Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ رضا دولتشاهی، رییس پلیس راه استان خوزستان گفت: آزاد راه اندیمشک به پل زال بدلیل ریزش کوه مسدود شده و ممنوعیت تردد اتوبوس‌ها در این آزادراه اعمال شده است.

وی بیان کرد: ثبت نشدن ساعت تردد اتوبوس‌های مسافربری، مانع تردد آن‌ها در مسیر اندیمشک به آزاد راه پل زال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دولتشاهی با بیان اینکه یک مسیر فرعی برای تردد خودرو‌های سواری وجود دارد اذعان داشت:، اما از مسافران درخواست می‌شود تا بهبود شرایط جوی و وضعیت راه‌ها از تردد در این مسیر خودداری کنند.

رییس پلیس راه خوزستان در ادامه افزود: جاده‌های قدیم بستان – چذابه و اندیکا – شهرکرد نیز همچنان مسدود هستند و تردد در جاده ایذه – دهدز نیز به دلیل بارش باران و احتمال ریزش سنگ تردد به کندی انجام می‌شود.

غلامعباس بهرامی نیا، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان نیز با اشاره به کاهش ۱۱ درصدی کل تردد در ایام نوروز نسبت به مدت مشابه سال گذشته اظهار کرد: از ۲۵ اسفند تاکنون یک میلیون و ۳۱۲ هزار و ۳۷۶ تردد در راه‌های این استان به ثبت رسیده که این رقم در مدت مشابه سال گذشته یک میلیون و ۴۶۸ هزار و ۵۶۵ تردد بود.

انتهای پیام/گ

مسدود شدن آزادراه اندیمشک-پل زال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس راه راهداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۷۸۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک تونل و ۲ نقطه جاده ای هرمزگان برای عملیات عمرانی مسدود اعلام شد

به گزارش خبرآنلاین، محمد خزایی روز یکشنبه افزود: جاده بندرعباس به حاجی آباد به منظور اجرای عملیات احداث پل زیرگذر سرخون (محدوده تقاطع سرخون کیلومتر ۲۱ تا ۲۲) از تاریخ ۱۵ اردیبهشت ماه جاری تا ۱۵ مرداد ماه از ساعت ۶ صبح تا ۱۸ عصر مسدود است و کاربران جاده‌ای می‌توانند از مسیر انحرافی کنارگذر رفت و آمد کنند.

وی ادامه داد: محور بندرعباس به حاجی آباد محدوده تونل راهدار فداکار نیز به منظور عملیات بازسازی و مرمت این تونل واقع در کیلومتر ۱۰۲ تا ۱۰۳ این محور از تاریخ یک خرداد تا ۳۱ مرداد از ساعت ۶ صبح تا ۱۸ عصر مسدود است و در این زمان آمد و شد وسایل نقلیه از مسیر برگشت حاجی آباد بندرعباس (تونل ۱۷ شهریور) به صورت ۲ طرفه امکان پذیر خواهد بود.

رییس اداره مدیریت اطلاعات راه ها و حمل و نقل جاده ای هرمزگان با اشاره به اجرای عملیات بهسازی و تعریض بخشی از مسیر ورودی شهرستان بستک توضیح داد: محور بستک به لار محدوده تنگ بستک به چاهبنارد کیلومتر صفر تا ۲ از تاریخ ۲۰ اردیبهشت ماه جاری تا ۱۵ تیر ماه از ساعت ۶ صبح تا ۱۸ عصر در محدوده اجرای عملیات مسدود است و رفت و آمد خودروهای عبوری از مسیر کنارگذر در مجاورت مسیر اصلی امکان پذیر خواهد بود.

خزایی از کاربران جاده‌ای و مسافران خواست با رعایت جوانب احتیاط و همکاری با راهداران از محدوده کارگاه‌های جاده‌ای تردد کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903055

دیگر خبرها

  • یک تونل و ۲ نقطه جاده ای هرمزگان برای عملیات عمرانی مسدود اعلام شد
  • بازگشایی مسیر‌های جاده‌ای مسدود خراسان رضوی
  • مسیرهای جاده‌ای مسدود خراسان رضوی بازگشایی شده است
  • تردد در مسیر جنوب به شمال آزادراه تهران - شمال ممنوع شد
  • بزرگراه شهید خرازی بازگشایی شد
  • تردد تهرانی‌ها در این مسیرها ممنوع/ اعلام مسیرهای جایگزین
  • آزادراه تهران ـ شمال بازگشایی شد
  • آزادراه تهران شمال بازگشایی شد
  • ممنوعیت تردد در بزرگراه خرازی غرب تهران به دلیل گل و لای
  • ممنوعیت تردد در بزرگراه خرازی غرب تهران