Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل بنیاد مسکن استان زنجان از اعزام کارشناسان بنیاد مسکن به روستاهای استان برای ارزیابی خسارات ناشی از بارندگی های اخیر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، سجاد صنعتی منفرد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به گستردگی بارشها و بروز حوادث احتمالی در روزهای اخیر، کارشناسان بنیاد مسکن استان جهت کمک به روستاییان و برآورد خسارات احتمالی همزمان با شدت گرفتن بارشها بلافاصله به مناطق آسیب دیده اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه بنیاد مسکن با اعزام ارزیابان و کارشناسان مربوطه به مناطق حادثه دیده نسبت به سناسایی واحدهای مسکونی خسارت دیده، بررسی وضعیت موجود و کمک رسانی به مردم اقدامات لازم را انجام داده است، افزود: همچنین بازدیدهایی با حضور استاندار زنجان و اعضای تیم مدیریت بحران از برخی روستاهای استان جهت اتخاذ تصمیمات پیشگیرانه برای جلوگیری از آسیب های احتمالی نیز طی این روزها صورت گرفته است.

 

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان از آغاز برآورد خسارتها با شروع بارشها خبر داد و گفت: خوشبختانه با توجه به آمادگی بنیاد مسکن و حضور کارشناسان این نهاد در سطح روستاهای استان بررسی های لازم و رصد میتمر حوادث احتمالی گزارشات لازم از واحدهای مسکونی آسیب دیده به موقع ارائه می گردد تا در نتیجه اقدامات لازم صورت گیرد.

 

وی خاطرنشان کرد: بنیاد مسکن به عنوان یک نهاد انقلابی در موارد بروز حادثه و خسارت در کنار مردم بوده و کارشناسان این نهاد هم از نخستین ساعات بارشها و به ویژه شدت گرفتن آن در روستاهای استان حضور یافته و در برخی موارد هم در امدادرسانی ها مشارکت داشته اند.

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: بارندگی و سیلاب سیل خسارت سیل خسارت سیلاب مسافران نوروزی خبرگزاری شبستان استان خوزستان اصفهان خوزستان بارندگی و سیلاب خسارت بارندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۷۸۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منتظر اعلام نظر کارشناسان درباره علت حریق در شفت هستیم

به گزارش خبرنگار مهر، موسی فکور عصر جمعه در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان گیلان که با محوریت حادثه آتش‌سوزی در شهرک امامزاده ابراهیم (ع) شفت برگزار شد، اظهار کرد: حادثه آتش‌سوزی بامداد دو روز پیش، بخش زیادی از روستا را درگیر و خسارت زیادی به مردم وارد کرد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان با اشاره به خساراتی که این آتش سوزی به ساکنان منطقه وارد کرده است، افزود: ما منتظر اعلام نظر کارشناسان درباره علت شروع آتش‌سوزی هستیم.

وی با بیان اینکه سازه‌های چوبی شهرک امامزاده ابراهیم کاملاً خشک و آماده اشتعال بودند، ادامه داد: به دنبال اظهار نظرهای غیر کارشناسی نیستیم و حتماً باید کار کارشناسی انجام شود.

فکور بر لزوم کمک‌رسانی به مردم برای اصلاح و بازسازی واحدهای حادثه دیده تاکید کرد و ادامه داد: بیان کرد: باید آمارهای درست و مناسب داشته باشیم و تعداد دقیق واحدهای تجاری و مسکونی و ابعاد این واحدها را مشخص کنیم، سپس آواربرداری انجام شود.

وی با بیان اینکه امروز باید برای سازه‌های آینده تصمیم بگیریم تا چنین حوادثی تکرار نشود، ادامه داد: می‌توان به جای سازه چوبی، از نمای چوب استفاده کرد تا مردم و کشور متحمل خسارت نشوند.

فکور با تاکید بر اینکه ایجاد روشنایی معابر در مناطق خسارت دیده برای تردد ماشین‌آلات و امنیت در شب ضرورت دارد، گفت: در بازنگری طرح هادی این روستا می‌توان از سازه بتنی با نمای چوب و یا محلول کند سوز روی سازه‌های چوبی استفاده کرد.

کد خبر 6095955

دیگر خبرها

  • منتظر اعلام نظر کارشناسان درباره علت حریق در شفت هستیم
  • خسارت شدید سیلاب به اراضی گندم روستاهای شهرستان دهلران
  • استقرار ناوگان امور اجرایی بنیاد مسکن در امامزاده ابراهیم
  • اعزام ۷ اکیپ ارزیاب برای بررسی خسارت حریق در امامزاده ابراهیم(ع)
  • اعزام ۷ اکیپ ارزیاب جهت بررسی خسارات حریق در امامزاده ابراهیم(ع)
  • تصاویری از حضور ساکنان خسارت دیده در امامزاده ابراهیم (ع) شفت
  • حضور دادستان شفت در بین ساکنان خسارت دیده امامزاده ابراهیم(ع)
  • دریافت نشدن خسارت از بارندگی‌های اخیر در خوزستان
  • بسیج تمامی امکانات برای جلوگیری ازخسارت احتمالی بارندگی درخوزستان
  • آمادگی تمامی دستگاه ها برای کمک به  کشاورزان  در بارندگی پیش رو