Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-05@02:18:41 GMT

تردد وانت بارهای حامل مسافر در روز طبیعت ممنوع است

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۸۲۹۶۳

تردد وانت بارهای حامل مسافر در روز طبیعت ممنوع است

به گزارش سایت پلیس، سرهنگ مسعود قانعی عصر روز دوشنبه افزود: ماموران برای جلوگیری از بروز هرگونه حادثه دلخراش در روز طبیعت، نظارت و کنترل بیشتری بر وسائل نقلیه اعمال می کنند.
وی همچنین از ممنوعیت تردد وسایل نقلیه سنگین، نیمه سنگین و کامیونت در محور یزد به طبس در روزهای 15 و 16 فروردین ماه جاری خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قانعی از رانندگان خواست برای پیشگیری از حوادث نسبت به رعایت سرعت مجاز در طول سفر، پرهیز از رانندگی در شرایط خستگی و خواب آلودگی، استفاده نکردن از تلفن همراه در هنگام رانندگی و کنترل سیستم روشنایی توجه داشته باشند.
وی یادآور شد: رانندگان برای آگاهی از ضعیت مسیر حرکت در روز 13 نوروز با استفاده از شماره تلفن03521833304 مرکز پیام پلیس راه استان تماس برقرار کنند.
استان یزد 681 کیلومتر بزرگراه، 657 کیلومتر راه اصلی، 980 کیلومتر راه فرعی، 2هزار و 250 کیلومتر راه روستایی دارد که از مجموع راه‌های آن هزار و 267 کیلومتر جزو راه‌های شریانی و ملی است.
یزد در بحث طول راه‌های شریانی رتبه 10 کشوری را دارد، از لحاظ طول بزرگراه در جایگاه هشتم، طول راه اصلی در رتبه 14 ،‌ طول راه‌های فرعی در جایگاه 15 و طول راه روستایی رتبه 22 کشوری رادار است.
یزد بر اساس آمار سال 1395، یک‌میلیون و 138 هزار نفر جمعیت دارد و این استان در مسیر کریدور شمال - جنوب و شرق و غرب کشور قرار دارد.
7536/ 6014/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 بزرگراه پلیس راه استان خستگی و خواب آلودگی طبیعت نوروز 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۸۲۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت تردد از پل دسترسی به ۵ روستای ثلاث‌باباجانی

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه گفت: به دلیل بالا آمدن آب رودخانه تردد از روی پل دسترسی به پنج روستای شهرستان ثلاث‌باباجانی ممنوع شد. - اخبار استانها -

افشین یگانه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، با اشاره به اینکه در دو روز گذشته 85 میلی‌متر بارندگی در شهرستان ثلاث‌باباجانی ثبت شده است اظهار داشت: راه تردد به پنج روستای این شهرستان از روی رودخانه عبور می‌کند و به دلیل بالا آمدن آب رودخانه، سطح پل دسترسی به این روستاها پوشانده شده است.

وی عنوان کرد: بنابراین هیچ پلی در این شهرستان تخریب نشده و تا زمانی که تراز رودخانه پایین نیاید تردد از این پل‌ها ممنوع شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه افزود: درباره قطعی برق در روستاهای مرزی شهرستان ثلاث‌باباجانی هیچ گزارشی به ما نرسیده است.

یگانه با بیان اینکه در بخشی از شهرستان جوانرود ریزش کوه گزارش و مشکل رفع شد گفت: همچنین حدود 20 متر از آسفالت جاده دسترسی ازگله به دلیل بارش سنگین شسته شده بود که به طور موقت توسط نیروهای راهداری تسطیح شد که در موعد مقرر بازسازی شود.

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • اولین اداره و قوانین راهنمایی و رانندگی؛ سرعت بالای ۱۵ کیلومتر در ساعت ممنوع!
  • اولین اداره و قوانین راهنمایی و رانندگی | سرعت بالای ۱۵ کیلومتر در ساعت ممنوع!
  • تردد از کرج و آزاد راه تهران - شمال به سمت مازندران ممنوع شد
  • تردد از کرج و آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران ممنوع شد
  • تردد از جاده چالوس و آزادراه تهران –شمال به سمت مازندران ممنوع شد
  • ممنوعیت تردد از پل دسترسی به ۵ روستای ثلاث‌باباجانی
  • جابه‌جایی بیش از ۳۲ هزار مسافر در راه‌ آهن زاگرس
  • منتظر محمد ستاره استقلالی مسافر پاریس شد
  • عکس| ستاره استقلالی مسافر پاریس شد!
  • بازیکن استقلال مسافر پاریس شد!