Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-29@22:01:54 GMT

ریزش کوه در طارم قزوین یک کشته برجای گذاشت

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۸۳۰۹۶

ریزش کوه در طارم قزوین یک کشته برجای گذاشت

قدرت الله مهدیخانی در گفت و گو با مهر گفت: این سانحه در جاده قدیم قزوین به رشت در محدوده روستای حسن خانی بر اثر شدت بارش‌ها و ریزش کوه بر روی یک دستگاه خودرو رخ داد و بر اثر آن یک نفر کشته شد و ۴ نفر دیگر مجروح شدند.

وی افزود: مجروحان این حادثه توسط نیروهای امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند و تحت مداوا قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین بیان کرد: از شهروندان درخواست می‌کنیم با توجه به هشدارهای هواشناسی و تداوم بارش‌ها و لغزندگی جاده‌ها از مسافرت‌های غیر ضروری جدا خودداری کنند.

مهدی خانی اظهار داشت: لاین جنوبی محور قزوین به رشت نیز از ساعتی قبل مسدود شده و در صورت تداوم بارش‌ها احتمال دارد لاین شمالی نیز مسدود شود لذا از رانندگان انتظار داریم از تردد در این محور خودداری کنند.

وی اضافه کرد: با توجه به پیش بینی هواشناسی فردا نیز بارش‌ها تداوم خواهد یافت لذا از شهروندان انتظار داریم فردا از رفتن به طبیعت و حاشیه رودخانه‌ها جدا خودداری کنند تا دچار حوادث احتمالی نشوند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۸۳۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم هوای گرم تا چهارشنبه در اردبیل

مجید کوهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به تداوم هوای گرم تا روز چهارشنبه در تمامی مناطق استان اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی در روز پنجشنبه بر میزان ابرها افزوده شده و به ویژه در مناطق مرکزی استان وزش باد تند انتظار می رود.

وی افزود: ازحوالی ظهر جمعه با نفوذ سامانه ناپایدار جوی به منطقه و همراهی با شرایط فصلی و محلی، در اکثر مناطق استان بارش باران توام با رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل با بیان اینکه با توجه به رگباری بودن بارندگی، سیلابی شدن مسیل ها دور از انتظار نیست، ادامه داد: در مدت فعالیت این سامانه کاهش دمای هوا نیز از پدیده‌های دیگر خواهد بود.

کوهی خاطرنشان کرد: فعالیت این سامانه تا اواخر وقت شنبه تداوم خواهد داشت، همچنین تغییرات احتمالی اوضاع جوی در بولتن پیش‌بینی روزهای آینده لحاظ خواهد شد.

کد خبر 6092382

دیگر خبرها

  • آماده‌باش دستگاه‌ها برای بارش‌های پیش رو
  • تداوم هوای گرم تا چهارشنبه در اردبیل
  • پیش بینی مبارزه با ملخ در سطح ۵ هزار هکتار از مزارع کشاورزی قزوین
  • ۶ کشته براثر ریزش کوه و صاعقه در افغانستان
  • تداوم ریزش قیمت دلار و سکه در معاملات ۸ اردیبهشت
  • تداوم ریزش قیمت دلار و سکه در معاملات
  • هشدار هواشناسی برای خودداری از اتراق در حاشیه رودخانه‌ها
  • ناپایداری جوی و دریایی در هرمزگان در ساعات بعدازظهر و شب
  • خودداری از اتراق در اطرف رودخانه‌ها و مسیل‌ ها
  • خودداری از اتراق در اطرف رودخانه‌ها و مسیل‌ها