Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-28@14:34:18 GMT

محور کرج - چالوس به دلیل تأمین امنیت مردم مسدود است

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۸۰۵۴۹

استاندار البرز با اشاره به‌احتمال سقوط بهمن و ریزش سنگ در محور کرج - چالوس، گفت: این محور به دلیل تأمین امنیت مردم مسدود است. آفتاب‌‌نیوز : عزیز الله شهبازی عصر دوشنبه ضمن بازدید از سد کرج، بابیان اینکه شایعات مطروحه در خصوص رودخانه کرج و سد امیرکبیر بی‌اساس است، اظهار کرد: به همت اعضای ستاد بحران استان، شرایط البرز علی‌رغم شدت بارش‌ها تحت کنترل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: با تعامل و هم‌افزایی مجموعه استان و طی بازدیدهای میدانی از نقاط مختلف به لطف خدا شاهد حادثه‌ای نبودیم.
استاندار البرز در بخش دیگری اضافه کرد: محور کرج - چالوس نیز به‌منظور تأمین امنیت مردم و احتمال ریزش سنگ همچنان مسدود است.
شهبازی گفت: از مردم انتظار می‌رود که به شایعات دامن نزنند و اخبار موثق را از مراجع رسمی دنبال کنند.
وی افزود: این اطمینان را به البرزنشینان می‌دهیم تا پایان این شرایط تمامی مدیران استان در آماده‌باش کامل و درصدد مدیریت بحران‌های احتمالی ناشی از بارش‌ها هستند.
منبع: مهر

منبع: آفتاب

کلیدواژه: استاندار البرز امیرکبیر چالوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۸۰۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور یزد - دربید همچنان مسدود است/تخریب ۳ کیلومتر در بارندگی ها

محمد رستگاری، در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه خرابی‌ها شامل تخریب ابنیه فنی و آب روها بوده است، اظهار کرد: جاده یزد-دربید یکی از محورهایی بود که از شروع بارندگی مسدود شد چرا که ۳ کیلومتر از این مسیر به صورت کامل تخریب شده است.

وی با اشاره به تخریب و مسدود شدن برخی از محورهای مواصلاتی استان از جمله اردکان-هامانه، ده جمال- بهاباد، مهریز- انار و غیره در اثر بارندگی‌ها گفت: همه مسیرها به جز محور دربید در حال حاضر بازگشایی شده است و قطعاً ترمیم این مسیر و سایر مسیرهایی که در اثر بارندگی دچار تخریب شده‌اند زمان بر و هزینه بر خواهد بود.

کد خبر 6089826

دیگر خبرها

  • محور کرج -چالوس مسدود شد
  • اجرای پروژه «نصب توری» جاده کرج_چالوس را مسدود کرد
  • انسداد محور کرج – چالوس
  • محور یزد - دربید همچنان مسدود است/تخریب ۳ کیلومتر در بارندگی ها
  • جولان خسارت‌های سیل در محور‌های خراسان جنوبی
  • ریزش کوه، گردنه ده علیرضا در محور زرند _ راور را مسدود کرد
  • ترافیک سنگین در محور چالوس/ این محورها مسدود هستند
  • ترافیک سنگین در محور چالوس/بارش باران در برخی محورهای ۳ استان
  • بازدید شبانه استاندار از مناطق تحت تاثیر سیلاب شرق استان کرمان
  • سیلاب در شرق استان کرمان، بدون تلفات