Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه بنده دو الی سه ساعت بعد از وقوع این اتفاق در صحنه حضور پیدا کردم و با یک نگاه کارشناسی به بررسی عوامل مختلف این حادثه پرداختم گفت: در حال حاضر نمی‌توان فرد خاصی را به عنوان مقصر اصلی بروز سیل شیراز معرفی کرد.

نماینده شیراز در مجلس افزود: اگر بخواهیم با نگاه غیرکارشناسی به ابعاد وقوع این اتفاق بپردازیم متوجه می شویم که ریشه این موضوع به سال های گذشته بر می‌گردد که در این سال ها یک سری عوامل دست به دست هم داده تا باعث بروز چنین اتفاق ناگواری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بررسی و ارزیابی بروز سیل شیراز باید با نگاهی عمیق و به دور از هرگونه مچ گیری انجام شود، ادامه داد: در چنین مقطعی افراد با هر نوع دیدگاه سیاسی که دارند نباید انگشت اتهام را به سمت افراد بی گناه ببرند چرا که کارشناسی و ارزیابی این حادثه باید در یک فرصت مناسب و با حضور عوامل فنی، انتظامی، نظامی، آبخیز داری  و ..... انجام شود.

نماینده مردم شیراز در مجلس بیان کرد: بنده در سال های گذشته در کوه های اطراف دروازه قرآن حضور پیدا می‌کردم به وضوح مشاهده می کردم که آبخیزی در این بخش وجود داشت محل عبور آب های حاصل از باران و .... بود.

رضایی ادامه داد: عملیاتی که در سال های گذشته در جهت عریض کردن جاده و خروجی شهر شیراز به سمت مرودشت در این بخش انجام دادند سبب شد که این دره به جاده تبدیل شود این در حالیست که این افراد با هدف انجام کار فنی و مهندسی اقداماتی مانند تبدیل دره به جاده، عریض کردن جاده و ایجاد اتوبان انجام دادند.

وی با بیان اینکه همزمان با مسدود کردن دره لوله‌هایی با قطر یک متر و شصت در این دره قرار دادند، ادامه داد: به دلیل خشکسالی هایی که در سال های گذشته در شیراز اتفاق افتاد و سراشیبی این بخش باعث شد که مقدار زیادی گل و لای همراه آب وارد این قسمت شوند و راه عبور آب را مسدود کنند.

نماینده شیراز در مجلس خاطر نشان کرد: جاری شدن سیل در منطقه دروازه قرآن باعث برخورد بسیاری از خودروها در این منطقه شد.

عضو فراکسیون امید در ادامه به اظهار نظرهایی که این روزها توسط برخی از افراد و با اهداف خاص انجام می دهند واکنش نشان داد و گفت: در این مقطع زمانی که حادثه سیل مشکلات عدیده ای را ایجاد کرده هر فردی که با نگاه به انتخابات آینده مجلس به اظهار نظر بپردازند بد اخلاقی انجام داده است.

نماینده شیراز در مجلس گفت: بنابراین در چنین شرایطی طبیعی است که بعضی افراد با نگاه های سیاسی خاص انگشت اتهام خود را سمت رقیب نشانه بگیرند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: اخلاق خشکسالی سیل قرآن کارشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۷۶۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش‌سوری انبار لاستیک در بلوار رحمت شرقی شیراز

هادی عیدی پور در گفت‌و‌گو با خبرنگار ما گفت: ساعت ۱۷ عصر امروز انبار لاستیک در بلوار رحمت شرقی شیراز دچار آتش‌سوزی شد که بلافاصله امدادگران از ایستگاه‌های ۳- ۱۸- ۱۹- ۶- ۷- ۱۲ به محل حادثه اعزام شدند.

او گفت: حریق مربوط به انبار لاستیک‌های فرسوده به متراژ حدودا ۵۰۰ متر مربع پس از تلاش امدادگران آتش‌نشانی به صورت کامل توسط تیم‌های عملیاتی اطفا شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: علت حادثه در دست بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • پیش بینی ایرانی ها از ۵ سال آینده کشور چیست؟ (+اینفوگرافی)
  • هرگونه صدور ویزا برای اربعین باید در خارج از استان خوزستان باشد
  • راه حل رفع مشکلات حضور آگاهانه در انتخابات است‌
  • آدم ربایی در شیراز
  • ۷ میلیارد کلاهبرداری تحت عنوان غصب عناوین انتظامی و قضایی
  • عکس‌های خصوصی دختر شیرازی برای انتقام گیری پخش شد!
  • ‌گروگانگیری در شیراز
  • رهایی گروگان ۵۶ ساله از دست آدم ربایان در شیراز
  • جمله جنجالی کارشناس صداوسیما به افراد بی‌حجاب
  • مهار آتش‌سوری انبار لاستیک در بلوار رحمت شرقی شیراز