Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@11:36:59 GMT

2 روستای روانسر در محاصره سیل قرار دارند

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۷۳۱۰۶

2 روستای روانسر در محاصره سیل قرار دارند

کرمانشاه- ایرنا- سرپرست فرمانداری روانسر گفت: روستاهای «گرگابی و تپه کل» از توابع بخش مرکزی این شهرستان در محاصره سیل قرار دارند.

سعدی مصطفی زاده بامداد دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: با تداوم بارش ها روستاهای «نهرابی و گمشتر» نیز در معرض خطر قرار خواهند گرفت.
وی ادامه داد: روان آب ها از دهانه پل ارتباطی روستای «بیرداد» بالا آمده و راه اصلی چند روستا را قطع کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرپرست فرمانداری روانسر اظهار کرد: نقطه بحرانی شهر روانسر محله «گل سفید» است که در بسیاری از معابر این محله آب گرفتگی داریم.
مصطفی زاده اضافه کرد: برخی از منازل این محله که به صورت غیرقانونی و غیرمجاز در سالهای گذشته ساخته شده اند در مسیر آبراهه ها قرار گرفته اند و در معرض آبگرفتگی هستند و نیروهای شهرداری مشغول ارائه خدمات رسانی هستند.
وی افزود: ساکنان و احشام 2 روستای «خراجیان» در بخش مرکزی و «بزگوره» در بخش شاهو هم که در معرض خطر سیلاب قرار دارند به نقاط امن منتقل شده اند.
سرپرست فرمانداری روانسر با بیان اینکه منازلی در روستای «خرم آباد سفلی و رئیس» نیز دچار آبگرفتگی شده اند، اظهار داشت: در روستای «ده لیلی» نیز آب گرفتگی داریم که اهالی روستا با کمک همدیگر در حال برطرف کردن مشکل هستند.
مصطفی زاده ادامه داد: یکی از تهدیدهای اصلی شهر روانسر با تداوم بارشها ، طغیان رودخانه های «خشکه رود» و «عاصم آباد» است که هم اکنون سرریز کرده اند و با ادامه این شرایط و در صورت نیاز ساکنان حاشیه این رودخانه ها باید منازل خود را تخلیه کنند.
وی گفت: 2 اردوگاه در سطح شهر روانسر با 80 چادر برای اسکان موقت ایجاد شده که تاکنون 2 خانواده در این اردوگاه مستقر شده و 10 مدرسه شهر نیز آماده اسکان است و در این خصوص اطلاع رسانی های لازم صورت گرفته است.
شهرستان روانسر با 47 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.
طبق پیش بینی سازمان هواشناسی سامانه بارشی سنگینی از عصر یکشنبه تا روز دوشنبه در آسمان استان کرمانشاه مستقر می شود و احتمال بروز سیل در برخی از مناطق استان وجود خواهد داشت.
7455/8066

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي شهرستان روانسر سيل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۷۳۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چه کسانی در معرض بیماری ترانه علیدوستی هستند؟ (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: چه زمانی باید کلسترول خون کودک را اندازه‌گیری کرد؟ (فیلم) خواص شگفت انگیز خرما برای درمان بیماری‌ها و سلامتی بدن (فیلم) علت خواب رفتن و گزگز پا‌ها (فیلم)

دیگر خبرها

  • چه کسانی در معرض بیماری ترانه علیدوستی هستند؟ (فیلم)
  • (ویدئو) چه کسانی در معرض بیماری ترانه علیدوستی هستند؟
  • بیمارستان شفاء، حافظه ی جنایات رژیم صهیونیستی
  • جزئیات طرح آمریکایی - اسرائیلی برای مدیریت محاصره نوار غزه
  • میدان دام کاج؛ در محاصره سگ‌های ولگرد
  • ببینید | محاصره بذرپاش در میان مردم تبریز؛ اعتراضات به وزیر راه بالا گرفت
  • اعزام «ناوگان آزادی ۲» به نوار غزه به دلیل تاخیر در روند کار به تعویق افتاد
  • غرب ترکیه در محاصره ریزگردها
  •  ۱ مصدوم به علت سقوط از ارتفاع در روستای شبانکاره منطقه روانسر
  • سیل از ۴ طرف کاشان را محاصره کرد