Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-28@04:27:33 GMT

نوروز شاد مهران غفوریان با تولد دخترش

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۷۴۱۲۹

با فرا رسیدن نوروز ۹۸ برنامه سازان شبکه‌های مختلف کارهایی را برای مخاطبان تدارک دیدند، هر ساله سریال‌های نوروزی پر بیننده‌ترین بخش‌های نوروزی است. شبکه سه سیما امسال با مجموعه سریال «زوج یا فرد» مهمان خانه‌های مردم است.

این مجموعه حاصل کارگردانی مشترک محمدحسین لطیفی و علیرضا نجف‌زاده است و تهیه‌کنندگی آن را مهران مهام برعهده دارد که سابقه خوبی در ساخت سریال‌های مناسبتی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته حضور مرجانه گلچین، هدایت هاشمی، مهران غفوریان، یوسف تیموری، ناهید مسلمی، مهران رجبی، اشکان اشتیاق و سپند امیرسلیمانی در این سریال بر جذب مخاطب تاثیرگذار است.

یکی از روزهای پایانی سال به پشت صحنه سریال «زوج یا فرد» دعوت شدیم. آن روز عوامل سریال «زوج یا فرد» در منطقه دارآباد مشغول ضبط سکانس منزل کمال با بازی هدایت هاشمی بودند، مهران غفوریان که نقش فرشید را ایفا می‌کند در کنار تریلی ایستاده بود وسایل‌ها را جا به جا می‌کرد در این صحنه مرجانه گلچین، هدایت هاشمی، شیدا خلیق و ناهید مسلمی حضور داشتند.

مهران غفوریان درباره حضور خود در سریال «زوج یا فرد» گفت: «من در این سریال با نقش فرشید حضور دارم که برادر مرجانه گلچین است و در مجموع سریال فیلمنامه خوبی دارد. به نظرم قصه این سریال برای مخاطب جذاب است و من همکاری خوبی با تیم عوامل این سریال داشتم.»

او ادامه داد: «قبل از بازی در سریال «زوج یا فرد» در هیچ کاری هنوز پیدا نکردم و در این مدت هر بار مردم را می‌دیدم سراغم را می‌گرفتند و دلیل کم کاری‌ام را جویا بودند، زمانی که این سریال به من پیشنهاد شد با توجه به پخش آن در نوروز ۹۸ آن را پذیرفتم. البته حضور مهران مهام، هدایت هاشمی، مرجانه گلچین و دیگر عزیزان برای قبول کردن این سریال تاثیر گذار بود.»

مهران غفوریان با اشاره به تولد فرزندش بیان کرد: «امسال نوروز متفاوتی نسبت به سال های قبل دارم. از زمانی‌ که دخترم متولد شده هر روز برایم یک روز جدید است.»

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: روزهای پایانی سال پشت صحنه بازی تولد پشت صحنه نوروز مهران غفوریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۷۴۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«پدر قهوه»؛ سریال جدید مهران مدیری درباره چیست؟

مهران مدیری قصد دارد سریال جدیدی با نام «پدر قهوه» را برای انتشار در شبکه نمایش خانگی تولید کند. «پدر قهوه» داستان مردی را روایت می‌کند که مافیای قهوه در ایران است.

به‌نظر می‌رسد مهران مدیری قرار است بعد از تلویزیون در شبکه نمایش خانگی پرکار شود. او که چندین سریال و رئالیتی‌شو را برای شبکه نمایش خانگی ساخته حالا بعد از برنامه پرمخاطب «اسکار» به سراغ ساخت یک سریال جدید رفته است.

این سریال جدید در مراحل پایانی پیش‌تولید قرار دارد. به‌نظر می‌رسد یکی از پلتفرم‌ها سرمایه‌گذار اصلی سریال است و این سریال بعد از پایان در فیلم‌نت پخش می‌شود.

مدیری مانند دیگر سریال‌هایش، خود نیز در این کار جدید بازی می‌کند. بر اساس شنیده‌ها، ژاله صامتی و سام درخشانی هم از دیگر بازیگران سریال هستند.

مدیری در حال حاضر اسکار را در حال پخش دارد که از برنامه‌های پرمخاطب پلتفرم‌ها به‌شمار می‌آید.

منبع: همشهری آنلاین

tags # مهران مدیری سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • خواستگاری مهران مدیری از نعیمه نظام دوست
  • حواشی جدید و پرحاشیه سریال پایتخت
  • «پدر قهوه»؛ سریال جدید مهران مدیری درباره چیست؟
  • پایتخت دوباره خبرساز شد؛ حواشی جدید سریال پرتماشاگر تلویزیون
  • پایتخت دوباره خبرساز شد ؛ حواشی جدید سریال پرتماشاگر تلویزیون
  • (ویدئو) خاطره جواد رضویان از فحش دادن رضا عطاران به مهران غفوریان
  • نگاهی به هیاهوی جدید درباره سریال «پایتخت»
  • خاطره جواد رضویان از فحش دادن رضا عطاران به مهران غفوریان
  • «پدر قهوه»، سریال جدید مهران مدیری در شبکه نمایش خانگی
  • سریال جدید مهران مدیری در راه است