Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام بصیری با اشاره به رویکرد برنامه های ناحیه شهید باهنر مرکز امور مساجد استان تهران در سال ۹۸، گفت: اهتمام به بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری و نیز تقویت برنامه های آ‌موزشی کارگزاران مساجد رویکرد ما در سال جدید است.

حجت الاسلام «احمد بصیری» در گفت وگو با خبرنگار مسجد وکانون های مساجد خبرگزاری شبستان، با اشاره به رویکرد برنامه های  مساجد ناحیه شهید باهنر مرکز رسیدگی به امور مساجد در سال 98 گفت: در سال جدید تلاش ما در این راستا است که برنامه ها و رویکردهای ناحیه بر مبنای بیانیه گام دوم انقلاب باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر ناحیه شهید باهنر مرکز رسیدگی به امور مساجد اظهار کرد: سال گذشته در محورهای عمرانی، فرهنگی و مالی دوره های آموزشی برای امنا وخادمین مساجد برگزار شد که این برنامه امسال هم به صورت تکمیلی ادامه می یابد.

 

بصیری با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اظهار کرد: اگر با دقت به بیانیه مقام معظم رهبری نگاه کنیم، متوجه می شویم که روح کلی این بیانیه شامل دو محور است که محور اول در زمینه مسائل معنویت و روحیه ظلم ستتیزی که فرهنگسازی آن باید توسط مساجد صورت گیرد.

 

مدیر ناحیه شهید باهنر مرکز رسیدگی به امور مساجد بیان کرد:ائمه جماعات و دست اندرکاران مساجد که مشعلداران هدایتگری مردم هستند، وظیفه تبیین گری در این زمینه را دارند و محور دوم باید توسط دستگاههای مربوطه بسترسازی شود که بهترین مراکز برای پیشبرد این اهداف و بسترسازی، مساجد هستند.

 

وی با اشاره به جایگاه اثر گذار مساجد بر کسب معنویت بیشتر گفت: فضای مسجد و کسانی که در مساجد حضور می یابند، برای برقراری ارتباط معنوی بیشتر با خدا است، بنابراین تاثیر حضور در خانه خدا بر روح، فکر و اندیشه انسان ها بویژه جوانان بسیار خواهد بود.

 

پایان پیام/40

منبع: شبستان

کلیدواژه: بارندگی و سیلاب سیل خبرگزاری شبستان طغیان کارون خسارت سیلاب خسارت سیل گلستان اصفهان دولت بارش باران بیانیه گام دوم انقلاب مسجد طراز اسلامی مسجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۷۹۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)

به گزارش خبرنگار مهر، محمد چگنی نژاد امروز دوشنبه در نشست بزرگداشت دهه کرامت استان لرستان، اظهار داشت: در طول دهه کرامت برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری در کانون‌های مساجد برگزار می‌شود.

وی افزود: مشارکت و پشتیبانی دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی استان لرستان برای تقویت برنامه‌های بزرگداشت دهه کرامت در استان لرستان ضروری است.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد لرستان با تأکید بر ضرورت حفظ رکن مردم‌محوری برنامه‌های بزرگداشت دهه کرامت، افزود: برنامه‌های بزرگداشت دهه کرامت با محوریت ترویج فرهنگ رضوی، جریان‌سازی اجتماعی و ارتقا فرهنگ دینی برگزار می‌شود.

چگنی نژاد، بیان کرد: برگزاری ده‌ها برنامه جشن و شادی به مناسبت گرامیداشت سالروز میلاد حضرت معصومه (س)، میلاد امام رضا (ع) و حضرت شاه‌چراغ (ع)، مراسم جشن روز دختر با حضور خادمان حرم رضوی به همراه برنامه‌های متنوع و مختلف فرهنگی، هنری، قرآنی و آموزشی در سطح مساجد دارای کانون فرهنگی هنری تنها بخشی از برنامه‌های دهه کرامت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد است.

وی ادامه داد: همچنین هم‌زمان با شب میلاد باسعادت امام رضا (ع) دو برنامه شاخص در شهر خرم‌آباد و در هر کدام از شهرستان‌های استان لرستان یک برنامه با محوریت مساجد برگزار می‌شود.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد لرستان با اشاره به فعالیت ۴۹۸ کانون فرهنگی هنری عمومی و ۳۸ کانون فرهنگی هنری تخصصی خواهران در استان لرستان، اظهار کرد: ویژه‌برنامه‌های بزرگداشت دهه کرامت در سراسر کانون‌های مساجد استان لرستان برگزار می‌شود.

کد خبر 6090853

دیگر خبرها

  • آزادی بیان غربی‌ها اهداف استکباری و استبدادی دارد
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • لزوم تغییر رویکرد خدماتی به اجتماعی در شهرداری‌ها
  • مساعدت بنگاه‌های معدنی برای توسعه و تجهیز اردوگاه‌های دانش‌آموزی جوادیه و شهید باهنر
  • استقرار شناور یدک‌کش بُرنا در حوضچه بندر جاسک
  • رییس قوه قضاییه: برخی مسائل نیازمند کار فرهنگی و اقناعی است؛ نمی‌توان صرفاً با رویکرد سلبی و امنیتی، در قبال آن‌ها عمل کرد
  • باهنر: مجلس باید حداقل دو فراکسیون اقلیت و اکثریت داشته باشد /ضرورت ندارد تمام تصمیمات مجلس جناحی باشد
  • واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه‌تمام ایلام به بخش خصوصی
  • برنامه ریزی برای واگذاری۲هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام
  • لزوم تقویت برنامه‌های فرهنگی و معنوی در بنیاد شهید استان ایلام