Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@20:49:53 GMT

سیل 53 روستای حاشیه کارون در کوت عبدالله را تهدید می کند

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۸۳۱۶۴

سیل 53 روستای حاشیه کارون در کوت عبدالله را تهدید می کند

معصومه خنفری دوشنبه شب در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : تمامی روستاهای شهرستان کارون که در حاشیه رودخانه هستند در معرض سیل می باشند که مقرر شد ساکنان روستاهای پرخطر به مکان های ایمن منتقل شوند .
وی ادامه داد : روستاهای غرب این شهرستان به دلیل محاصره بودن بین کانال سیلاب بر 'بحره' و کانال 'ریزگردها' در معرض طغیان رودخانه و سیل می باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار شهرستان کارون بیان کرد : برخی از روستای های این شهرستان به صورت پراکنده اقدام به تخلیه منازل کرده اند و برخی دیگر، مردان و زنانشان برای استحکام بخشی به سیل بندها در روستا مانده اند .
خنفری گفت : شهروندانی که احشام دارند امکان جابجایی و انتقال آنها در محل های تعیین شده فراهم شده و برای روستاییان در مدارس، مساجد ، مصلی شهر و چند سالن در شرکت توسعه نیشکر نیز امکانات اسکان مهیا شده و جای نگرانی نیست .
وی ادامه داد : به بخشداران و دهیاران روستاهای فارسیات کوچک و بزرگ ، کوت سید صالح،بهر،جنگیه،مظفریه،بریچه، چمیان برای تخلیه اطلاع رسانی شده است.
شهرستان کارون شامل 53 روستای کوچک و بزرگ با حدود 200هزار نفر جمعیت است .
6068
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 سیل فرماندار شهرستان مردان روستای کارون 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۸۳۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشاهده پلنگ در حاشیه محدوده آب چمن روستای مشهد

به گزارش خبرگزاری مهر، نقی میرزا کریمی، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند در پی انتشار تصویر پلنگ در حاشیه محدوده آب چمن روستای مشهد گفت: حضور پلنگ در آن محدوده طبیعی است و کوهستان و طبیعت اطراف روستاهای مشهد، کلاک و رودافشان یکی از بهترین زیستگاه‌های این گونه است.

میرزا کریمی افزود: پلنگ‌ها اغلب شبگرد و شب شکار بوده و بسیار پنهان کار و انسان گریزند و خطری مردم را تهدید نمی‌کند و جای نگرانی نیست.
وی در خاتمه از مردم خواست در صورت مشاهده حیوانات وحشی بخصوص گربه سانان بزرگ جثه به آنها نزدیک نشوند و سریعاً موضوع را بلافاصله از طریق شماره ۰۹۹۲۱۰۰۱۵۴۰ به یگان حفاظت این اداره اطلاع دهند.

کد خبر 6087733

دیگر خبرها

  • رونق و توسعه گردشگری شادگان با اختصاص اعتبار
  • آب شرب ۹۰ درصد روستاهای سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • حل مشکل آب‌شرب روستاهای سیل‌زده در منطقه بلوچستان
  • آب شرب ۹۰ درصد روستاهای مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • اختصاص ۶۰ میلیارد تومان به توسعه گردشگری شادگان
  • تخلیه برخی از روستاهای شهرستان زیرکوه به علت سیلاب
  • کاهش ۳۳ میلیون متر مکعبی حجم آب حوضه کارون بزرگ در لرستان
  • مشاهده پلنگ در حاشیه محدوده آب چمن روستای مشهد/جای نگرانی نیست
  • مشاهده پلنگ در حاشیه محدوده آب چمن روستای مشهد
  • حفظ اصالت و هویت روستاهای هدف گردشگری در قوچان