Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر کشور پاکستان اعلام کرد: اگر به شرایط جهان نگاه کنیم می‌بینیم اسرائیل و هند بیشترین حملات را علیه مسلمانان انجام داده‌اند. ۱۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۴ بین الملل آسیا-اقیانوسیه پاکستان و هند نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم به نقل از ای.آر.وای نیوز، «شهریار آفریدی» وزیر کشور پاکستان اعلام کرد: مردم نسبت به شرایط روزمره خود آگاهی پیدا کرده اند و اجازه نمی‌دهند حقایق کتمان شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: تنها اتحاد بین مردم کشور است که باعث می‌شود نقشه های شوم دشمنان علیه پاکستان محقق نشود و با شکست روبرو شود.

وزیر کشور پاکستان تاکید کرد: دیگر مانند گذشته اجازه نمی‌دهیم که کشورهای غربی برای ما تصمیم بگیرند، بلکه آینده کشور به دست مردم و در داخل رقم خواهد خورد.

عضو ارشد حزب تحریک انصاف گفت: پشتون‌ها نیز مانند دیگر اقوام بخشی از کشور پاکستان هستند و هرگز علیه منافع ملی اقدام نمی‌کنند.

وزیر کشور پاکستان: آمریکا توان اعمال فشار بر ما را نداردمواضع تند وزیر کشور پاکستان علیه ظلم آل سعود به جهان اسلام+فیلمتقدیر وزیر کشور پاکستان از وحدت گرایی و آرامش عزاداران حسینی در روز عاشورا

آفریدی اظهار داشت: اسرائیل و هند بیشترین حملات را علیه مسلمانان انجام داده‌اند و پاکستان آماده مقابله با هر گونه تهدیدی در این خصوص است.

وی سپس به عافیه صدیقی اشاره کرده و گفت: به زودی او را از زندان های آمریکا آزاد می کنیم و به کشور بازمی گردانیم زیرا او فرزند پاکستان است.

گفتنی است عافیه صدیقی به اتهام همکاری با القاعده توسط دولت آمریکا دستگیر و به 86 سال زندان محکوم شده است.

این در حالی است که صدیقی تاکنون اتهاماتی آمریکا را نپذیرفته و آن را کاملا بی اساس می داند، دولت اسلام آباد در تلاش است تا این پزشک پاکستانی را نجات داده و او را به کشور بازگرداند.

تاکنون چندین بار شایعه مرگ صدیقی زیر شکنجه نیروهای آمریکایی نیز در فضای مجازی منتشر شده است.

انتهای پیام/.

R36461/P/S8,87,91/CT12 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "پاکستان"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار پاکستان اخبار پاکستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۷۵۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا از تحریم یک گردان اسرائیلی عقب نشینی کرد

به گزارش همشهری آنلاین، روزنامه اسرائیلی یدیعوت آحارونوت گزارش داد که ایالات متحده بعد از اعمال فشارها توسط اسرائیل، نظر خود یا رویکردش را تغییر داده است و تحریم‌هایی را علیه گردان نیتسح یهودا إعمال نخواهد کرد.

این روزنامه نوشت که با وجود نقض حقوق بشر؛ اما دولت جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا تصمیم گرفته است تحریم‌هایی را بر این گردان نظامی اسرائیلی اعمال نکند.

این روزنامه افزود، یوآو گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا وعده داده است اطلاعاتی در خصوص گام‌های اتخاذ شده پیرامون نقض حقوق بشر ارائه شود. همچنین اسحاق هرتزوگ، رئیس رژیم صهیونیستی با کامالا هریس، معاون رئیس جمهور آمریکا در این خصوص تماس گرفت و تلاش کرد که او را به سمت تغییر این تصمیم سوق دهد.

هفته گذشته پایگاه خبری اکسیوس به نقل از سه مقام آمریکایی که نامشان را فاش نکرد، گزارش داد: واشنگتن بزودی گردان نیتسح یهودا وابسته به ارتش رژیم صهیونیستی را به دلیل نقض حقوق بشر در کرانه باختری، تحریم می‌کند.

اکسیوس افزود این اولین باری است که آمریکا یک یگان نظامی اسرائیل را تحریم می‌کند و بزودی تحریم این گردان (افراطی ) از سوی آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا اعلام می‌شود.

آکسیوس به نقل از منابع آگاه اعلام کرد که تحریم‌ها مانع از دریافت هر نوع کمک یا آموزش نظامی به این گردان و اعضای آن می‌شود.

گردان نیتسح یهودا در سال ۱۹۹۹ به عنوان یک یگان ویژه برای سربازان فوق ارتدوکس یهودی تشکیل شد.

آکسیوس افزود که این گردان مستقر در کرانه باختری «به مرکز جذب بسیاری از جوانان شهرک‌نشین راست‌گرای افراطی» که در هیچ گردان دیگر ارتش رژیم اسرائیل دیگری پذیرفته نشده‌اند، تبدیل شده است.

انتشار این گزارش در وبستیات اکسیوس خشم و انتقاد دولت اسرائیل را براگیخت.

بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل با انتشار پیامی در شبکه اکس (توییتر سابق) نوشت: «علیه ارتش اسرائیل نباید هیچگونه تحریمی تصویب و اعمال شود!» او افزود که دولتش از تمام راه‌ها برای مقابله با چنین اقدامی استفاده خواهد کرد.

بنی گانتس، عضو کابینه جنگ اسرائیل نیز تصریح کرد، «إعمال تحریم علیه این یگان تصمیم خطرناکی بوده و پیامی نادرست به دشمنان ما در این دوران جنگ خواهد بود».

در چند سال گذشته تصاویر زیادی از جنایت سربازان گردان نیتسح یهودا علیه فلسطینیان ساکن کرانه باختری اشغالی منتشر شده است.

کد خبر 847259 منبع: شفقنا برچسب‌ها بنیامین نتانیاهو ایران و اسرائیل خبر ویژه تحریم جوزف بایدن

دیگر خبرها

  • آمریکا از تحریم یک گردان اسرائیلی عقب نشینی کرد
  • حقوق کارگر با تورم و مشکلات اقتصادی جامعه همخوانی داشته باشد
  • بیانیه ۱۷ کشور به سرکردگی آمریکا علیه ملت فلسطین در غزه
  • سید الحوثی: اسرائیل از تاکتیک های جدیدی برای کشتار ملت فلسطین استفاده می کند
  • درخواست آرژانتین علیه وزیر کشور ایران بعد از سفر خارجی
  • بیانیه مشترک ایران و پاکستان علیه رژیم صهیونیستی
  • پدافند فرهنگی مشترک ایران و پاکستان علیه رژیم صهیونیستی
  • رسمی شدن هر گونه تجارت غیررسمی میان ایران و پاکستان
  • اراده مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان برای پیروزی فلسطین و جایگزینی نظامی عادلانه در جهان قطعاً محقق خواهد شد
  • ادای احترام رئیس جمهور به رهبر استقلال پاکستان