Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار آبادان گفت: در حال حاضر سطح آب رودخانه‌های اروند و بهمنشیر بالاتر از گذشته است اما به حدی که انتظار آن را داشتیم نرسیده و در شهرستان آبادان مشکلی دراین‌باره وجود ندارد. ۱۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۳ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

زین‌العابدین موسوی در گفت‌وگو با تسنیم در آبادان، با اشاره به باز شدن دریچه اضطراری سدها اظهار داشت: این اقدام به دستور دولت انجام شد و اقدامی بود که برای کنترل اوضاع باید صورت می‌گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به زیرآب رفتن بخشی از زمین‌های کشاورزی در اروندکنار، بیان کرد: این اتفاق جزئی از تبعات افزایش سطح آب رودخانه است و بر اساس دستور ریاست محترم جمهور، دولت خسارت‌های ناشی از این اتفاق را به کشاورزان پرداخت می‌کند.

موسوی افزود: در حال حاضر سطح آب رودخانه‌های اروند و بهمنشیر بالاتر از گذشته است اما به حدی که انتظار آن را داشتیم نرسیده و در شهرستان آبادان مشکلی دراین‌باره وجود ندارد.

فرماندار ویژه آبادان گفت: در آن بخشی از اروند صغیر که در حوزه آبادان قرار دارد نیز شاهد مشکل خاصی نبودیم و اروند کبیر نیز در حال پایش و رصد است و مشکل خاصی در آن به وجود نیامده است.

فعال بودن تمام تصفیه‌ خانه‌ها؛ همچنان آب باکیفیت میان شهروندان توزیع می‌کنیم27 روستا در خوزستان تخلیه شد؛ 71 روستا در معرض خطر قرار داردتعیین خسارت مناطق مسکونی روستایی خوزستان سرعت می یابد

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه مشکلات ناشی از سیلی که روزهای گذشته در اروندکنار به وجود آمده بود به چه وضعیتی رسیده است، بیان کرد: آن مشکلات ناشی از افزایش سطح آب‌های داخلی نبود.

موسوی گفت: علت آن مد اکبر و افزایش سطح آب دجله و فرات بود که براثر آن، آب از چند نهر بیرون زد و برای چند خانه ایجاد مشکل کرد و در عرض 48 ساعت مشکل حل شد.

فرماندار ویژه آبادان بابیان اینکه 30 نهر وجود دارد که در حال رصد آن هستیم، عنوان کرد: استحکام سازی‌های لازم انجام‌گرفته است و سدبندها استقامت لازم را دارند.

وی تصریح کرد: آمادگی کامل برای شرایط جدید را داریم و در صورت لزوم امکان مسدود کردن مسیر ورودی نهرها نیز وجود دارد تا دچار مشکل نشوند.

انتهای پیام/ن

R41468/P/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۷۸۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایداری شبکه برق شادگان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، جمال صالح‌زاده گفت: بر اثر توفان در شادگان، تعدادی از دکل‌های فشار قوی سقوط کردند و بریدگی سیم‌های برق رخ داد و آسیب جدی به شبکه برق وارد شد و ایستگاه اصلی شهرستان را دچار مشکل کرد.

وی افزود: این مشکل باعث قطع شدن برق در برخی مناطق شهرستان شادگان شد و برق در این مناطق ناپایدار بود.

صالح زاده ادامه داد: با سرعت عملی که متخصصان و نیرو‌های سازمان برق برای رفع این مشکل داشتند اکنون برق در تمامی مناطق شهرستان شادگان به پایداری رسید.

شادگان در فاصله ۷۰ کیلومتری اهواز مرکز استان خوزستان واقع است.

دیگر خبرها

  • رهاسازی چاه‌های نفت آب و خاک خوزستان را آلوده می‌کند
  • آمادگی هر دو حوزه انتخابیه خوزستان برای برگزاری انتخابات
  • ناظر داوری بازی گل گهر و شمس آذر: لباس دو تیم در جلسه هماهنگی مشکلی نداشت، زیر نور مشکل ایجاد شد!
  • مشکلی در تأمین و تدارک کودهای پتاسه و فسفاته نداریم
  • آماده برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان هستیم
  • میزبانی خوزستان از ۲ بازی لیگ برتر فوتبال
  • پایداری شبکه برق شادگان
  • بازی تیم قعرنشین لیگ حماسی شد! (عکس)
  • تردد روان در محور بندر امام(ره)_آبادان
  • باز بودن محور بندر امام خمینی به آبادان