Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان هرسین از تخلیه روستاهای حاشیه گاماسیاب به علت طغیان این رودخانه خبرداد. ۱۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۴ استانها کرمانشاه نظرات - اخبار استانها -

امیر شاه‌آبادی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: بارش باران طی 48 ساعت گذشته در شهرستان هرسین سبب طغیان رودخانه گاماسیاب و جاری‌شدن سیلاب در این شهرستان شد تا روستاهای حاشیه این رودخانه تخلیه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار هرسین با بیان اینکه ساکنان سه روستای حاشیه گاماسیاب به علت طغیان رودخانه به مکان امن منتقل شده‌اند، گفت: اهالی این روستاهای توابع بخش بیستون با اسامی چم‌بطان علیا و سفلی و قره ولی به مجتمع پتروشیمی شهرستان منتقل شدند.

شاه‌آبادی تأکید کرد: اهالی روستاهای در مجاورت رودخانه گاماسیاب برای جلوگیری از هرگونه حادثه از تردد در کنار آن پرهیز کنند. 

وی افزود: تعداد هشت روستای شهرستان هرسین از جمله روستاهای چم‌بطان علیا، گرگَوند، فراش، قلعه محمدعلی و چشمه بیگی از توابع بخش بیستون و چم حیدر، چم کبود و چم شاهی از توابع بخش مرکزی هرسین در محاصره سیل قرار دارند.

وزیر کشور: 400 شهر و روستا در 15 استان کشور درگیر سیل هستند2 روستا به علت خطر سیل در اسدآباد تخلیه شدحرکت آب رودخانه سیلاخور به سمت شهر دورود؛ احتمال سیلاب در شهر

وی عنوان کرد: نیروهای سپاه، نیروی انتظامی و هلال‌احمر در این منطقه حضور دارند و برای فروکش کردن سیل کمک می‌کنند و نیروهای پادگان شهید نیک‌بخت و دو دستگاه نفربر به منطقه اعزام خواهد شد تا شاهد صدمات جانی در این منطقه نباشیم.

شاه‌آبادی با اشاره به اینکه تیمهای امداد و نجات و اورژانس در شهر هرسین و مراکز دهستان‌ها در آماده‌باش کامل قرار دارند، افزود: ستاد مدیریت بحران در آمادگی کامل قرار دارد و امید داریم این سامانه بارشی مردم را با مشکل مواجه نکند. 

فرماندار هرسین با بیان اینکه اکنون از لحاظ خدمات، آب، برق و گاز این شهرستان با مشکلی مواجه نیست عنوان کرد: محورهای مواصلاتی شهرستان باز است.

انتهای پیام/ن

R41380/P/S6,68/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۷۹۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طغیان رودخانه روستای داره لار اسد شهرستان سرپل ذهاب

دریافت 41 MB کد خبر 6095610

دیگر خبرها

  • مردم از تردد و توقف در حریم رودخانه‌ها خودداری کنند
  • فیلم وضعیت رودخانه دز پس از طغیان روزهای اخیر
  • هشدار فرماندار اهواز به مردم درپی رهاسازی آب سد دز
  • (ویدئو) رودخانه دز طغیان کرد
  • دز طغیان کرد + ویدئو
  • ‌رودخانه دز طغیان کرد + فیلم
  • شهروندان از تردد و توقف در حریم رودخانه ها خودداری کنند
  • کدورت آب شرب جوانرود در پی طغیان چشمه کاوات
  • دو روی سکه باران در ایلام
  • طغیان رودخانه روستای داره لار اسد شهرستان سرپل ذهاب