Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران-ایرنا- «ریک ریلی» نویسنده با سابقه ورزشی مجله آمریکایی « اسپورتس ایلوستریتد» در کتاب جدید خود «دونالد ترامپ» رئیس جمهورآمریکا را فردی متقلب در بازی گلف توصیف کرد و گفت «او در بالاترین سطح تقلب می کند.»

به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از تارنمای آمریکایی هیل ارگان کنگره آمریکا، ریلی در کتاب خود تحت عنوان «فرمانروا در تقلب: گلف چگونه درباره ترامپ توضیح می دهد» به نقل از ده ها تن که با ترامپ گلف بازی کرده اند- از جمله گلف بازان حرفه ای- به موضوع تقلب رئیس جمهوری آمریکا در این بازی اشاره کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ریلی نوشت: ترامپ در بالاترین سطح تقلب می کند. وقتی مردم او را تماشا می کنند، تقلب می کند و وقتی هم او را تماشا نمی کنند، تقلب می کند. او چه دوست داشته باشید چه نداشته باشید، تقلب می کند. او تقلب می کند چرا که او گلف را این طور بازی می کند. اگر با او گلف بازی کنید، شما را فریب می دهد.
به گزارش ایرنا، ترامپ پیشتر نیز به داشتن شخصیتی متقلب متهم شده است. «مایک کوهن» وکیل شخصی پیشین او از همکاری با رئیس جمهوری آمریکا ابراز شرمساری کرده است و او را فردی متقلب و فریبکار توصیف کرده است.
«استنلی مک کریستال» فرمانده ارشد پیشین نیروهای آمریکایی و بین المللی در افغانستان نیز رفتار ترامپ را مورد انتقاد قرار داد و گفته که او به عنوان فرمانده کل قوا، فردی فریبکار و بی اخلاق است.
اروپام**9158**1211

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي ترامپ تقلب گلف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۷۹۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه کابینت ساز متقلب در کرمانشاه

قهرمان شاهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پرونده تقلب در ساخت کابینت در شعبه هفتم بدوی تعزیرات حکومتی کرمانشاه رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه با توجه به ارائه نشدن مدارک قانونی، تخلف را محرز و علاوه بر پرداخت ۲۰۰ میلیون ریال به عنوان جبران خسارت شاکی، متخلف را به مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۲ برابر ارزش محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت: بازرسان اتاق اصناف با بررسی شکایت شخصی پیرامون تقلب در ساخت کابینت، این پرونده را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی کرمانشاه ارسال کردند.

شاهی تصریح کرد: شهروندان کرمانشاهی می‌توانند شکایات و گزارش‌های خود را از طریق سامانه اینترنتی https://tazirat135.ir تعزیرات حکومتی ثبت و ارسال کنند.

وی خاطر نشان کرد: بعد از وصول این شکایات و گزارش‌ها بررسی و سپس نتایج به اطلاع آنها می‌رسد.

کد خبر 6095082

دیگر خبرها

  • ترامپ طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد، اما ...
  • ده‌روسی: از سری آ و لیگ اروپا دست نمی‌کشیم!
  • تایمز: ترامپ طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد
  • تایمز: ترام طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد
  • فوتشال در مازندران؛ فوتبال در گل و شُل شالیزار
  • طرح ترامپ برای حل مساله اوکراین
  • نویسنده اسرائیلی: پیروزی در رفح در انتظار ما نیست/ نتانیاهو از ترس فلج شده است
  • رابرت کندی به بایدن: کنار بکش تا ترامپ را شکست بدهم
  • درخواست عجیب نامزد مستقل انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا از جو بایدن
  • جریمه کابینت ساز متقلب در کرمانشاه