Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-28@00:59:13 GMT

۱۲ فروردین تجلّی عزت و غیرت ملّت بزرگ ایران است

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۷۶۵۹۴

۱۲ فروردین تجلّی عزت و غیرت ملّت بزرگ ایران است

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، اداره کل تبلیغات اسلامی استان با صدور بیانیه‌ای فرارسیدن ۱۲ فروردین، سالروز استقرار نظام جمهوری اسلامی و روز اجرایی‌ شدن شعار استقلال و آزادی خواهی ملت ایران را گرامی داشت.

در این بیانیه آمده است: یوم‌الله ۱۲ فروردین تجلّی واقعی مردم سالاری دینی و تعیین سرنوشت ایرانیان توسط مردم مؤمن و خداجوی انقلابی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یوم‌الله ۱۲ فروردین؛ تحقق شعار استقلال و خود باوری بود و نشان داد که مردم ایران از استعمار و استبداد بیزار بوده و خواستار قطع دست اجانب از سرمایه‌های کشور خودشان هستند.

ملت آگاه و با بصیر ایران اسلامی با پشت سر گذاشتن چله انقلاب نشان دادند که با حفظ وحدت حول محور ولایت مطلقه فقیه در امتحانات بزرگ سرافراز بوده و با عبور از کوران حوادث و ناملایمتی ها که توسط استکبار جهانی راسا آمریکا برای آنان رخ داده با عزمی راسخ و محکم به فکر تحقق حکومت مهدی موعود هستند و در این راه خستگی ناپذیر و نستوه ایستاده‌اند تا شعار استقلال و آزادی را برای خود و آیندگان به ارمغان آوردند.

بی شک بهار امسال که مزین گشته است به نقشه راه ترسیمی گام دوم توسط مقام معظم رهبری حضرت آیت الله امام خامنه‌ای که این بیانیه تجدید مطلعی است خطاب به ملت ایران و به‌ویژه جوانان که به‌مثابه منشوری برای «دومین مرحله‌ خودسازی، جامعه‌پردازی و تمدن‌سازی» خواهد بود و «فصل جدید زندگی جمهوری اسلامی» را رقم خواهد زد.

یوم‌الله ۱۲ فروردین؛ روز وحدت، روز تثبیت انقلاب ایران اسلامی، روز تحقق وعده الهی و روز سرنوشت ساز برای مسلمانان جهان است که در این روز حکومت استقلال‌طلبانه و آزادیخواهانه تاریخ بشری رقم خورده است.

اکنون در آغازین روزهای چهلمین و یکمین سالگرد حیات طیبه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با عبوری سرافرازانه از چهار دهه گذشته، دوازدهم فروردین امسال را در شرایطی پیش رو داریم که رویش‌های جدید انقلاب اسلامی همراه با نسل اولی‌ها و دومی‌ها در رفراندومی دیگر راهپیمایی عظیم و حماسی ۲۲ بهمن سال ۱۳۹۷ حضور باور نکردنی و دشمن شکن خود را با الهام گرفتن از ایمان به خدا و باور قلبی به آرمانهای والای انقلاب اسلامی و شهدا به جهانیان نشان داده و به یاوه گویی های ترامپ بی شرم و دخالت جویانه رئیس جمهور آمریکا جواب دادند.

ملت همیشه در صحنه و غیور ایران اسلامی در سالی که توسط مقام معظم رهبری «مدظله العالی» با نام «سال رونق تولید» مزین‌گشته، می‌کوشند با تاسی از رهنمودهای داهیانه ولی فقیه خود در راستای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به سمت فتح قله‌های پیشرفت و عدالت گام‌های اساسی برداشته و در نیل به اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی و رسیدن به قلل رفیع عزّت و شرافت با پیشرفت‌های خیره‌کننده و شگرف خود در عرصه‌های مختلف و در راستای تحقق کامل اهداف یوم‌الله ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی ایران قدم بر خواهند داشت.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۷۶۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم
إنّا لله و إنّا الیه راجعون
خبر رحلت امام‌جمعه سابق شهر جوانرود، عالم وارسته و فاضل ارجمند مرحوم مغفور حاج ماموستا ملا احمد فخری (رحمةالله‌علیه) موجب تاثّر و تالم اینجانبان گردید.
آن مرحوم از جمله عالمان فرهیخته، انقلابی، اخلاق‌مدار و بصیر بود که با روحیه مردمداری و تواضع، نقش بزرگی در وحدت و همدلی مردم منطقه و مقابله با توطئه‌های بدخواهان و ضدانقلاب ایفا نمود.
ایشان ۴۴ سال در سنگر امامت جمعه جوانرود به اسلام، مردم و انقلاب اسلامی خدمت کرد و همواره در تبیین حقایق و معارف اسلام و انقلاب اسلامی از علمای پیشتاز بود.
اینجانبان درگذشت این شخصیت ارزشمند را به رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی)، مردم مؤمن و انقلابی استان کرمانشاه و شهرستان جوانرود بخصوص شاگردان و خانواده محترم ایشان تسلیت و تعزیت عرض نموده و از خداوند حکیم علو درجات برای آن عالم بصیر و صبر و اجر برای عموم بازماندگان مسألت می‌نماییم.

حبیب الله غفوری
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه

محمدطیب صحرایی
استاندار کرمانشاه

دیگر خبرها

  • زن و خانواده مرز مواجهه جمهوری اسلامی با غرب است
  • دانشگاه حضرت معصومه(س) باید به عنوان یک هویت مستقل بماند
  • عملیات وعده صادق ابهت آمریکایی‌ها و اسراییلی‌ها را شکست
  • حمایت عشایر غیور خوزستانی از عملیات بزرگ وعده صادق +فیلم
  • حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا(س) بیانیه مشترک صادر کردند
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • برگزاری آیین نخستین سالگرد شهید غیرت، حمیدرضا الداغی در سبزوار
  • تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت
  • سلاح اتمی؛ جزو برنامه ریزی امنیتی و دفاعی ایران است؟ /تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح هسته ای +اینفو
  • بیانیه مشترک حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا(س) در حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب