Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محسن خانچرلی عصر دوشنبه با اعلام خبر کشف مواد مخدر طی یک عملیات مشترک در جمع خبرنگاران حاضر در فرماندهی غرب استان تهران اظهار داشت: در پی دریافت اطلاعاتی مبنی بر دپوی مواد مخدر در شهرستان شهریار، مأموران پلیس موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران افزود: با اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران، مأموران انتظامی موفق به شناسایی محل دپوی موادزمخدر در شهرستان شهریار شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خانچرلی گفت: تیم مشترکی از مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران و البرز پس از هماهنگی قضائی به محل اعزام شدند و در عملیاتی غافلگیرانه یک متهم را که قصد فرار داشت، دستگیر و از محل اختفای وی مقدار ۱۰۲ کیلو حشیش و ۳۲ کیلو و ۱۰۰ گرم تریاک را کشف کردند.

وی تصریح کرد: متهم در بازجویی‌های تخصصی پلیس جرم خود را قبول داشته و اذعان کرد که قصد توزیع مواد مخدر در شهرستان‌های غرب استان تهران را داشته که با هوشیاری پلیس موفق نشده است و در این راستا متهم پس از تشکیل پرونده به همراه مواد مکشوفه به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 4580107

منبع: مهر

کلیدواژه: کشف مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۸۲۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متهم جرائم اقتصادی در کرمانشاه دستگیر شد

محمدرضا یاری فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت : پس از درخواست مقامات قضایی از مأموران پلیس درخصوص دستگیری یکی از محکومین جرایم اقتصادی، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با دریافت این گزارش، مأموران انتظامی کرمانشاه تحقیقات همه‌جانبه خود را برای دستگیریگی فرد تحت تعقیب آغاز کرده و موفق به شناسایی مخفیگاه وی در محله شهرک ژاندارمری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه تصریح کرد: مأموران پلیس پس از شناسایی مخفیگاه فرد تحت تعقیب و هماهنگی با مقام قضایی، وی را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه محکوم علیه، به جزای نقدی بیش از ۱۰۹ میلیارد تومان در محاکم قاضی تهران محکوم و تحت تعقیب قرار داشته، خاطرنشان کرد: این فرد تحویل مراجع قضایی شد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • کشف 10 کیلوگرم شیشه از قاچاقچیان مواد مخدر در خلخال
  • پاتک پلیس فیروزکوه به سوداگران مرگ 
  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • ۱۵ متهم تحت تعقیب در خرمشهر بازداشت شدند
  • کشف ۶ کیلوگرم مواد مخدر در کلاله
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • متهم جرائم اقتصادی در کرمانشاه دستگیر شد
  • تریاک از معده قاچاقچی در اسفراین کشف شد
  • کشف ۲۴۵ کیلوگرم حشیش و تریاک در هرمزگان
  • عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد