Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس امیر شیرتوماج امروز در گفت و گو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: در حال حاضر برای خروج و هدایت سیلاب به سمت دریا تعداد 12 بیل مکانیکی در کانال ملت شهرستان گمیشان مشغول به کار هستند.

وی تصریح کرد: یکی از اقدامات بسیار مهمی که از روز نخست وقوع سیلاب در شهرستان گمیشان صورت گرفت هدایت آب‌های سطحی و رواناب‌ها به سمت تالاب و سپس به سمت دریا بود اگر این اتفاق صورت گیرد می‌توانیم امید داشته باشیم که آبگرفتگی در گمیشان فروکش کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان گمیشان ابراز کرد: خوشبختانه از نظر آبگرفتگی وضعیت روستاهای گمیشان مساعد است و سیمین‌شهر از وضعیت مطلوبی برخوردار است و تنها شهرگمیش‌تپه محصور آب هستند.

شیرتوماج با بیان اینکه میزان خروجی آب در شهرستان گمیشان بهتر شده است، خاطرنشان کرد: از روز گذشته ارتش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به شدت مشغول فعالیت هستند تا میزان آبگرفتگی در سطح شهرستان کاهش یابد و در حال هدایت آبها به سمت دریا هستند.

وی درخصوص جاده گمیشان به سمت خواجه‌نفس یادآور شد: با توجه به اینکه روز گذشته تیپ مهندسی 45 جوادالائه سپاه پاسداران و شهرداری و اداره حمل و نقل جاده‌ای شهرستان گمیشان راه مواصلاتی را در این مسیر برقرار کردند ما شاهد یک ترافیک بسیار سنگینی در این مسیر هستیم.

فرماندار شهرستان گمیشان گفت: امروز 12 امین جلسه ستاد بحران شهرستان گمیشان برگزار و تصمیم گرفته شد که از ساعات فرد (به فرض از ساعت هفت صبح تا هشت صبح) از مسیر گمیش‌تپه به سمت خواجه‌نفس به صورت یکطرفه باشد و در ساعات زوج (به فرض از ساعت هشت صبح الی 9 صبح) به صورت یکطرفه از خواجه‌نفس به گمیش‌تپه صورت گیرد و این کار از فردا عملیاتی خواهد شد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۸۴۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت تغییر استاندار مازندران چه بود؟ | ویدئو

دریافت 2 MB

به گزارش همشهری آنلاین، احمد وحیدی، وزیر کشور گفت: استاندار مازندران با تمام توان در این استان مشغول خدمت بودند، اما به خواست خودشان قرار بر جابه‌جایی شد و از این به بعد در حوزه معاونت اول ریاست جمهوری مشغول به خدمت خواهند شد.

کد خبر 846627 منبع: تسنیم برچسب‌ها استان مازندران وزارت کشور استاندار- دولت خبر ویژه دولت سیزدهم

دیگر خبرها

  • فعالیت‌های آموزش محور در حوزه سلامت، تقویت می‌شود
  • خروج مستشاران ایران از سوریه از سوی یک مقام محور مقاومت تکذیب شد
  • آماده‌باش کامل شهرداری کرمان در شرایط جوی ناپایدار
  • رفع آب شستگی جاده امرآباد به شانق اراک تا ۲۴ساعت آتی انجام می شود
  • پرسپولیس به مربی تراکتور تبریک گفت
  • بولگاری و نازک ترین ساعت مچی مکانیکی جهان‌/ چرخ دنده ها را چطور داخل آن جای داده اند؟! (عکس)
  • برگزاری ۲۱۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در گلستان
  • سرمربی موقت تراکتور تبریز معرفی شد
  • علت تغییر استاندار مازندران چه بود؟ | ویدئو
  • مسائل مرتبط با رضایتمندی مردم در اولویت کاری ما قرار دارد