Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@17:21:32 GMT

پایان استقرار سامانه ضد موشکی«تاد» در رژیم صهیونیستی

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۸۱۵۷۹

پایان استقرار سامانه ضد موشکی«تاد» در رژیم صهیونیستی

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که واشنگتن استقرار سامانه ضد موشکی «تاد» در سرزمین های اشغالی را تکمیل کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از خلیج آنلاین، ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه ای امروز(دوشنبه 12 فروردین 1398) اعلام کرد: فرماندهی اروپایی متعلق به ارتش ایالات متحده آمریکا روز گذشته(یکشنبه 11 فروردین) استقرار سامانه پدافند موشکی «تاد» در سرزمین های اشغالی را به پایان رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارتش رژیم صهیونیستی مارس گذشته اعلام کرده بود که این سامانه دفاعی آمریکایی به سرزمین های اشغالی رسیده است.

در این بیانیه آمده است که از یک ماه پیش و در طول یک عملیات هوایی متراکم، این سامانه دفاع هوایی رسید و استقرار آن در این سرزمین انجام گرفت.

براساس این بیانیه، ارتش رژیم صهیونیستی با نیروهای آمریکایی به منظور تقویت هماهنگی مشترک و قابلیت های عملیاتی برای حفاظت از آسمان این رژیم همکاری می کند.

ارتش صهیونیستی اعلام کرد: استقرار این سامانه، گام دیگری در تقویت روابط طولانی مدت برای تحکیم همکاری مستحکم بین دو طرف به شمار می آید.

«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی ماه گذشته اعلام کرده بود که این سامانه آمریکایی یکی از سامانه های پیشرفته در جهان است. این رژیم برخی سامانه های دفاعی ضد موشک دور برد، میان برد و کوتاه را در اختیار دارد.

سامانه تاد، یک سامانه مشوکی ضد بالستیک کوتاه و میان برد است. این سامانه یک  سامانه زمین به هوای دفاع هوایی است و نیروهای آمریکایی و کشورهای متحد از آن استفاده می کنند.

سامانه تاد توسط شرکت لاکهید مارتین ساخته شده است. این سامانه حامل کلاهکی نیست و با انرژی جنبشی خود موشک را منهدم می کند.

براساس گزارش های پیشین، برنامه آمریکا، آزمایش قدرت نیروی آمریکا در رساندن سریع به رژیم صهیونیستی و کمک به ارتش این رژیم برای حفاظت از تل آویو از حملات موشک های بالستیکی آتی است.

پایان پیام/44

منبع: شبستان

کلیدواژه: بارندگی و سیلاب سیل خسارت سیل خبرگزاری شبستان مسافران نوروزی خبرگزاری استان خوزستان خسارت سیلاب شهرستان آران و بیدگل سامانه پدافندی واشنگتن رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۸۱۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی مقاومت به پایگاه نظامیان صهیونیست در جنوب لبنان

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند که سه موشک از جنوب لبنان به پایگاه اسرائیلی رویسات العلم در شمال فلسطین اشغالی شلیک شده است.   همچنین یک هدف نظامی در شهرک صهیونیست نشین المطله واقع در شمال فلسطین اشغالی در کمین نیروهای مقاومت اسلامی لبنان مورد اصابت قرار گرفته است.   در همین رابطه یک مقام صهیونیستی اعلام کرده است که حزب الله لبنان ۱۵۰ هزار فروند از انواع موشک‌ها را در اختیار دارد که بُرد آنها به همه نقاط فلسطین اشغالی می‌رسد.   گروه‌های مقاومت لبنان و فلسطین در چندماه گذشته و در پی جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در نوار غزه و به خاک و خون کشیده شدن شمار زیادی از فلسطینی‌ها در این منطقه، مواضع نظامی این رژیم را هدف قرار داده‌اند؛ موضوعی که سبب هراس صهیونیست‌های شهرک نشین به خصوص در مناطق شمالی اراضی اشغالی شده است و تاکنون ده‌ها هزار صهیونیست از ترس حملات مقاومت از شهرک‌های نزدیک مرزهای لبنان خارج شده‌اند.   طبق گزارش رسانه‌ها، از اکتبر گذشته تاکنون (۱۵ مهرماه ۱۴۰۲)، حدود ۶۰ هزار صهیونیست ساکن این مناطق از بیم حملات حزب‌الله لبنان آواره شده‌اند و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی از رویارویی جدی با آنان هراس دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آماده باش تمام عیار حماس برای نبرد با اسرائیل در رفح/ حمله موشکی حزب‌الله لبنان به سربازان اسرائیل/چرا حمله به رفح برای ارتش اسرائیل خطرناک است؟/آمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۳۸۸ نفر رسید
  • آماده باش تمام عیار حماس برای نبرد با اسرائیل در رفح/ حمله موشکی حزب‌الله لبنان به سربازان اسرائیل/چرا حمله به رفح برای ارتش اسرائیل خطرناک است؟
  • نقاط فلج‌کننده گنبد آهنین برای موشکباران بعدی روشن شد
  • حمله موشکی حزب‌الله لبنان به سربازان صهیونیست در شمال اراضی اشغالی
  • سنتکام: کشتی انگلیسی در حمله موشکی یمنی‌ها آسیب دید
  • هلاکت یک صهیونیست در حمله موشکی حزب الله
  • هلاکت یک صهیونیست در حمله موشکی حزب الله به مزارع اشغالی شبعا
  • حمله موشکی مقاومت به پایگاه نظامیان صهیونیست در جنوب لبنان
  • در صورت اشتباه مجدد ، قدرتمندتر از قبل پاسخ می‌دهیم
  • اسرائیل با اطلاعات پایگاه ترکیه، موشک‌های ایران را زد