Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از آسوشیتدپرس، ژان کلود یونکر، رئیس کمیسیون اروپا گفت اگر انگلیس تا دوازدهم آوریل (بیست و سوم فروردین ۹۸) از اتحادیه اروپا خارج نشود و دوباره، مساله تمدید مهلت خروج در دستور کار قرار گیرد، در آن صورت انگلیس هم باید در انتخابات پارلمان اروپا شرکت کند زیرا در معاهده (لیسبون) نیز چنین آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ژان کلود یونکر، رئیس کمیسیون اروپا، یکشنبه شب اعلام کرد اتحادیه اروپا در مورد انگلیسی‌ها در پرونده برکسیت بسیار صبور بود، اما این صبر رو به اتمام است. وی در گفتگو با یک شبکه تلویزیونی ایتالیایی گفت: من می‌خواهم انگلیس تا چند ساعت یا چند روز دیگر در مورد ادامه راه به یک توافق دست یابد.

در حالی که هزاران نفر از حامیان برکسیت روز جمعه در انگلیس تجمع کردند، حامیان اروپا نیز همچنان امیدوارند تغییراتی در اوضاع صورت گیرند. شش میلیون امضا برای ماندن انگلیس در اتحادیه اروپا جمع‌آوری شده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انگلیس اتحادیه اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۸۲۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۲۰ میلیون یورویی اتحادیه اروپا به افغانستان

اتحادیه اروپا اعلام کرد این اتحادیه و آژانس انکشاف و همکاری سوئیس 20 میلیون یورو را برای توانمندسازی جوامع محلی و کاهش اثرات منفی تغییرات آب و هوایی به افغانستان کمک می کند.

در این اعلامیه آمده است ۱۵ میلیون یورو این کمک‌ها‏ از سوی اتحادیه اروپا و ۵ میلیون دیگر آن از سوی آژانس انکشاف و همکاری سوئیس در اختیار نهاد افغان‌اید و شرکایش قرار خواهد گرفت.

اتحادیه اروپا همچنین افزوده است این کمک‌ها به افراد آسیب دیده در چهار ولایت افغانستان اختصاص یافته است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • اتحادیه اروپا تحقیقات جدیدی را در مورد سیاست‌های انتخاباتی متا آغاز خواهد کرد
  • اذعان بورل به از دست رفتن قدرت آمریکا
  • رشد ۳۰ درصدی تجارت ایران و اتحادیه اروپا
  • بورل: موجودیت اوکراین به غرب وابسته است
  • ترینیداد و توباگو هم کشور فلسطین را به رسمیت شناخت
  • منع جانسون از شرکت در انتخابات محلی به دلیل نقض قانون
  • کمک ۲۰ میلیون یورویی اتحادیه اروپا به افغانستان
  • ۹ روز مانده به انتخابات ۲۱ اردیبهشت
  • نگاه مجلس دوازدهم خارج از باندها و جناح‌های سیاسی است
  • همه سلایق سیاسی در مجلس دوازدهم حضور دارند