله‌ای بزرگ دیده‌اند.

کد خبر 6094332

دیگر خبرها

  • سند دار شدن املاک زمین‌های زراعی روستاهای فیروزکوه در سال جاری
  • افزایش شمار قربانیان فرونشست بزرگراه در جنوب چین
  • افزایش ۱۵۰ درصدی تخلیه و بارگیری کالا در بندر نوشهر
  • هشدار وضعیت اضطراری در پی فوران آتشفشانی در اندونزی
  • شناسایی متهم برداشت غیرمجاز یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریالی در تربت حیدریه
  • استقبال فرمانده‌ی قرارگاه اقتصادی وزارت دفاع از مدل اقتصاد تعاونی پیشگامان
  • استقبال فرمانده قرارگاه اقتصادی وزارت دفاع از مدل اقتصاد تعاونی پیشگامان یزد
  • استخراج ۱۸۳ هزار بشکه نفت در بهمئی/ سد آبریز آرزویی بر دل مردم
  • دشوارترین عملیات نظامی در دوران جنگ با عراق /کدام فرمانده سپاه به در روز اول به شهادت رسید؟
  • حرکت جبهه جهانی انقلاب، مستحکم‌تر و نیرومندتر از پیش